معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟: آداب تلفن زدن و صحبت کردن با تلفن همراه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟: آداب تلفن زدن و صحبت کردن با تلفن همراه
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟: آداب تلفن زدن و صحبت کردن با تلفن همراه

تلفن زدن یکی از پرکاربردترین نحوه‌های برقرار کردن ارتباط به شمار می‌رود. خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟ چند نکته‌ی مفید و کاربردی را در این زمینه در اختیار شما می‌گذارد. احسان عبدالباقی مطالب این کتاب را از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟

هر کاری آدابی دارد و یکی از مهم‌ترین کارهایی که ما در طول روز انجام می‌دهیم، برقرار کردن ارتباط و تعامل با دیگران است. خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟ به یکی از پرکاربردترین اشکال ارتباطی می‌پردازد و چند نکته‌ی مفید را برای داشتن یک ارتباط تلفنی عالی در اختیار شما می‌گذارد.

هر یک از شیوه‌های برقراری ارتباط در هر بستر و زمینه‌ای آداب مخصوص خودش را دارد. شما آن‌گونه که با همسرتان در خانه صحبت می‌کنید، با رئیستان در محل کار گفت‌وگو نمی‌کنید. اگر در جایگاه فرادست باشید، نحوه‌ی تعامل شما با طرف مقابلتان متفاوت خواهد بود با وقتی که در موضع ضعف هستید. اقتضائات مکاتبات نوشتاری با تعامل حضوری و نیز با اشکال مختلف تعاملات غیرحضوری متفاوت است. در این میان مکالمه‌ی تلفنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که طرف مقابل شما چهره و زبان بدن شما را نمی‌بیند و تنها از طریق صوت شما می‌تواند احوال و کیفیت تعامل خود با شما را ادراک کند.

احسان عبدالباقی مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از ترجمه‌ی مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را در قالب خلاصه کتاب صوتی تهیه و منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید دیگران از شما تصویر فردی آداب‌دان را در ذهن داشته باشند، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌تواند به شما کمک کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟ می‌شنویم

از اصطلاحات کوچه‌بازاری و عبارات شکسته استفاده نکنید. همیشه شماره تلفنی که می‌خواهید طرف مقابل از طریق آن به شما زنگ بزند در پیغام خود بازگو کنید. به یاد داشته باشید که این شماره به همراه کد شهر، آرام و شمرده ذکر شود. به‌عنوان تمرین چند بار شماره‌ی خود را برای خودتان آرام و شمرده بخوانید. همان‌گونه که اپراتورهای 118 شماره را بازگو می‌کنند.

سعی کنید همیشه قبل از ورود به جلسه، سینما و رستوران، تلفن همراه خود را خاموش کنید. صحبت کردن با تلفن همراه در مکان‌های عمومی خصوصاً اماکن آرام و بی‌صدا به‌دور از ادب است. بهتر است قبل از ورود به این اجتماعات، تلفن همراه خود را خاموش کنید. اما اگر قرار است تماس مهمی با شما گرفته شود، به فرد تماس‌گیرنده قبلاً بگویید که در جلسه‌ای هستید. در صورت اجبار حتماً تلفن‌های همراه خود را روی حالت بی‌صدا (سایلنت) قرار دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
چگونه تلفن بزنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟: آداب تلفن زدن و صحبت کردن با تلفن همراه
نویسنده
مترجماحسان عبدالباقی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟

Hoori
۱۴۰۲/۴/۵
خوبه. نکات جالبی رو میگه. بنظرم همچین محتواهایی خیلی بیشتر به درد نوجوان‌ها میخوره و کسانی که ارتباط اجتماعی کمتری داشتند.
سینا جزایری
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
هنگام تماس‌های تلفنی و شنیدن ادبیات صحبت کردن دیگران، واقعاً به این موضوع پی میبرید که نیاز برخی از افراد است.
Farzan Azarpour
۱۴۰۳/۱/۱۷
برام کاربردی نبود تقریبا مطالبی بود که قبلا هم میدونستم
امیررضا اصغرنسب
۱۴۰۲/۵/۱
کتاب خوب و کوتاهی بود
انتظار زیاد جامعی ازش نداشته باشید
Nahid Rakhshani
۱۴۰۲/۲/۳۰
8نکته گفته میشود نکاتی مفید ولی خیلی کوتاه 8دقیقه
بهرام طاهری
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
خوب بود
ارزش وقت گذاشتن راداره
شیوا رضایی
۱۴۰۱/۹/۴
کاملا مفید و کاربردی بود ممنونم
رسول حسین پور
۱۴۰۳/۱/۱۴
بینظیر و کاربردی
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه تلفن بزنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.