معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی عادات موفقیت میلیونرها

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی عادات موفقیت میلیونرها
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی عادات موفقیت میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی عادات موفقیت میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی عادات موفقیت میلیونرها

کتاب صوتی عادات موفقیت میلیونرها نوشته دین گری زیوسی، عادت‌هایی که شما را به یک میلیونر موفق تبدیل می‌کند را شرح می‌دهد.

این کتاب خلاصه‌ای از کتاب عادات موفقیت میلیونرها (Millionaire Success Habits) است. سرعت داشتن وقتی خوب است که در مسیر درست قرار گرفته باشید در غیر این صورت زودتر گم می‌شوید و فقط به دور خودتان می‌چرخید. وقتی عادت‌های موفقیت را در خودتان به وجود بیاورید، به سرعت در مسیر درست به حرکت در می‌آیید، چون از قبل، مقصد خودتان را می‌دانید. دستورالعمل‌ها موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شوند. اگر دستورالعمل‌های درست را در اختیار داشته باشید خیلی زودتر به موفقیت می‌رسید. پس دستورالعمل‌هایی را به وجود بیاورید تا سریع‌تر به خواسته‌هایتان برسید. احتمالاً میلیون‌ها شیوه وجود دارد که مردم می‌توانند برای رسیدن به موفقیت از آن‌ها استفاده کنند. احتمالا قبل‌تر کتاب‌های پیشرفت شخصی در این باره را خوانده‌اید.

تغییرات کوچک نتایج بزرگی به همراه دارند. کتاب صوتی خلاصه کتاب عادات موفقیت میلیونرها صرفا براساس داستان زندگی دین گری زیوسی (Dean Graziosi) و موفق شدن او نیست. در این کتاب صوتی با اصولی آشنا می‌شوید که برای هر کسی می‌تواند مفید باشد. این اثر در تلاش است شما را با تغییرات سایر افراد موفق آشنا کند. افراد بسیار ثروتمند، ورزشکاران برتر و برخی از رهبران فکری جهان. بسیاری از این افراد از هیچ، شروع کرده‌اند و شرایط بسیار سختی داشته‌اند که حتی تصورش هم برای ما دشوار است.

وقتی با استراتژی‌های آن‌ها آشنا شوید، متوجه می‌شوید که تغییراتی کوچک باعث تفاوت در زندگی آن‌ها شده است. همین تغییرات کوچک می‌تواند بزرگترین تفاوت‌ها را در زندگی شما هم به وجود بیاورد. میلیون‌ها مسیر برای رسیدن به موفقیت وجود دارد، یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای رسیدن به موفقیت این است که عادت‌های موفقیت را وارد زندگی‌تان کنید تا زندگی شما به طور چشم‌گیری تغییر کند.

شاید شما متعلق به نسل بعد از جنگ جهانی دوم باشید که به مدت 30 یا 40 سال به انجام کاری مشغول بوده‌اید و حالا وقتش رسیده تا دوباره خودتان را تعریف کنید. شاید سال‌ها قبل فردی به شما گفته است، دست از رویاپردازی بردارید و کار درست را انجام بدهید، کاری را انجام بدهید که امن و ایمن است و کاری که شما انجام می‌دهید، شور و شوق شما برای زندگی و کار را کاهش می‌دهد، به ویژه وقتی می‌دانید لیاقت و شایستگی شما خیلی بیشتر است.

واقعا اهمیتی ندارد چه کسی هستید و شرایط شما چگونه است. چه شما یک دانشجو باشید و نگران این باشید که دنیا موقعیت‌های مناسبی برای‌تان ندارد، یا کسی باشید که حاضرید از تمام توان خودتان استفاده کنید و چیز جدیدی را شروع کنید. در هر صورت این کتاب می‌تواند به شما کمک کند کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید. زمانش رسیده است که دیگر منتظر یک تحول جادویی نباشید. شما می‌توانید خودتان تحول مورد نظرتان را درست کنید و آن بسیار سریع‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید، انجام بدهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
10 دقیقه
فصل اول: حالا زمانش رسیده تا باعث تغییر عادتاتون بشین
16 دقیقه
فصل دوم: پایه و اساس برای تمام موفقیت‌ها
20 دقیقه
فصل سوم: قسمت اول: شرور درون
11 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
16 دقیقه
فصل چهارم: قدرت داستان شما
17 دقیقه
فصل پنجم: قهرمان درونتون رو بیدار کنید
15 دقیقه
فصل ششم: یه هدف درخشان
6 دقیقه
فصل هفتم: قسمت اول: جذب و متقاعدسازی
5 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
5 دقیقه
فصل هفتم - قسمت سوم
7 دقیقه
فصل هفتم - قسمت چهارم
5 دقیقه
فصل هشتم: قسمت اول: بعد از بله گفتن
12 دقیقه
فصل هشتم: قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی عادات موفقیت میلیونرها
نویسنده
راویونوس صفری
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی عادات موفقیت میلیونرها

حمیدرضا
۱۴۰۲/۸/۱
اون بخشی که راجع به اخبار صحبت میکنه واقعا جالبه و کاملا حقیقی
نیلوفر ح
۱۳۹۸/۹/۱۱
صدای گوینده افتضاح بود، بیشتر به درد برنامه کودک می‌خورد
مهشید عامریان
۱۴۰۱/۲/۱۲
کتاب عالی بود و تو زمان کوتاهی به آن گوش دادم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی عادات موفقیت میلیونرها

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی عادات موفقیت میلیونرها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.