معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت

خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت نوشته‌ی لس براون، اصول مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت را به شما آموزش می‌دهد. لس براون که خود در طول زندگی‌اش با مشکلات فراوانی از جمله فقر و تبعیض مبارزه کرده است، با ارائه‌ی مثال‌هایی فراوان از زندگی خود، به شما نشان می‌دهد چگونه فراتر از دیگران فکر کنید و به موفقیت دست یابید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت

بسیاری از افراد، از ترس اینکه شکست بخورند، اهداف و خواسته‌های‌شان را دنبال نمی‌کنند. آن‌ها دست به هیچ اقدامی نمی‌زنند و همیشه از خود می‌پرسند: «اگر همه‌چیز آن‌طور که می‌خواهم پیش نرود، چه می‌شود؟»

پاسخی که لس براون (Les Brown) به این افراد می‌دهد، این است: «اگر همه‌چیز آن‌طور که می‌خواهید پیش نرود، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.» این نویسنده و سخنران انگیزشی در خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت، به صراحت هرچه تمام‌تر بیان می‌کند نه شکست خوردن و نه رسیدن به هدف، هیچ کدام مهم نیستند؛ بلکه تغییر و تحولی که بین این دو برای شما ایجاد می‌شود مهم است. زندگی محل مبارزه بر سر خواسته‌هاست و برای رسیدن به موفقیت باید از درون قوی باشید، خودتان و کارتان را بشناسید و با شنیدن حرف دیگران ناامید نشوید.

لس براون در خانواده‌ای فقیر متولد شد و در منطقه‌ی فقیرنشین شهر لیبرتی در ایالت فلوریدا دوران کودکی خود را گذراند. او در سال‌های دبستان یک دانش‌آموز کم‌توان ذهنی ارزیابی شده بود و این مسئله ضربه‌ی شدیدی به عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفسش وارد کرد. لس براون برای اینکه بتواند زندگی‌اش را تغییر دهد و وارد «جاده موفقیت» شود، با تمامی شرکت‌هایی که می‌شناخت برای پیدا کردن یک شغل تماس گرفت و در نهایت توانست در یک ایستگاه رادیویی مشغول به کار شود. او پس از این، وارد سیاست شد و توانست به‌عنوان یکی از نمایندگان مجلس در اوهایو انتخاب شود. او در این خلاصه کتاب صوتی، با رجوع به مثال‌های متعددی از زندگی خودش، به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توانید با تسلیم نشدن و پا پس نکشیدن، به پیروزی و موفقیت دست پیدا کنید.

خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت توسط موعود کوهکن ترجمه شده و نشر صوتی کلید آموزش به گویندگی مهدی سعادتی آن را منتشر کرده است.

خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های انگیزشی و توسعه‌ی فردی علاقه‌مندید، از شنیدن آرای لس براون در این خلاصه کتاب صوتی لذت خواهید برد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت می‌شنویم

می‌خواستم پولدار بشم و برای خودم یه کاخ داشته باشم. جوون بودم و خام. نمی‌دونستم که نمی‌تونم این کار رو انجام بدم. نمی‌دونستم که نمی‌تونم منم برای خودم یه کاخ، یه قصر داشته باشم. چون جوون بودم و نادون. درست مثل یه زنبور عسل. می‌دونستین طبق قوانین آئروداینامیک یه زنبور عسل نباید قادر به پرواز کردن باشه چون وزن بدنش خیلی بیشتر از چیزیه که بال‌های کوچیک و ظریفش بتونن تحمل کنن؟ اما زنبور کوچولو این رو نمی‌دونه. درصد هوش پایینی داره و نمی‌دونه که نمی‌تونه پرواز کنه. ولی با این حال، پرواز می‌کنه.

شما باید مطالعه کنید. این رو حتماً یادداشت کنین. هر روز فقط یه ساعت که شده، وقت بذارین و یه کتاب مفید مطالعه کنین. من همین الانم این کار رو انجام می‌دم. یه ساعت که هیچی، چند ساعت وقت می‌ذارم، چون اهدافم بالاتر و ارزشمندترن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
بخش اول
43 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت

سروش صفایی
۱۴۰۳/۱/۵
برای کسایی که اعتماد به نفس پایینی دارن عالیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی جاده موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.