معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

چشم‌ها به شما دروغ نمی‌گویند. هیچ تلاشی نمی‌تواند راست‌گویی دست‌ها را به محاق ببرد. علیرضا مرادی در خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ به شما کمک می‌کند تا در تحلیل روش‌های ارتباطی غیرکلامی و مبتنی بر حالات بدن خبره شوید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

گفته شده است که زبان بدن بیش از 60 درصد از ارتباطی را که ما با دیگران برقرار می‌کنیم تشکیل می‌دهد، بنابراین یادگیری خواندن نشانه‌های غیرکلامی که افراد آگاهانه یا ناخودآگاه به کار می‌برند، مهارتی ارزشمند به شمار می‌رود. از رفتار چشم گرفته تا جهتی که فرد پاهای خود را در آن نشان می‌دهد؛ زبان بدن نشان می‌دهد که شخص واقعاً به چه چیزی فکر می‌کند. در خلاصه کتاب چگونه زبان بدن را بخوانیم نکات ارزشمندی جمع‌آوری شده است که به شما در یادگیری نحوه‌ی خواندن زبان بدن و درک بهتر افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید کمک می‌کند.

در تمامی ارتباطات و تعامل‌هایی که در طول روز دارید، چه در حوزه‌ی کاری و چه با صمیمی‌ترین دوستان، زبان بدن افراد گویای بسیاری از چیزهاست. طرز نگاه‌ها، شیوه‌ی قرار دادن دست در کنار تن، شکل ایستادن و... مصادیقی از زبان بدن و نحوه‌ی برقراری ارتباط غیرکلامی هستند. بسیاری از ما در اکثر اوقات به این حالات بدنی آگاه نیستیم. اما با دانستن معانی مختلف و یادگیری تحلیل زبان بدن اطرافیانمان می‌توانیم کیفیت تعامل‌های اجتماعی خود را افزایش دهیم و ارتباطی سالم‌تر و سازنده‌تر با افراد گوناگون برقرار کنیم.

خواندن زبان بدن و نشانه‌های غیرکلامی راهی برای استنباط چیزهایی در مورد دیگران است که ممکن است روش دیگری برای دریافت آن‌ها وجود نداشته باشد. وقتی بدانید چگونه باید این کار را انجام دهید، زبان بدن چیزهای زیادی درمورد احساسات، وضعیت روانی و حقایقی که افراد از شما پوشیده نگه می‌دارند، به شما خواهد گفت.

علیرضا مرادی مطالب این خلاصه کتاب را از سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده و تهیه و انتشار آن را نشر صوتی نوین کتاب بر عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهی برای افزایش و بهبود کیفیت تعاملات اجتماعی خود هستید، این خلاصه کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ می‌شنویم

حتماً شما در یک جلسه و یا گفت‌وگو با فردی متوجه شده‌اید که به‌صورت ناخودآگاه هر بار شما دست به موهای خود می‌برید یا جای پاهای خود را تغییر می‌دهید، طرف مقابل هم بعد از چند ثانیه همین رفتارها را به نوعی تکرار می‌کند. این یک نشان خوب است که فرد مقابل در حال کپی و تقلید از حرکات شماست و معنی آن این است که بحث و گقت‌وگو به‌خوبی پیش می‌رود و یا فرد پذیرای صحبت‌های شماست. پس تقلید شدن حرکات شما از جانب فرد متقابل، نشانه‌ی موافقت و جواب مثبت فرد است. بدون آن که شخص از این موضوع اطلاع داشته باشد. این کدگشایی برای زمانی که در حال مذاکره یا بحث برای خرید و فروش و موارد مشابه هستید، کاملاً می‌تواند کمک‌کننده باشد. چرا که به‌راحتی می‌توانید علیرغم کلمات مخالف، وضعیت مثبت درونی وی را شناسایی کنید.

طرز حرکات و ایستادن یا نشستن شما: شرایطی را تصور کنید که در یک جامعه‌ی بزرگ هستید و ناگهان شخصی با لباس رسمی وارد محیط می‌شود و در حالی که در حرکت است، با سر پایین کف دست خود را به سوی برخی بلند می‌کند و مجدداً با نگاهی کوتاه این حرکت را تکرار می‌کند. برداشت شما چیست؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

یلدا
۱۴۰۱/۹/۲۸
این کتاب خلاصه است و برای یادگیری بهتر نیاز به مطالب بهتر و بیشتری است
hadi jafary
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب جالبی بود توصیه میکنم بخونید تو مراحل زندگی به درد میخوره
فاطمه فقفوری
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
برای دونستن زبان بدنمون خوبه
محمد
۱۴۰۲/۸/۲۶
خوب بود ولی کاش کامل تر میبود
مریم خوشبخت
۱۴۰۲/۲/۱۶
عالی بود و آموزنده و تاثیر گذار
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه زبان بدن را بخوانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.