معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر
قیمت:
۹۸۰۰ 4900 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر

کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر (میکروکتاب) به قلم مایک بایر در دسته‌ی پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های سال 2019 نیویورک‌تایمز قرار دارد و به شما یاد می‌دهد، چگونه توانایی‌ها و استعدادهای درونی خود را کشف نمایید و با استفاده از آن‌ها به بالاترین سطح خود برسید.

درباره‌ی میکروکتاب صوتی خود برتر:

تاکنون از خود پرسیده‌اید آیا واقعاً همان انسانی هستید که دوست دارید باشید؟ آیا زندگی فعلی شما، همانی است که همیشه آرزویش را داشتید؟ آیا هر روز خود را نسبت به دیروز، بهتر سپری می‌کنید؟ چه چیزهایی وجود دارد که می‌توانید همین امروز آن‌ها را دگرگون کنید؟

اگر کمی به زندگی روزمره خود بیاندیشید، می‌توانید به این سوالات جواب دهید. آیا هر روز برای ارتقای سبک زندگی‌ خود می‌کوشید و یا تنها از روی عادت به گذراندن آن مشغول هستید؟ آیا زندگی‌تان مملو از کار، ارتباط و فعالیت‌هایی همسو با حقیقت درونتان است یا گمان می‌کنید روی تردمیلی از وظایف اجباری قرار دارید؟

اگر می‌خواهید از زندگی بهتری برخوردار باشید، امروز را به فردا موکول ننمایید و برای دستیابی به اهداف خود نخستین قدم را بردارید. میکروکتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر (Best self: be you only better) راهکارها و شیوه‌های مفیدی را برای این کار به شما ارائه می‌کند تا زندگی بهتری را در بالاترین سطح برای خود بسازید.

مایک بایر (Mike Bayer) استادی خبره و حرفه‌ای است که این اثر کتاب مقدسش به شمار می‌رود. او به عنوان راهنمایی کاردان و اهلِ عمل، به شما کمک می‌کند تا از جایگاهی که امروز در آن قرار دارید، به جایگاهی که همیشه در آرزویش بوده‌اید، برسید. او در تمام زمینه‌های شخصی، خانوادگی، کاری، معنوی و... به شما کمک می‌کند و تمام جنبه‌های زندگی‌تان را نشان می‌دهد.

مایک بایر در این میکروکتاب صوتی به عنوان راهنمای زندگی شما عمل کرده و شما را با پرسش‌هایی تأمل‌برانگیز و تحریک کننده روبه‌رو می‌کند و در مسیر درستی هدایت می‌نماید. پس از شنیدن این کتاب صوتی درمی‌یابید که بهتر از قبل شده‌اید و حس خوبی دارید. بایر در این اثر بدون کمترین قضاوت و همراه با لطافت و آرامش، انسان‌ها را به سوی خودِ حقیقی‌شان رهنمود می‌کند. او به شما می‌آموزد تا تمام جوانب زندگی را در مسیر بهتر شدن بسنجید و به سوی آن گام بردارید.

میکروکتاب صوتی خود برتر مناسب چه کسانی است؟

نویسنده این کتاب را برای تمام افرادی که می‌خواهند در زندگی‌شان تغییر و تحول ایجاد نمایند و هر روز نسبت به روز قبل خود بهتر شوند، نوشته است.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی خود برتر می‌شنویم:

ما از طریق روابط خانوادگی، یاد می‌گیریم که با دیگران چگونه برخورد کنیم. روابط باعث می‌شود که خودمان را بهتر بشناسیم. اگر از کودکی با یک خانواده خوب بزرگ شده باشیم، معمولا روابط سالمی هم با دیگران برقرار می‌کنیم. اما اگر در خانواده‌ای بزرگ شده‌ باشیم که پاسخگو بودن و شنیدن حرف‌های طرف مقابل معنایی ندارد، باعث می‌شود که همیشه در روابط‌مان با دیگران دچار مشکل شویم. شاید در کودکی یک دلبستگی امن را تجربه نکرده باشید، اما می‌توانید در بزرگسالی از طریق به کارگیری راهبردهای درست، روابط خود را بهبود بخشید.

بحران در هر خانواده‌ای رخ می‌دهد و این دلیل نمی‌شود که همیشه بخواهیم این بحران‌ها را به دنبال خود بکشیم. خود من با تعدادی از اعضای خانواده‌ام ارتباطی ندارم. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنم که ارتباطات خود را اصلاح کنید. حتی اگر مجبور شدید، با افرادی که دائما با آن‌ها درگیری دارید، رابطه‌تان را قطع کنید. گاهی در کنار تلاش شما برای حفظ یک رابطه، امکان ترمیم یا بهبود آن وجود ندارد.

البته تا جایی که می‌توانید از دل اختلافات، تفاهم‌هایی پیدا کنید و برای این موضوع حتما از یک مشاوره هم کمک بگیرید. هدف اصلی‌تان باید بهبود رابطه باشد، نه از بین بردن آن. این نکته مهم را همیشه در نظر داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
11 دقیقه
مقدمه
12 دقیقه
فصل اول: کشف خودِ برترتان
7 دقیقه
فصل دوم: درک خودِ تخریب‌گرتان
12 دقیقه
فصل سوم: سفر منحصر به فردتان
16 دقیقه
فصل چهارم: شناسایی موانع
9 دقیقه
فصل پنجم: حوزه‌ها: زندگی اجتماعی‌تان
17 دقیقه
فصل ششم: حوزه‌ها: زندگی شخصی‌تان
10 دقیقه
فصل هفتم: حوزه‌ها: سلامت‌تان
9 دقیقه
فصل هشتم: حوزه‌ها: آموزش و تحصیلات شما
8 دقیقه
فصل نهم: حوزه‌ها: روابط‌تان
8 دقیقه
فصل دهم: حوزه‌ها: کار و حرفه شما
11 دقیقه
فصل یازدهم: حوزه‌ها: توسعه معنویات در زندگی
5 دقیقه
فصل دوازدهم: گردآوری بهترین تیم
6 دقیقه
فصل سیزدهم: 7 مرحله دستیابی به اهداف خود برترتان
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۹۸۰۰ 4900 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر

مهدی منتظران
۱۴۰۰/۸/۲۶
کتاب خوبیه، اگه بشه کتاب‌ها رو به ترتیب قرار داد ک مرحله ب مرحله بسمت تکامل ختم بشه، عالیه، ینی بشه در هر مجموعه چند کتاب ب ترتیب قرار داد تا یکدیگر را کامل کنند.
پرنیان م
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
شنیدن هیچ چیز به تنهایی کافی نیست. مهم عمل کردن و با کار گرفتنش در زندگیه. و اینها فقط با انجام تمرین‌ها به صورت روزانه به دست میاد، تا جایی که تبدیل عادت و باور و سبک زندگی بشه
سهیلا بریحی
۱۴۰۱/۵/۱۲
کتاب مایک بایر در مورد خود برتر کتاب جالب و کاربردی است، کتاب بصورت کاربردی و عملی نوشته شده، بهتره که نت برداری شود و مرتب بازخوانی گردد. برای تغییر بینش و رفتارمون در زندگی مفیده
حکمت عبدالعظیمی
۱۴۰۲/۳/۲۷
واقعا کتابی هست که به انسان روحیه میدهد وباعث میشه که اعتماد به نفس بدهد و انسان بارویدادهای پیرامون چطور رفتار کنیم وروش اعتماد وبهتر شدن روحیه واحساسات رابدهد
F T
۱۴۰۰/۹/۱۲
باید کار برگ می‌داشت. ما همه سوالاتی که می‌گفت خودتون بنویسید و بهش امتیاز بدید یا سه خط براش بنویسید رو نمیتونستیم مطرح کنیم. ترجمه قوی هم نداشت
هما راستین
۱۳۹۹/۸/۴
اگر بشه به تمرین هاش عمل کرد فوقالعاده است من استفاده کردم ممنونم
حمید قربانی
۱۴۰۰/۱/۲۸
کتاب مفید و پسندیده‌ای بود.
انسانها برا رسیدن به اهداف خود نیاز به مشاور خوبی دارند و این کتابها بسیار موثرند.
آیدین قصبه
۱۳۹۹/۸/۲
من تمرین‌های کتاب رو انجام ندادم و فقط گوش دادم. به نظرم در همین دسته، کتاب‌های خودسازی بهتری وجود داره. با این حال اینم بد نبود
مریم بهرامیان
۱۳۹۹/۶/۱۳
کتاب پرمحتوایب است من قبلا خواندمش اگربهش عمل کنی باخودبرتراشنامی شی اینکه انسان چه نیروهایی دارد
V M
۱۴۰۰/۹/۱۸
کتاب خلاصه و مفیدی هست. حاشیه پردازی نداره. و صوت خوب و رسایی خوندنش
کرامت عالی پور احمدی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
به عنوان یکی از خوانندگان این کتاب پیشنهاد میکنم این کتاب بخوانید
Narges Jamalipak
۱۴۰۰/۹/۱۱
من هیچوقت نمیتونم خودم باشم، حتی با خواندن این کتاب هم نتونستم
میکاییل m
۱۴۰۰/۷/۱۲
خودت باش اما این کتاب از ادم خوب تبدلیت میکنه به قهرمان
محبوبه اصغری
۱۴۰۰/۵/۹
عالی بود مختصر ومفید کمک میکنه خودت رودریابی
arash khalifeh
۱۴۰۰/۴/۱۳
به نکات جالب اشاره میکنه تو کتاب، خالی از لطف نیست
مشاهده همه نظرات 31

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خود برتر: خودت باش، فقط کمی بهتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.