معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟

مثبت‌اندیشی به کاهش استرس و افزایش سلامت جسمانی و روانی شما کمک بسیاری می‌کند. حمیدرضا عرفانی‌فر در خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟ مطالبی را گردآوری و ترجمه کرده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دیدی مثبت‌نگر در زندگی پیشه کنید و خود را از فواید روحی و روانی و جسمی این طرز نگرش بهره‌مند سازید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟

لیوان زندگی شما نیمه‌ی خالی دارد یا نیمه‌ی پر؟ نحوه‌ی پاسخ دادن به این سؤال قدیمی درمورد مثبت‌اندیشی می‌تواند منعکس‌کننده‌ی دیدگاه شما نسبت به زندگی و همچنین بازتاب‌دهنده‌ی نگرش شما نسبت به خودتان باشد. حمیدرضا عرفانی‌فر در مطالبی که از خلال مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است، در خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش‌بین باشیم؟ راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به شیوه‌ای بهتر با جهان پیرامون خود مواجه شوید.

برخی از مطالعات نشان می‌دهند که ویژگی‌های شخصیتی مانند خوش‌بینی و بدبینی می‌توانند بر بسیاری از بخش‌های سلامت و رفاه شما تأثیر بگذارد. تفکر مثبت که معمولاً با خوش‌بینی همراه است، یکی از بخش‌های کلیدی مدیریت استرس به شمار می‌رود و به تبع آن، کاهش اضطراب با فواید قطعی بسیاری برای سلامتی روانی و جسمی شما همراه است. اگر تا امروز با شناخت خودتان و به گواه اطرافیانتان فردی بدبین به شمار می‌رفته‌اید، ناامید نشوید. می‌توانید با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی مهارت‌های مثبت‌اندیشی را یاد بگیرید.

ذکر این نکته ضروری است که مثبت‌اندیشی به معنای خوش‌خیالی و عدم واقع‌بینی نیست. یک فرد مثبت‌نگر و خوش‌بین موقعیت‌های کمتر خوشایند زندگی را نادیده نمی‌گیرد؛ بلکه آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد، اما راه عبور از آن‌ها را می‌داند. به بیان دیگر، مثبت‌اندیشی به این معناست که به شیوه‌ای مثبت و سازنده به ناخوشایندی‌ها نزدیک شویم.

نشر صوتی نوین کتاب گویا این اثر را در قالب خلاصه کتاب صوتی تهیه و منتشر نموده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین، راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از بدبین بودن به ستوه آمده‌اید و یا در اطرافیان خود فردی را می‌شناسید که بدبینی جزوی از سبک زندگی او به شمار می‌رود، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟ می‌شنویم

دیدن شبکه‌های خبری یا خواندن اخبار سراسر تاریک و منفی، قطعاً باعث از بین بردن مثبت‌اندیشی شما خواهد شد. کمی از هول مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دوری کنید و بیشتر به ارتقاء فردی خود یا حتی یادگیری یک هنر جدید مانند نقاشی تمرکز کنید. اینستاگرام، تلگرام و توییتر از جمله رسانه‌های مجازی هستند که بدون شک در بدبینی شما تأثیرگذار هستند. لازم نیست از این رسانه‌ها به‌کلی دوری کنید. بلکه لازم است در زمینه‌ی افراد، پیج‌ها و کانال‌هایی که دنبال می‌کنید کمی تجدید نظر کنید.

افکار منفی‌تان را بشناسید. واقعیت را نادیده نگیرید. ممکن است اتفاقات بد هم بیفتد. خوش‌بینی محض قطعاً نه‌تنها کمکی به بهبود شرایط نمی‌کند، بلکه ما را از به دست آوردن موقعیت‌های مثبت هم منع می‌نماید. مثلاْ اگر به‌طور افراطی درمورد پذیرش در مصاحبه‌ای که در پیش دارید خوش‌بین باشید، زمانی را صرف آمادگی برای مصاحبه نخواهید کرد. از طرفی اگر در این مورد زیاد بدبین باشید، ممکن است شانس استخدام شدن را از دست بدهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
چگونه خوش‌بین باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟
نویسنده
مترجمحمیدرضا عرفانی فر
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟

ریحانه جباری
۱۴۰۲/۹/۱۹
تو تاکسی یا در ماشین به جای چیزای بی ارزش که ببینیم و گوش بدیم به اندازه یک روبه یه مطلب مفید گوش میدیم والا با ۵ تومن هیچی نمیدن
خیلیم عالی
مریم
۱۴۰۱/۱۲/۸
فکر کنم اگه چاپ میشد یک کتاب یک صفحه‌ای میشد فواید خوش بین بودن کمتر به بیماری قلبی دچار میشیم کمتر دچار زوال عقل میشیم... و
امیر زارعی
۱۴۰۲/۵/۱۶
یک صفحه کتاب اونم تیتر خوانی بیشتر میشه گفت وگرانترین کتاب دانلود شده صفحه‌ای 14000
mohsen
۱۴۰۱/۱۱/۷
خیلی خلاصه یادآوری میکنه یه حس خوب رو تجربه کنیم دوباره
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه خوش بین باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.