معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟
قیمت:
۲۶,۷۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟

شما خلاق هستید و با خلاقیت احاطه شده‌اید. دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟، از شما می‌خواهد که با دقت بیشتری به اشیا، ابزارها و جهان اطرافتان نگاه کنید و ببینید که آیا می‌توانید وسیله یا جایی را نشان بدهید که تفکر خلاق در ساخت آن سهمی نداشته باشد؟ او در ادامه به شما می‌آموزد که چطور به نحوی سازماندهی شده از خلاقیت خود استفاده کنید تا نتایج بهتری بگیرید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟

این درست است که نهایت و اوج خلاقیت را می‌توان در هنر و آثار هنری دید. اما این قضیه به این معنا نیست که بیرون از دایره‌ی هنر خبری از خلاقیت نیست. هر چیزی که ساخته‌ی دست انسان باشد، سهمی از تفکر خلاق دارد. دیوید کاکس (David Cox) در خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست، ایده‌ها و باورهای ما را نیز به دسته‌ی امور خلاقانه اضافه می‌کند. این کتاب درواقع بخشی از کتاب تفکر خلاقانه برای ابله‌ها (Creative Thinking For Dummies) است.

وقتی یک وسیله‌ی جدید را برای خانه‌ی خود می‌خرید، ممکن است تعدادی از اعضای خانواده تنها به ظاهر و کاربردهای آن دقت کنند. اما برخی دیگر از اعضای خانواده با خود فکر می‌کنند که مراحل ساخت چنین وسیله‌ای به چه صورت بوده است؟ این نوع تفکر و نگاه به جهان خارج، باعث می‌شود که فرایندهای تفکر خلاقانه را درک کنیم و در نتیجه‌ی آن، با رشد و پیشرفت خلاقیت خود مواجه شویم.

تمام پیشرفت‌هایی که در زندگی کنونی شاهد آن هستیم، حاصل خلاقیت انسان هستند. دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست به ما می‌آموزد که چطور بیشتر خلاق باشیم، چطور ساختارهای خلاقیت را در تفکر خود نهادینه کنیم، کنجکاوتر باشیم و اطرافمان را با دقت بیشتری ببینیم. یکی از راه‌های دست‌یابی به این هدف این است که فرایند تفکر افراد خلاق را بررسی کنیم یا ببینیم که یک اثر خلاقانه تحت چه فرایندی تولید شده است.

همجواری از تعاریف کلاسیک خلاقیت است. کنار هم قرار دادن امور مختلفی که در حالت معمول ارتباطی به هم ندارند می‌تواند ما را بخنداند، شگفت‌زده کند و ایده‌هایی نو و جدید تولید کند. بسیاری از آثار طنز و مشهور جهان با همین اصل و به کمک همین چهارچوب ایجاد شده‌اند. دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست، تعاریف مختلف خلاقیت را هم بررسی می‌کند تا خوانندگان بتوانند از این قالب‌ها کمک بگیرند و خلاقانه‌تر بیندیشند.

خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست را نشر صوتی نوار با صدای مریم بنایی و براساس ترجمه‌ی فیروزه زارع فراشبندی و خسرو زارع فراشبندی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب که ازجمله کتاب‌های مجموعه‌ی فور دامیز هست را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده.

درباره مجموعه‌ی فور دامیز

مجموعه‌ی فور دامیز (For Dummies) که به زبان طنز یعنی جهت استفاده‌ی ابله‌ها، متعلق به کسانی است که دانش را ارزشمند می‌دانند. این بستر برای آموزش هرچیزی به روش آسان و تبدیل مسائل سخت‌فهم به مسائل ساده و کاربردی طراحی شده است. این مجموعه با نگارش تخصصی، ارائه‌ی تجربیات جذاب و رویکردهای روشمند در کتاب‌های خود، خوانندگان را یاری خواهد کرد تا با خیال راحت دانش خود را ارتقا دهند و از این دانش به‌عنوان سوخت مناسب برای پیشرفت در امور شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کنند. مجموعه‌ی فور دامیز به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. کتاب‌های فور دامیز حوزه‌های متنوعی مثل تکنولوژی، هنر، علوم آکادمیک، روان‌شناسی، تجارت و کسب‌وکار، درآمد و سرمایه، سلامت جسمی و روانی، عادات و خانه‌داری را پوشش می‌دهند. «تقویت هوش هیجانی»، «مدیریت مؤثر زمان»، مهارت‌های مذاکره» و «ابرغذاها» ازجمله کتاب‌های دیگر این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست برای تمام مخاطبان کتاب‌های روان‌شناسی، موفقیت، خودیاری و خلاقیت مناسب است.

با دیوید کاکس بیشتر آشنا شویم

دیوید کاکس از مشاوران حوزه‌ی کسب‌وکار خلاق است. او پیش از فعالیت خود در حوزه‌ی بازاریابی، در رشته‌ی روان‌شناسی بالینی تحصیل کرده و از دهه‌ی 1970 به‌صورت جدی و تمام‌وقت در حوزه‌ی ایجاد و تقویت کسب‌وکارهایی در زمینه‌ی فروش فعالیت می‌کند. دیوید کاکس از اعضای انجمن تخصصی بازاریابی (The Chartered Institute of Marketing) است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟ می‌شنویم

خلاقیت عبارتی است که به‌سختی می‌توان آن را تعریف کرد و شاید ساده‌ترین تعریف آن، عمل خلق ایده‌ها باشد. درواقع خلاقیت در قلب تجربه‌ی انسانی قرار دارد. جهان پر از فعالیت‌های خلاق است؛ بنابراین هرجا بروید و هر کاری انجام دهید، در معرض خلاقیت قرار دارید. خلاقیت شکل‌های متعددی دارد: از ساده‌ترین محصولات گرفته تا عظیم‌ترین طراحی‌ها و از ساده‌ترین سازه‌ها تا عالی‌ترین هنرها، هیچ دو نفری آن را دقیقاً به یک صورت تعریف نمی‌کنند. همیشه چیزی برای توجه‌کردن وجود دارد. اما خلاقیت بسیار فراتر از درک غیرفعال است.

شما خلاق به دنیا آمده‌اید و تمام منابع لازم برای مشارکت خلاق در دنیای سرشار از خلاقیت اطرافتان را در اختیار دارید. خلاقیت در برخی مکان‌ها و موقعیت‌ها آشکار است و گاهی هم به آن توجه نمی‌شود؛ اما خلاقیت همیشه حضور دارد. شما هر روز با آن سروکار دارید، چه به‌صورت آگاهانه متوجه آن باشید، چه نباشید. همان‌طور که شما به اطرافتان نگاه می‌کنید، به محصولاتی که از آن‌ها استفاده می‌کنید و ایده‌هایی که با آن‌ها کار یا بازی می‌کنید، در حال تجربه‌ی جریان خلاقیتی هستید که زندگی مدرن را ممکن ساخته است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
61 دقیقه
خلاقیت چیست؟
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟
نویسنده
مترجمخسرو زارع فراشبندی، فیروزه زارع فراشبندی
راویمریم بنایی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی خلاقیت چیست؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.