معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند

خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند سخنرانی ترجمه شده لس براون، مجری و سخنران انگیزشی است. او در این فایل صوتی درمورد نحوه‌ی مقابله با چالش‌های زندگی و نجات یافتن از مشکلات پیش‌آمده صحبت می‌کند.

درباره خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند:

آیا دوست دارید داستان زندگی خود را طوری برای دیگران تعریف کنید که الهام‌بخش آن‌ها باشید؟ به‌طوری‌که تمرکز اشخاص را از واقعیت تلخ زندگی خودشان بردارید و به آن‌ها انگیزهٔ ادامه راه بدهید؟ درواقع چیزی که شما از زندگی خود برای بقیه تعریف می‌کنید، می‌تواند در ذهن آن‌ها باقی بماند و به آن‌ها این حس را منتقل کند که خودشان نیز می‌توانند اهدافشان را عملی کنند.

داستانی که شما تعریف می‌کنید، بر روی قلب و احساسات دیگران تأثیرگذار است. لس براون در سخنرانی خود به اسم انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند (Your energy signature champion) دقیقاً همین کار را می‌کند. او به شما یاد می‌دهد که باانرژی درون خود، برای دیگران منبع الهام باشید و به آن‌‌ها انگیزه و نیروی حرکت ببخشید.

با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید تنها به اهدافتان اولویت دهید و برای خود و آرزوهایتان ارزش قائل شوید. کافی است دیدگاه مثبتی نسبت به چیزهایی که در این کتاب صوتی می‌شنوید داشته باشید.

خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید به تمام آرزوها و اهدافی که در سر دارید برسید، شنیدن این سخنرانی کمک زیادی به شما می‌کند. همچنین افرادی که به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودسازی علاقه دارند، از شنیدن خلاصه کتاب صوتی «انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند» لذت خواهند برد.

با لس براون بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و سخنران انگیزشی در سال 1945 و در میامی به دنیا آمد. او جزو پنج سخنران انگیزشی برتر در جهان است که بارها افراد زیادی او را تقدیر و ستایش کرده‌اند. لس براون (Les Brown) تابه‌حال به‌عنوان نویسنده، مجری رادیو و تلویزیون و نماینده مجلس اوهایو فعالیت‌هایی داشته است. وی همچنین از سال 1982 تا 1988 عضو هیئت منصفه جایزه معروف پیبادی بود.

از جمله کتاب‌های دیگر براون می‌توان به «شکار کن یا شکار شو» اشاره کرد که دربردارنده سخنرانی‌های انگیزشی او است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند می‌شنویم:

من شمارو نمی‌شناسم، اما با توجه به تجربه‌هام یه چیز دربارهٔ شما میدونم. اون هم اینه که اگه شما فکر یا ایده‌ای خاص دارید، حتما در درونتون بزرگی خاصی هم هست. این چیزیه که من دربارهٔ شما میدونم. این مورد در همهٔ مردم وجود نداره. فقط دربارهٔ کسانی صدق می‌کنه که رویا و هدف مشخصی دارن و برای رسیدن به اون تلاش می‌کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

45 دقیقه
انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۶/۱۹
🍁 لس براون رو با این کتاب شناختم، اون سیاستمدار سابق، مجری رادیو ‌تلویزیون و یه سخنران انگیزشی موفق هستش. این کناب هم‌ به حالت کلی کتابی بود که ارزش یه یار کوش کردن رو حتما داره.
کتاب میگه؛ مواد لازم برای موفق شدن؛ داشتن هدف، اعتماد داشتن به خود و‌توانایی‌ها، نترسیدن از شکست‌ها، پشتکار و اراده،
و همین طور تمرکز شخص بر روی انجام کار و هدف خود است.
کناب بیشتر شبیه یه اتو بایوگرافی بود، اینقدر که درواقع زندگی زندگی لس براتون بود. پس اگر جملات انگیزشی می‌کفت اونا رو حفظ نکرده بود، بلکه با تمام وجود اونها رو زندگی کرده بود. اینکه به عنوان پادو وارد شرکت شد و از تلاش برای دست رسی یه هدف‌اش خسته نشد و وا نداد، خیلی ارزش داشت. استقرار توی دست رسی به هدف خیلی مهمه.
اینکه می‌گفت مهم نیست کی شروع کنید فقط تمرکز کنید و توی فکرتون هدفتون رو تصور کنید هم خیلی مهم بود. چون واقعا فکر ما هم نیرو داره و با نیروهای جهان توی یک راستا هستند. پس مثبت فکر کردن و توی فکر خود دیدن هدف هامون خیلی مهمه.
و اگه بخوام یه جمله از کتاب انتخاب کنم این مسئله میتونه باشه که؛ امر توی زندگی کارای راحت رو انجام بدیم، زندگی سختی خواهیم داشت. اما اگر کارای سخت رو انجام بدیم، قطعا زندگی راحت تری در انتظارمون خواهد بود. و من واقعا به این قضیه ایمان دارم.
ممنون دوست عزیزم کتابراه…☘️
حسن علی وکیلی سحر
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
خوانش نقادانه کتاب علاوه بر اینکه صاحب اثر را تا حدودی از نقاط ضعف و قوت خود آگاهی میبخشد باعث کشیده شدن هرچه بیشتر مخاطب و خواننده به سمت خواندن کتابها و متون بهتر و پر بارتر رهنمون ساخته وبه دنبال آن خواننده نیز بیشتر از قبل پی به بن مایه خود برده و همین امر سبب ترغیب هر چه بیشتر مخاطب جهت بالا و بردن سطح مطالعه آگاهی خود مینماید. در پایان ضمن تشکر از عزیزانی که زحمت به سرانجام رساندن این کتاب صوتی را بر خود هموار نموده وباعث انبساط خاطر مخاطبان بسیاری شدند و آرزوی موفقیت هر چه بیشتر در آینده پیش رو برای ایشان دارم. امید که با بیشتر شدن کتابها و متون صوتی سطح مطالعه جامعه روز به روز سیر صعودی به خود گرفته و نسلهای آینده بیشتر وبهتر از نسل کنونی به مطالعه وهمچنین شنیدن کتب وآثار صوتی و. ‌.. ترغیب شوند.
مهسا فامل
۱۴۰۱/۹/۸
کتابی کوتاه و مفید که کتابراه عزیز آن را به رایگان در اختیار ما قرار داده است پس حتما از این فرصت استفاده کنید برای موفقیت راه زیادی پیش روی ماست که تازه با این سخنرانی انگیزشی، انرژی شروع قدم در مسیر آن نهادن دو چندان میشود انتظار نداشته اتفاق خاصی بعد از مطالعه این کتاب در زندگی شما رخ دهد، تمرکز کتاب بر این پایه استوار است که با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که در زندگی همه ما وجود دارد تلاش کنید و بجنگید و هر بار که شکست خوردید و ناامید شدید در زمینه کاری یا خانوادگی یا عاطفی سرتون رو بالا بگیرید و قوی تر از قبل شروع کنید بعد از مطالعه آن کتاب رهایی از افکار منفی را پیشنهاد میکنم لازمه قدم نهادن در مسیر جدید رها کردن گذشته اولین قدم است و بعد از آن کتاب کنترل ذهن را پیشنهاد میکنم برای کنترل احساسات (از جمله خشم و کینه و نفرت و…) چه بسا ساعت‌های زیادی از روز ما درگیر فکر کردن به بدی‌ها و ناامیدی‌ها و شکیت‌هایی است که در مسیر زندگی برای ما پیش آمده است که در نهایت جز آزار دادن خودمان و اطرافیانمان و از دست دادن فرصت طلایی زندگی کردن چیز دیگری عایدما نمی‌شود. در انتهاعاجزانه خواهشمندم دنبال مطالعه مسیر زندگی انسان‌هایی باشیدکه در زندگی چیزی که شما میخواهید بدست آوردن با مطالعه زندگی چنین افرادی مثال‌های زیادی از راه و روشهای موفقیت در مسیری که شما میخواهید بدست میاورید که باعث الهاماتی در زندگی شخصی شما هنگام بروز مشکل میشود و روزی می‌رسد که بزرگ‌ترین مشکل زندگیتان همانند سنگ در جاده هنگام رانندگی شما می‌باشد که با تغییر دادن جهت فرمان به راحتی از کنار آن میگذرید انگار که وجود نداشته، چون آن زمان تمرکز شما بر روی مسیر بوده و ذهن شما آمادگی واکنش در برابر آن را داشته است.
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
درود بر همه
خلاصه کتاب: اولویت بندی کار‌ها، انرژی درمانی، فراموش کردن نسخه پوچ درونی من. مهم نیست که چه زمانی شروع میکنی موفقیت منتظر همه است، راه را تا آخر ادامه بدید. بخش پنهان وجود به شما می‌گوید شما باید موفق باشید تجارت خودتون رو شروع کنید و کسب و کار خودت را شروع کنید برای دیگری کار نکنید، یاد بگیرید داستان زندگیتان را بنویسید تا نواقص و محاسن خود را بیابید
Hasti
۱۴۰۲/۸/۴
صادقانه میگم خیلی ابتدایی بود همه چیزایی که نوشته شده رو می‌دونم جالب اینه که سخنورم صادق و این موضوع رو بیان کرده و اما راجب اصل مطلب کاملا موافقم خدا قدرت و انرژی لازم رو برای رسیدن به اهدافمون داده و اگه کسی از هدفش فاصله داره در واقع به بهره نبردن از چیزیه که تو وجود خودشه اما بیرون دنبالش همین میگرده. اهداف‌اند که به زندگی معنا می‌بخشند حالا هدف هر چی میخواد باشه... شهامت ترک کسی که فقط با التماس بهت عشق میده.. کم کردن وزن... تصمیم به ادامه تحصیل با وجود مادر بودن... اقدام به یادگیری آشپزی... ترک وسواس... رها کردن استرس و در حال زندگی کردن یا هرچیز دیگه. و یه نکته مهم: اگه این کتابو برای انگیزه گرفتن و در نتیجه اقدام به عمل می‌خواید بخونید بیخیال شیدچون... چیزی به اسم انگیزه وجود نداره همه یه جا نشستن تا حسشون بیاد. در حقیقت این کتاب برای آگاهی از توانایی هامونه.
زهره محمدیان
۱۴۰۱/۱/۲۲
یک خلاصه کامل پر از نکات کلیدی و ایجاد اعتماد به نفس و انگیزه
مهم‌تر از همه این‌که آقای لس براون تمام توصیه‌هایش را خود تجربه کرده و زیسته.
و باز مهم‌تر این که بر این واقعیت تاکید شده که لازمه موفقیت، داشتن امکانات ویژه و خاص نیست‌.
هر کسی می‌تواند با داشتن هدف و پشتکار و اراده و البته تمرکز و
بر خواسته‌اش (که این تمرکز لاجرم فرد را وادار می‌کند بیشتر بهتر تلاش کند) راه درست را بیابد.
ممنون از اجرای خوب و انتخاب خوبتان برای به اشتراک گذاشتن این کتاب ارزشمند. شنیدنش را به تکرار توصیه می‌کنم و از آن جا که خلاصه است وقت زیادی نمی‌گیرد و در اثر تکرار بر گوشتان می‌نشیند و بهتر درک می‌کنید⚘⚘⚘⚘
سمیه تاجیک
۱۴۰۱/۹/۲۵
این کار همان طور که گفته شده سمینار صوتی است و لس براون سعی کرده در طول سمینار مرتبا با جملات تاکیدی انرژی آور به مخاطبان انرژی و شور دهد اگر شما هم این جملات را در طی گوش دادن به آن تکرار کنید شور و هیجان حضور در سمینار را حس خواهید کرد، اما در زمینه مطالب‌ چیز جدیدی در این کار گفته نمی‌شود اگر در مورد موفقیت مطلب خوانده باشید در اینجا همان‌ها را دوباره خواهید شنید، البته خود لس براون هم در ابتدای کار همین مطلب را بیان می‌کند که قرار است فقط از این زمان لذت ببرن تا آنکه چیز جدیدی بیاموزند اما با این همه از آنجایی که کتابراه کار رارایگان در اختیار گذاشته، شنیدن کار راحداقل برای یکبار بهتون توصیه میکنم چراکه شنیدن و تکرار این مطالب باعث درک بهتر آن می‌شود
ناهید سلطانی
۱۴۰۲/۷/۱۳
اولین کتابیه که از این نویسنده خوندم. و واقع چکیده مفید و خوبیه و کلی انگیزه در ما ایجاد میکنه. چن تا جمله کلیدی و تاثیر گذار داره اولیش اینه که اجازه ندید نظر دیگران نسبت به شما تبدیل به خود واقعی‌تان بشه، دومین جمله مهمش این بود که شما دو منبع الهام درونتان دارین یکی صدای درونتون و دیگری انرژی و شماست همین دو عامل کافیه تا شما تبدیل به چیزی که میخواهید بشید. و شاید مهمترین جمله‌ای که در سخنان لس براون مثه تلنگر می‌مونه اونجاست که میگه انجام کارهای آسون باعث میشه زندگیه سختی داشته باشید و انجام کارهای سخت موجب میشه زندگی آسونی داشته باشد انتخاب با شماست. صدای گوینده هم بسیار عالیه‌. ممنون از تیم خوب کتابراه برای کتاب‌های بسیار خوبی که در اختیارمون میزاره.
Kamranmaleki
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
باسلام خدمت تمام مردم
واقعا عالی مرحبا، خیلی شگفت انگیز بود برام، خیلی به خودم امیدوار شدم، خیلی برای خودم نسبت به قبل ارزش قاعل شدم.... خیلی عالی براون.. خیلی عالی مترجم... همتون میتونید... همتون عوض میشد... همتون به اونچه در قلبتونه میرسید ن در مغز دیگران!
این کتاب بهتون میگه که خودتون باشید
و میل و خواسته درونی خودتون رو دنبال کنید.... بخدا قسم میخورم که بهش میرسید.. انرژی منفی همیشه هست اونی موفقه که بتونه این انرژیای منفی رو دور بریزه و به جاش امید رو به زندگیش بیاره
در ضمن نگاه به زندگیتون نکنید که چقدر حالتون رو خراب کرده نگاه به اینده کنید که چقدر خوشحالیت... با توجه به سختی‌هایی که در انتظارتونه... دوستون دارم 😚
مردانه حرکت کنید❤
م مسعودی
۱۴۰۱/۱/۱۴
یک خلاصه کامل پر از نکات کلیدی و ایجاد اعتماد به نفس و انگیزه
مهم‌تر از همه این‌که آقای لس براون تمام توصیه‌هایش را خود تجربه کرده و زیسته.
و باز مهم‌تر این که بر این واقعیت تاکید شده که لازمه موفقیت، داشتن امکانات ویژه و خاص نیست‌.
هر کسی می‌تواند با داشتن هدف و پشتکار و اراده و البته تمرکز و
بر خواسته‌اش (که این تمرکز لاجرم فرد را وادار می‌کند بیشتر بهتر تلاش کند) راه درست را بیابد.
ممنون از اجرای خوب و انتخاب خوبتان برای به اشتراک گذاشتن این کتاب ارزشمند. شنیدنش را به تکرار توصیه می‌کنم و از آن جا که خلاصه است وقت زیادی نمی‌گیرد و در اثر تکرار بر گوشتان می‌نشیند و بهتر درک می‌کنید⚘⚘⚘⚘
پرستو اصغری
۱۴۰۱/۳/۲۴
متن سخنرانی انجام شده که به خوبی در این کتاب جمع آوری شده است. جملات طلایی این کتاب: نگذارید نظر دیگران، واقعیت زندگی شما شود. اگر فقط کارهای آسان انجام می‌دهید، زندگی سختی خواهید داشت، اما اگر کارهای سخت انجام دهید، زندگی راحتی خواهید داشت. (سخت و راحت البته به معنی حتما کار فیزیکی و جسمی نیست). و اگر نتوانیم ذهن را کنترل کنیم، مثل برگی در باد خواهیم بود که هر لحظه به سمتی می‌رود. باید هلاک آرزوهایتان باشید. تلاش+کنار گذاشتن ترس ها+ پرورش ذهن بدن+ با اعتماد به نفس بودن= رسیدن به آرزوها
مرضیه کردبچه
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
امروز خلاصه کتاب انرژی‌تان شما را قهرمان میکند اثر لس براون را گوش کردم، آنقدر در عین سادگی تاثیرگذار و ملموس بود و به دلم نشست که در جا تصمیم گرفتم بارها و بارها گوش بدم، زمانش مناسب (۴۵ دقیقه) و با خودش یک دنیا تجربه و انرژی مثبت به همراه داشت. و واقعا به من انگیزه داد که به سمت آرزویی که سالهای سال هست دارم قدم جدی و مثبت بردارم و به حرف کسانی که من را از رفتن به سمت ایکیگائیم باز میده توجه نکنم. از کتابراه بابت ارائه‌ی کتابهای انگیزشی آن هم خلاصه و همچنین رایگان بسیار بسیار سپاسگزارم و امیدوارم انرژی این کار به خودشون برگرده که قطعا برمیگرده،
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۱۴
در ابتدا بگم که این کتاب صوتی یعنی خلاصه کتاب انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند، بصورت رایگان در کتابراه ارائه میشود، نکته دوم اینکه در یک فایل صوتی که چند دقیقه کوتاه می‌باشد و نکته سوم اینکه در همین فایل صوتی خلاصه آنقدر حس خوبی میگیرید که شروع میکنید به استفاده از کتابهای موفقیت کتابراه، این فایل و صوتی تأثیرگذاریه نشون میده که انسانها با انرژی به موفقیت میرسند، پس باید انرژی خودشون رو بالا ببرند،
کلام آخر: بعده گوش دادن به این کتاب صوتی موفق میشید بفهمید که سطح انرژی چه تأثیری در موفقیت انسانها داره.
Shirin Norouzi
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
به نظرم مفید و جالب بود.
البته نمیشه گفت که همه کتاب‌ها صدرصد برای همه کاملا کاربردیه.
خب اینجا خیلی صحبت از کسب و کار و شرکت‌های تجاری شد و من دارم تحصیل میکنم و کسب و کار و شرکت زدن جزو اهدافم نیست ولی میشه اون تیکه هاش رو نادیده بگیرم و بگم که واقعا از این کتاب خوشم اومد
یک سمینار بود که رو
میشد خودم اونجا مجسم کنم و از حرف‌های نویسنده درس بگیرم که خودش به نوعی جذابیت داشت. صدای گوینده هم کاملا مناسب چنین سخنرانی‌هایی بود.
کوتاه و مفید
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۹
کتاب انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند، یک کتابی که شمارو به به آرزو دنیایی تبدیل میکند که شما بتوانید با انرژی‌تان بتوانید آنانان و صحبت هایتان را به دیگران زده و در دنیای آنان و قلب آنانان هک کنید، به صورتی که افراد را از رویدادها و اتفاقات تلخ جدا کرده و انرژی و انگیزه مضاعف برای زندگی آنانان رو در کنید، حالی که چیزی شما از زندگی خود به آنان معرفی میکنید، میتواند در ذهن آن‌ها به جا بماند و به آنان این حس را دهند که آنان میتوانند کارهایشان را عملی کنند. سپاسگزارم کتابراه 🌷🙏😘❤😍👑
مشاهده همه نظرات 1106

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی انرژی‌تان شما را قهرمان می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.