معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟

کتاب تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟ نوشته‌ی نویسنده پرفروش بین‌المللی رابرت کیوساکی است و به شما کمک می‌کند تا سواد مالی خود را افزایش داده و به ثبات اقتصادی و آینده مالی مطمئن برسید.

درباره کتاب صوتی تقلبی:

رابرت کیوساکی تاجر و سرمایه‌گذار مشهور همواره در آثار خود، مردم را تشویق کرده تا شیوه استفاده از پول و سرمایه‌های خود را تغییر دهند و اگر نمی‌توانند چنین مسائل پیچیده‌ای را برای خود ساده‌سازی کنند، از آموزه‌ها و راهنمایی‌هایی او بهره ببرند.

کتاب تقلبی (Fake) نیز از جمله آثار جذاب و آموزنده‌ی این نویسنده به شمار می‌رود که خرد و دانش متعارف و عمومی را به چالش می‌کشد و سوالاتی را مطرح می‌کند تا مخاطبان اطلاعات جدیدی را کسب کنند و راهکارهایی جدید و عملی را برای مسائل مالی خود بیابند.

کتاب حاضر تلاش کرده تا دارایی‌های تقلبی‌تان را به شما بشناساند و نحوه صحیح استفاده از پول و ثروت‌تان را آموزش دهد. همانطور که می‌دانید در شرایط نامعلوم و متزلزل اقتصادی این روزها، ایجاد آینده مالی مطمئن می‌تواند یک زندگی آرامش‌بخش را برایتان به ارمغان بیاورد. پس اگر فکر می‌کنید که تحصیلات و دانش مالی زیادی ندارید و نگران هستید که نتوانید هیچ‌گاه به ثبات اقتصادی برسید، کتاب تقلبی می‌تواند راهنمایی مناسب برایتان باشد.

کتاب صوتی تقلبی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید زندگی مالی‌تان را تغییر دهید و از پول و ثروت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، این کتاب برای شما مناسب است.

رابرت کیوساکی را بیشتر بشناسیم:

او یک سرمایه‌گذار، مربی و کارآفرین است که دیدگاه‌هایش درباره پول و سرمایه‌گذاری توانسته تفکر ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان را تغییر دهد و با نوشتن کتاب مشهور پدر پولدار، پدر بی‌پول توانست به مدت شش سال در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد و شماره یک کتاب‌های مالی USA Today شود.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) به عنوان یک سرمایه‌گذار ژاپنی – آمریکایی تاکنون به ده‌ها هزار دانشجو در سرتاسر جهان، آموزش‌هایی در زمینه تجارت، امور مالی و سرمایه‌گذاری داده است. همچنین در سال 2005 سایت آمازون، او را به عنوان نویسنده برتر انتخاب کرد.

شهرت کیوساکی به خاطر دیدگاه‌های جدیدی‌ست که او نسبت به امور مالی و سرمایه‌گذاری دارد. درواقع او باور دارد که بسیاری از توصیه‌های قدیمی دیگر منسوخ شده‌اند و نمی‌توان با حرف‌هایی نظیر پس‌انداز کردن پول، داشتن شغل خوب و سرمایه‌گذاری طولانی مدت و... به ثروت رسید. بنابراین باید ابزارها و تکنیک‌های مالی خود را در دنیای پرسرعت و پر رقابت امروز تغییر داد.

در بخشی از کتاب صوتی تقلبی می‌شنویم:

همیشه بانک‌دارها به ما میگن که خونه‌ی شما جزء دارایی‌هاتون به حساب میاد اما برای من جای سواله که چرا افرادی که برای خودشون خونه دارن، همواره فقیرن و خونه اونا تاثیری در ثروت آفرینی اون‌ها ایجاد نمی‌کنه. خونه نوعی از دارایی تقلبی محسوب میشه. مردم هم متاسفانه این دروغ بزرگ رو باور کردن. همچنین پس‌اندازی هم که در بانک داریم، تنها برای دولت سودمند خواهد بود و هیچ سرمایه‌ای برای پس‌اندازکنندگان به همراه نخواهد داشت.

باید در جوانی خودتان را بازنشسته کنید:

در سال 1974 من از پایگاه هوایی برای همیشه خارج شدم و تصمیم گرفتم مدتی به عنوان راننده فعالیت کنم. در اون زمان من یک اتاق در هتل اجاره کردم. به این ترتیب راحت‌تر می‌تونستم روی برنامه‌های سرمایه‌گذاری خودم فعالیت کنم. از طرف دیگه باید کار می‌کردم تا بتونم اجاره اتاق هتل رو بپردازم.

پدر و مادرم دوست داشتند که من همچنان در ارتش باقی بمونم تا بتونم از مزایای بازنشستگی اون استفاده کنم. اما هر چه قدر بررسی می‌کردم، متوجه شدم که بازنشستگان در کشور وضعیت بدی دارند و به زمین و زمان بدهکارند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
3 دقیقه
درباره کتاب
6 دقیقه
مقدمه
43 دقیقه
فصل اول: پول تقلبی
49 دقیقه
فصل دوم: سه عامل مهمی که افراد دانا را دانا می‌کند
33 دقیقه
فصل سوم: دارایی‌های تقلبی
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟

Sina Soleimani
۱۴۰۱/۹/۱۷
به طور کاملی توضیح میده شما به چه افرادی چه پولی و چه اطلاعاتی نیاز دارید و از کدوما باید دوری کنید.
پریسا کاظمی
۱۴۰۱/۹/۲۰
این کتاب خیلی خوبه و بهم کمک کرد که به فکر پس انداز باشم و هر چی در مبارزه الکی خرج نکنم
ابوذر نصیری
۱۴۰۱/۷/۱۷
کتاب‌های کیوساکی همیشه عالی هستن
مطالب مفید و جدیدی دارن برای آموزش
با تشکر از عوامل کتابراه
مانلی کاظمي
۱۴۰۱/۵/۲۴
کتاب بسیار عالی و مفید بود. به نظر من گوینده بسیار گویا و روان مطلب را ارائه کرد. با تشکر
راحیل 👩‍🏫
۱۴۰۲/۷/۲۳
بد نبود. کتاب پدر پولدار و پدر بی پول رو بیشتر دوست داشتم.
معین بهرامی
۱۴۰۱/۱/۱۳
کتابهای کیوساکی در زمینه‌های مالی بسیار عالی است
اصغر یوسفی
۱۴۰۰/۱۰/۲
5 بار شنیدم... هر بار چیز جدیدی یاد گرفتم.
محمد حسین ابراهیمی
۱۴۰۱/۱۰/۹
خیلی دیگه خلاصه بود ولی بازم خوبه
محمد باقری
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
هر کسی باید بخونه این کتاب رو
Sanam Farajzadeh
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیار خوبه هدیه دوستم بود
Farzane khalili
۱۴۰۲/۱/۱۰
دید خوبی میده ممنون
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تقلبی: چطور پول تقلبی افراد را فقیرتر می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.