معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم

خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم نحوه استفاده صحیح از این تکنیک بازاریابی را به شما آموزش می‌دهد. با شنیدن این پادکست یاد می‌گیرید به بهترین نحو با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها اطلاعات کسب کنید. این فایل صوتی جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم:

یکی از روش‌های تأثیرگذار جذب و نگه‌داشتن مشتری، ایمیل مارکتینگ است. این اصطلاح به معنی این است که کسب‌وکارها می‌توانند با ارسال ایمیل به مشتریان خود بازاریابی کنند. محتوای این ایمیل‌ها بسته به موقعیت می‌تواند شامل تبلیغ کردن، اطلاع‌رسانی یا تشویق به خرید محصولات بیشتر از طریق تخفیف باشد.

به‌طورکلی ایمیل مارکتینگ را از شاخه‌های اصلی کسب‌وکارهای اینترنتی می‌دانند. این روش در بین صاحبان کسب‌وکار بسیار پراستفاده و پرطرفدار است. چراکه بسیار ساده و کم دردسر است و مهم‌ترین چیز اینکه هزینه خیلی کمی دارد. اگر نحوه صحیح استفاده از آن را بدانید، چه‌بسا بسیار کارآمد نیز می‌شود.

این شیوه هیچ زمانی منسوخ نمی‌شود و سالیان سال است که به‌عنوان یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ از آن استفاده می‌شود. بسیاری از وب‌سایت‌های کسب‌وکاری بزرگ دنیا از این ابزار برای رشد و ترقی بازار خود استفاده می‌کنند. پادکست چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم درمورد مزایای استفاده از این ابزار صحبت می‌کند و تکنیک‌های کاربردی آن را به شما آموزش می‌دهد.

وب‌سایت inc چند روش و تکنیک استفاده از ایمیل مارکتینگ را به مخاطبین خود آموزش داده که مهم‌ترین آن‌ها در این پادکست بررسی و معرفی می‌شوند. با شنیدن این پادکست می‌توانید از تکنیک‌های تأثیرگذار این ابزار مطلع شوید و با کمک آن‌ها تبلیغ بیشتری کنید، مشتری بیشتری پیدا نمایید و در نهایت درآمد بیشتری کسب کنید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

فایل‌های صوتی که در این مجموعه قرار گرفته‌اند، بسیار مفید و کاربردی هستند و موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهند. از موضوعاتی که در این مجموعه بررسی می‌شوند، می‌توان به حوزه‌های موفقیت و توسعه فردی، پیشرفت شغلی، سلامتی جسم و روح، روان‌شناسی و آسیب‌شناسی و علم و دانش اشاره کرد. کسب اطلاعات باارزش و مفیدی که در این فایل‌ها ارائه شده‌اند، بهبود کیفیت زندگی شما را به همراه خواهد داشت.

همچنین بهترین متخصصان ایرانی و خارجی کتاب‌های موجود در این مجموعه را ترجمه و تألیف کرده‌اند. پادکست‌های این مجموعه راهکارهای عملی و قابل‌اجرایی را به شما ارائه می‌کنند که باعث ارتقای شما در موضوعات مختلف شده و عادت‌های غلط را در وجودتان از بین می‌برد. با کمک این راهکارها می‌توانید عادات مفید و خوب را جایگزین عادات مضر و آسیب‌زننده کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم مناسب چه کسانی است؟

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید یا قرار است کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید این پادکست برای شما مفید خواهد بود. همچنین کسانی که شغلشان تولید محتوا یا کپی‌رایتری است، از شنیدن این پادکست اطلاعات مؤثری دریافت خواهند کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم می‌شنویم:

تا به اینجا هزینه، وقت، انرژی و بسیار موارد دیگر در مقایسه با روش‌های بازاریابی دیگر کاهش‌یافته است و از سوی دیگر با پیشرفت تکنولوژی می‌توانید آمارهای بسیار خوبی در این روش‌ها کسب کنید و قدرت پیش‌بینی و البته تصمیم‌گیری خود را در موضوعات مختلف در رابطه با محصول یا سرویس خود بالا ببرید. اما حال وب‌سایت بزرگ inc چندین روش و تکنیک را برای ایمیل مارکتینگ موفق و تأثیرگذار معرفی کرده است که ما آن‌ها را ترجمه و در اختیار شما کاربران قرار داده‌ایم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب‌وکار خود را گسترش دهیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم

HSM 5
۱۴۰۰/۱۲/۴
میشد بهتر از این هم توضیح میداد مثلا هیچی نگفته که این مارکتینگ رو از کجا میشه شروع کرد اصلا چه طور چنین مارکتینگی رو میشه داشت فقط گفته ایمیل به چه دردی میخوره خیلی کاربردی نبود برای من.
Alireza Alijani
۱۴۰۰/۶/۲۶
تقریبا خوب بود و نکات خوبیو گفت. ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه از طریق ایمیل مارکتینگ کسب و کار خود را گسترش دهیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.