معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی: آنچه که برای توانگر شدن باید بدانید

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی: آنچه که برای توانگر شدن باید بدانید
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی: آنچه که برای توانگر شدن باید بدانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی: آنچه که برای توانگر شدن باید بدانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی: آنچه که برای توانگر شدن باید بدانید

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی: آنچه که برای توانگر شدن باید بدانید (میکروکتاب) نوشته‌ی مارک فیشر، درباره یک میلیونر پیر خردمند است که براساس تجربیات و دانش تجاری خود به یک جوان مشتاق، مشاوره و آموزش می‌دهد و آموزه‌های او می‌تواند چگونگی داشتن ذهنیت یک فرد میلیونر را به هر کسی نشان دهد. این اثر یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های انگیزشی در ایران و جهان است.

درباره کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی:

آیا کسانی که موفق می‌شوند، سخت‌تر از کسانی که فقط رویای موفقیت را در سر می‌پرورانند کار می‌کنند؟ آیا آن‌ها باهوش‌تر و خوش شانس‌تر هستند؟ آیا موفقیت مالی خوشبختی به همراه دارد؟ اگر می‌خواهید پاسخی برای این پرسش‌ها پیدا کنید، با پیرمرد خردمند و ثروتمند کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی: آنچه که برای توانگر شدن باید بدانید (The Instant Millionaire) همراه باشید تا او راز ثروتمند شدن را به شما بیاموزد و ابهامات ذهنی‌تان را برطرف کند.

کتاب حکایت دولت و فرزانگی دروس عملی و قابل اجرایی دارد که هر کسی با انجام دادن آن‌ها می‌تواند ذهنیت یک میلیونر را داشته باشد و همچون یک فرد غنی بیاندیشد و زندگی کند. درواقع این تغییر ذهنیت ساده در عین حال که قدرتمند است و به موفقیت مالی شما منجر می‌شود، می‌تواند یک رضایت و خوشبختی درونی در وجودتان ایجاد کند.

خلاصه داستان کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی:

کتاب حاضر درباره‌ی زندگی جوانی باهوش است که 32 سال سن دارد و در یک شرکت تبلیغاتی کار می‌کند. او اصلاً از شرایطش راضی نیست و به دنبال راهی برای بالا بردن درآمدش می‌گردد، اما هیچ راهی پیدا نمی‌کند و هر روز ناامیدتر از دیروز می‌شود.

او برای حل مشکلش به سراغ عموی ثروتمندش می‌رود تا از او پول بگیرد، اما عمویش به او پولی نمی‌دهد و در عوض از برادرزاه‌اش می‌خواهد تا پیرمردی ثروتمند را ملاقات کند که در جوانی تلاش کرده و اکنون ثمره‌ی تلاشش را گرفته است. پیرمرد تمام تجربه‌های شخصی‌اش را در قالب 15 داستان برای جوان تعریف می‌کند و نکاتی را به او یاد می‌دهد که همه‌ی ثروتمندان آن را انجام داده‌اند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی:

- مملو از مشاوره‌های بسیار خاص که درهای برای موفقیت مالی و رفاه شخصی باز می‌کند. (مجله Stepping Up)

- حیرت‌انگیز... کتابی ساده و جذاب که مجموعه‌ای از سوالات مهم و قدرتمند را در ذهن ایجاد می‌کند. (مجله موفقیت)

- یک کتاب جالب برای خواندن که بینشی نو درمورد دستیابی به پتانسیل واقعی هر کس ارائه می‌دهد. (وس رابرتز، نویسنده کتاب اسرار فرمانروایی آتیلا)

- چه کتاب ارزشمندی! این کتاب استراتژی‌های اساسی را نشان می‌دهد که برای همه بسیار آشناست. از جسارت و تیزبینی تا استفاده از قدرت بی حد و حصر افکارمان. (جان دیوید مان، نویسنده پرفروش)

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید موفقیت و سعادت در تمام جنبه‌های زندگی‌تان جاری شود و با قدرت و ظرفیت‌های درونی خود بیشتر آشنا شوید، این کتاب برای شما مناسب است.

مارک فیشر را بیشتر بشناسیم:

مارک آندره پواسانت با نام هنری مارک فیشر (Mark Fisher) یک نویسنده کانادایی‌ست که کتاب‌های انگیزشی مختلفی همچون «حکایت دولت و فرزانگی، معبد میلیونرها، فروشنده و میلیونر، حکایت عشق و خوشبختی و میلیونر آنی» را نوشته است.

در بخشی از کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی می‌شنویم:

توانگر بعد از این ماجرا به مرد جوان گفت که توانسته امروز چیزهای خوبی را بهش یاد بده البته امیدواره که مرد جوان اون مطالب رو نه تنها با مغزش بلکه با قلبش آموخته باشه.

توانگر گفت: حالا باور کردی که کلام ما به هر شکلی که باشه چه تاثیر بزرگی روی زندگی ما می‌گذارد؟ حتی اگر کلام ما سرتاسر دروغ باشه، باز هم می‌تونه تاثیرگذار باشه. در آینده با مشکلات بیشتری روبه‌رو خواهی شد اما نباید در همون اول کار از خودت ترس نشون بدی. صبر کن تا مشکل خودش به تو ضربه وارد کنه. هر وقت سنگینی اون رو روی شونه‌هات احساس کردی، می‌تونی برای حل اون به دنبال راه حل بگردی.

توانگر به مرد جوان هشدار داد و گفت: توی هر سفری علاوه بر لذت دشواری‌هایی هم وجود داره که هر کسی باید اون رو تجربه کنه. اما نباید به خاطر این مشکلات از مسیری که در اون قرار داره، دست بکشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
11 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل اول: حکایت ملاقات مرد جوان با باغبانی کهنسال
9 دقیقه
فصل دوم: حکایت قدر دانستن فرصت‌ها و خطرهای زندگی
3 دقیقه
فصل سوم: حکایت زندانی شدن مرد جوان
5 دقیقه
فصل چهارم: حکایت آموزش ایمان به مرد جوان
6 دقیقه
فصل پنجم: حکایت آموزش نحوه متمرکز شدن روی هدف
9 دقیقه
فصل ششم: حکایت ارزشمند بودن تصویر فرد از خودش
12 دقیقه
فصل هفتم: حکایت رسیدن به تاثیرگذاری و نفوذ کلام
4 دقیقه
فصل هشتم: حکایت اولین آشنایی با قلب گل سرخ
5 دقیقه
فصل نهم: حکایت مسلط شدن بر ضمیر ناخودآگاه
7 دقیقه
فصل دهم: حکایت بحث کردن در مورد ارقام و اعداد
13 دقیقه
فصل یازدهم: حکایت یادگیری سعادت و زندگی
4 دقیقه
فصل دوازدهم: حکایت یادگیری بیان کردن خواسته‌ها در زندگی
12 دقیقه
فصل سیزدهم: حکایت کشف رازهای باغ گل سرخ
5 دقیقه
فصل چهاردهم: حکایت رفتن هر یک به سمت سرنوشت خویش
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی: آنچه که برای توانگر شدن باید بدانید
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی: آنچه که برای توانگر شدن باید بدانید

Taheri Hamideh
۱۴۰۱/۳/۲۷
چگونه می‌توانیم به هدف خود و رسیدن به آن ایمان بیاوریم؟ راه ایمان آوردن، تکرار کلام است. وقتی تخیل و منطق با هم در تضاد قرار بگیرند همیشه تخیل پیروز می‌شود. کلام می‌تواند تخیل را تقویت کند. ایمان چنان قدرتی دارد که می‌تواند کوه‌ها را جابجا کند. هیچ گاه از نوشتن اهداف و خواسته‌های خودتان نترسید و هر چه می‌خواهید در زندگی به دست آورید را یادداشت کنید. این نوشتن و تکرار کردن کلامی باعث می‌شود که بتوانید ایمان بیاورید که شما هم می‌توانید به اهداف خودتان دست پیدا کنید و وقتی ایمان حاصل شد دیگر هیچ چیز جلودار شما نخواهد بود. دولتمند آنی که دیگر سنی از او گذشته بود، کاغذهای کهنه‌ای را به جوان نشان داد و به او ثابت که خودش هم در دوران جوانی دقیقاً از همین تکنیک‌ها برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود استفاده کرده است.
مجید فرهمند
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
سلام بر دوست مترجم که صدای بسیار آرام بخش و زیبا دارد اما در کتاب ایرادهایی دیدم که لازم است عنوان کنم. در کتاب ضد و نقیض‌های زیاد گفته می‌شود یک جایی عنوان شد که توانگر به جوان گفت تو باید منتظر سختی‌های زیادی برای توانگری باشی در فصل‌های بعد می‌گوید بعضی‌ها فکر می‌کنند پول درآوردن بسیار سخت است و در صورتی که چنین نیست در جایی دیگر به این اشاره می‌شود که با یک درخواست کوچک مرد جوان توانگر ۲۵ هزار دلار بهش داد خوب خیلی از افراد ورشکسته یا جوان‌های مستعد همین مشکل را دارند آیا توانگر‌های کشور ما همچنین شهامتی دارند؟ آیا به همین سادگی به همه اعتماد می‌کنند چنین پولی می‌دهند مورد بعدی آیا توانگر فقط یک مراجعه کننده داشت که آن ۲۵ هزار دلار استاد خودش را به مرد جوان داد پس از آن توانگر توانگر نبوده که فقط یک شاگرد دارددر کل کتاب ایرادات زیادی دارد.
مریم صاین پور
۱۴۰۱/۲/۸
این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی بور که خونده بودم که نکات با ارزشی رو در قالب داستان منتقل می‌کرد. نکاتی رو که شاید قبلا در کتابهایی دیگه هم خونده بودیم اما چون این بار در قالب داستان بود. احتمال ماندگاریش در ذهن و سپردن به حافظه بیشتر هست
نکاتی را که ار مطالعه کتب مختلف می‌آموزیم بعضا بسرعت اما
فراموش می‌شوند وقتی این نکات در قالب داستان روایت می‌شوند احتمال فراموش نشدن بالاتر هست. در نهایت برای من کتابی بسیار مفید بود که در حین مطالعه آن حس و حال خاصی داشتم و احساس تحول و تغییر و با انگیزه بودن میکردم. و قطعا دوباره خواندن کتاب بسیار موثر و مفید خواهد بود
محمد رضا آذرپونه
۱۴۰۱/۲/۲۰
سلام، کتاب حکایت دولت و فرزانگی، حکایت از شخصی را دارد که دنبال ثروتمند شدن است، و با جستجو به شخص مورد نظر می‌رسد و نکته بسیار مهم این است که راه‌های رسیدن به ثروتمند شدن را که پیر خردمند مطرح می‌کند سوالاتی هم که برای شخصی که دنبال ثروتمند شدن است، جواب داده می‌شود که جایی برای ابهام که نمی‌ماند. به شک و تردیدهایی هم که در این بین برایش توسط پیر خردمند انجام شده واقف شده و راه‌های رسیدن به ثروتمند شدن را با تمام وجود درک می‌کند. خیلی آموزنده و کاربردی حکایت مطرح شده فقط عمل کردن می‌خواهد
مرجان کشاورز
۱۴۰۱/۴/۳۱
مارک فیشر در کتاب حکایت دولت و فرزانگی به زبان ساده این مسیر را به خواننده خود نشان می‌دهد که برای موفق و ثروتمند شدن اول از هرچیز باید آرزوهایت را بشناسی و بعد از طریق فرصتهای پیش رویت آن‌ها را به هدف زندگی‌ات تبدیل کنی. در انتهای کتاب، چند سال از این ماجرا گذشته است و جوان داستان، با به کارگیری و رهنمود‌های مرد پیر حالا به یک فرد موفق ثروتمند تبدیل شده است. دو کتاب «راه ‌و‌ رسم میلیونر‌ها» و «معبد میلیونرها» از همین نویسنده، به نوعی ادامه کتاب حکایت دولت و فرزانگی هستند.
معصومه پیروزمند
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
شاهکاری از مارک فیشر. آموزش داشتن ذهنی توانگر. از بهترین کتابهای انگیزشی که تا کنون مطالعه کردم و به کار بستم. بعد از هر بار که قوانین این کتاب را به کار بستم معجزه‌ای ژرف را تجربه کردم. مقدار دارایی‌تان برای هر سال و میزان حقوق ماهانه و درآمدهایی را با دقت بنویسید با رقمی که دوست دارین، دقیقا را و معجزه می‌بینید اگر باور داشته باشین. احساس شادی رضایتمندی را بالا می‌برد چون توانگر میشویدمطالعه‌ی این کتاب را به دوستداران کتاب توصیه میکنم
Mahdi Ferdos
۱۴۰۰/۴/۲۰
یه عمر تو مغز من فرو کردن کتاب خواندن خوبه من کتاب‌های زیادی خواندم و اخر به این نتیجه رسیدم که زندگی مثل یه رودخانه است که در جهتی در جریان است و همه کتاب‌هایی که خوندم میخواستن منو در خلاف جهت این رودخانه وادار به شنا کنن توصیه من به کتابخوان‌های عزیز اینه دنبال فلسفه زندگی برن تا به رستگاری برسن.
محبوبه یارضوی
۱۴۰۰/۵/۲۹
بسیار کتاب خوب وعالی بود خیلی زیبا و‌باظرافت خلاصه گویی ازکتاب شده بود برای افرادی که درطول روز فرصت اینکه بتونن کتاب بخونن وجود نداره فایلهای صوتی کتابها بسیار ایده جالبی هست که بتونن اطلاعات خود رو بالا ببرن واز زمان هم به طور مفید بهره ببرند به امید روزی که بتونیم ازمطالب کتابها به طور مؤثر در زندگی‌هامون بهره مند بشیم
حانیه رنجبر
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
این کتاب حکایت جوانی درمانده و فردی توانگر را بیان می‌کند. در این داستان توانگر ۱۵ راز توانگر شدن را به جوان می‌آموزد که هر یک از این رازها در یک فصل گفته شده یعنی این کتاب ۱۵ فصل دارد که در آن به غیر از بیان توانگری تکنیک‌ها و تمرین‌هایی داده شده که باید به صورت عملی انجام داد و همین باعث تغییرات زیادی در زندگی می‌شود و بسیار کاربردی هستند.
ستاره
۱۴۰۲/۸/۹
کتابی بود که چگونه توانمند بشویم و انسانی موفق در هر زمینه‌ای باشیم. کتاب سرشار از آموزشهایی بود که باعث میشد انسان را به سمت موفقیت سوق می‌دهد از این کتاب به ما راهکارهای درست و موفقیت رانشان میدهددرست فکر کنیم و توانایی‌هایی که ما داریم بهر دلیل نتوانستیم ازتوانایی خوددبه درستی استفدا کنیم. اقدام کنیم. کتاب حکایت و دولت فرزانگی یک کلید موفقیت است
وحید قلی زاده
۱۴۰۲/۳/۵
خوب باسبک مالی حال حاضر ایران یکم رسیدن به اهداف یکم سخته.
اما اینکه هدفگذاری وی سبک رو به ما اموزش میده خیلی ارزشمند هست
ازگویندگان خیلی خوبی استفاده کردند ترجمه کتاب هم روان بود
خیلی عالی میشه اگر بتونن در غالب مثال هم مطالبشون رو عنوان کنن درکل کتاب خوبی هست و ازدوستانی که زحمت میکشند واین مجموعه هارو دراختیار ماقرار میدن سپاسگذارم
omid Givi
۱۴۰۰/۶/۱۲
این مطالعه این کتاب ممکنه باعث دست زدن به کارهای پر ریسک بشه
به کسایی که کتاب رو مطالعه می‌کنند توصیه میکنم که وارد ریسکهایی بشن که احتمال موفقیت در اونهابیش از شکست باشه مگر اینکه توان تحمل شکست رو در خودشون سراغ داشته باشن
و با دید باز تصمیم بگیرن و بعد تز تصمیم مصمم و با پشتکار در راستای هدفشون تلاش کنن
Mehrdad Alyasi
۱۴۰۱/۲/۱۰
عالی هست من خیلی این کتاب را دوست دارم و به دیگران نیز این کتاب را معرفی کردم این کتاب در مورد خواستن و اراده‌ی آدمها صحبت میکند و به ما می‌گوید که برای رسیدن به آرزوها و خواسته هایمان باید با شوق و حال خوب داشتن مطالب را روی کاغذ بنویسیم و صد در صد به خواسته هایمان میرسیم و نباید به دل خودمان شک و تردید وارد کرد.
حوریه عباسی
۱۴۰۱/۸/۴
باسلام وقت بخیر به نظر من یکی از کتاب‌های اموزنده توسعه فردی هست. جان کلام را بیان کرده. با صدای دلنشین گوینده. در ضمن پیشنهاد بنده چنانچه دوست داشتید حتما چند بار گوش کنید و یادداشت بردارید تا تاثیر نوشتن را ببینید. از خدای مهربان برای تمام انسانها سلامتی، شادکامی، ثروت، عزتمندی وارامش خواهانم 🌹
فرزاد فریور
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
سلام دوست خوبم.
سال ۱۳۸۴ با این کتاب آشنا شدم.
اون موقع درکش نکردم.
بعد از گذشت ۱۰ سال، خودم شدم مثل داستان کتاب.
و تازه درکش کردم.
و با فهمیدن موضوع اصلی کتاب، متوجه اشتباهاتم شدم.
و الان، موفق هستم.
فرزاد فریور
اصفهان
مدیر شرکت تخصصی تصفیه آب گهر
مشاهده همه نظرات 254

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی: آنچه که برای توانگر شدن باید بدانید

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی: آنچه که برای توانگر شدن باید بدانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.