معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟

اثری تأثیرگذار از نویسنده‌ای پرفروش و سخنرانی ماهر! خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟ سمیناری دو ساعته از جک کنفیلد است. در این کتاب با مهم‌ترین آموزه‌های وی در باب مثبت‌اندیشی و مفهوم دقیق قانون جذب آشنا خواهید شد.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم:

«شما همان چیزی هستید که به آن می‌اندیشید». این اصل و اساس آن ایده‌ای است که امروزه از آن به عنوانِ قانون جذب یاد می‌شود. جک کنفیلد (Jack Canfield) به عنوان یکی از اصلی‌ترین متفکرانی که در این حوزه فعالیت و تحقیق نموده، در خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم، تمام آنچه را که در این باره نیازمند دانستنش هستید، با شما در میان گذاشته است.

رهایی از افکار منفی و زیستن در عالی‌ترین سطح ممکن، هدفی‌ست که هر فردی به طور غریزی به دنبال آن است. با این حال افراد کمی هستند که به این آرزو و هدف جامه‌ی عمل می‌پوشانند. جک کنفیلد به ما می‌آموزد که برای تحقق خواسته‌هایمان باید تغییری اساسی در نوع نگاه خود به دنیا، به مسائل گوناگون و مهم‌تر از همه به خودمان ایجاد کنیم. باید بپذیریم که آنچه مانع رشد و پیشرفت ما می‌شود، باورهای خودمان است. پس از پذیرش این نکته است که تغییر اساسی به راستی آغاز می‌شود. زیرا تنها در آن هنگام است که می‌توانیم از خود بپرسیم «حالا باید چه تغییری در سبک زندگی و نوع نگرش خود به وجود آورم؟»

جک کنفیلد در سمینار صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم تمام مراحل مسیری را که در بالا وصف شد، برای شما با زبانی گویا توضیح داده است. گوش سپردن به این اثر ، بی‌تردید مسیر زندگی فردی را که خواهان بروز تحولات مثبت در زندگی و حرفه‌ی خویش است، به سوی تعالی هموار خواهد کرد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم مناسب چه کسانی است؟

همانگونه که پیش از این گفته شد، مطالب مطرح‌شده در این سمینار صوتی بیش از همه به کار مخاطبی می‌آید قصد بهبود شرایط زندگی خود در حیطه‌های گوناگون را دارد.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

با جک کنفیلد بیشتر آشنا شویم:

وی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز است. آثار او عمدتاً درباره‌ی شیوه‌های تغییر زندگی‌اند. کنفیلد یکی از متخصصانِ به‌نام در حوزه‌ی قانون جذب است. او ضمناً سخنرانی چیره‌دست نیز هست. بنا بر گزارش مجله‌ی USA Today، کتاب‏‌های «سوپ جو برای روح» (به قلم کنفیلد)، یکی از برترین کتاب‌های جهان در دو دهه‌ی اخیر بوده است. از دیگر آثار مهم او می‌توان بدین عناوین اشاره کرد: «10 قانون موفقیت جک کنفیلد، ضربه‌های شفابخش، مبانی موفقیت».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم می‌شنویم:

مارک ویکتور هنسن یه کتابی نوشت به اسم دفتر خاطرات آینده. بهش فکر کنید. چیزهایی رو توش می‌نویسید که در آینده می‌‌خواهید انجام بدید. نه اون‌هایی که قبلاً انجام دادید. این کار شما رو هل می‌ده. لو به 102 تا از اهدافش رسید. من این کار رو وقتی 47 ساله بودم انجام دادم و 104 تا هدف نوشتم. تا حالا هم به حدود هفتاد تا از اون‌ها رسیدم. الان 63 سالمه و توی این حدود شونزده سال به هر چی که می‌خواستم رسیدم. انجام این کار خیلی مهمه... خیلی خب، می‌خوام یه کاریکاتور بهتون نشون بدم. خب، به این کاریکاتور خوب نگاه کنید. می‌گه اگه بتونیم این کارو تموم کنیم غذاهای خوب گیرمون میاد... (صدای خنده‌ی حضار)

تصور بزرگ. شما هم باید تصورتون بزرگ باشه. وقتی با ژنرال وزلی‌کلارک مصاحبه کردم، گفت «فکر کردن به یه رویای بزرگ، سخت‌تر از فکر کردن به یه رویای کوچک نیست...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
58 دقیقه
سمینار چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟ (بخش یک)
64 دقیقه
سمینار چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟ (بخش دو)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویمحسن سرشار
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟

Saharporjafar
۱۴۰۲/۱۰/۷
خیلی گوینده خفن بود مثل خود سخنران تند تند حرف میزد بیشتر حس بگیریم باید دوباره گوش بدم خوبی ترجمه سمیناری اینه کلی حرف اضافه نداره ولی این سمیناره خیلی دیگه نیاز داشت صدارو با تصویر ببینیم
Helia Haeri
۱۴۰۱/۲/۷
کتاب نیست، ترجمه‌ی یک سمینار تصویریه که واقعا به درد صوتی شدن نمیخوره. اولا خیلی تند تند صحبت میکنن، دوما نیمی از سمینار رو باید تصویری دید وگرنه بی فایده ست.
Soheil Alipour
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
به هیچ عنوان به این اثر نمیشه لقب کتاب داد بلکه صرفا یک فایل صوتی است، که البته از نظر بنده چندان هم جالب نیست.
اناهیتا میر
۱۴۰۰/۶/۱۶
در این همایش صرفا چند تا از اصولهای کتاب مبانی موفقیت و شاه کلید بیان شده بود که البته خیلی عالی و مهمن
اکرم
۱۴۰۳/۱/۵
این کتاب نبود ترجمه یک سمینار بود بهتر است به جای این کتاب راز راندابرن را بخوانیم
jalal rohani
۱۴۰۲/۴/۹
صدای گوینده جذاب نیست ولی متن کتاب به نظر من شنیدنی و تاثیر گذار در زندگی خواهد بود
احمد کاشی
۱۴۰۱/۱/۴
باید فقط صبور باشید تا نتایج را ببینید به میزانی که تلاش می‌کنید و صبر دارید نتیجه‌ها را می‌بینید
رضا شعبانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
فوق العاده عالی. گوینده ماهر. مطالب کاربردی. ممنونم از اپلیکیشن کتابراه
حنانه صالحی
۱۴۰۰/۵/۳۱
بنظرم واقعا سمینار خوبیه و چون کوتاهه ارزشش رو داره دوبله‌اش هم واقعا خوبه
Arash Falahati
۱۴۰۱/۶/۲
Awesome👍😍بسیار بدرد روحیه خوب و زندگی آرامش وار داشت برام
احمد ایرانشاهی
۱۴۰۱/۶/۱
برای من جالب بود ولی بیشتر فایل صوتی بود نه کتاب
Ali mahmoud janlou
۱۴۰۰/۵/۲۸
تازه خریدمش، با شنیدن ترک نمونه جذبم کرد
پیمان بخت نما
۱۴۰۲/۴/۸
من عاشق جک هستم و همه کتاباشو دوست دارم
لطیفه دلشاد
۱۴۰۱/۶/۲۴
بسیار عالی بود من سمینارها رو دوست دارم
farzan yazdani
۱۴۰۰/۷/۳
مختصر و مفید بود از همه بهتر گوینده بود
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه قانون جذب را در کار و زندگی فعال کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.