معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟

جورج ساندرز به عنوان نویسنده‌ای برجسته و نام‌آشنا، در خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟ که ذیل مجموعه سخنرانی‌های تدتاک به انتشار می‌رسد، به بسیاری از سوالاتی که پیرامون فرایند خلق آثار ادبی وجود دارد، پاسخ گفته است.

درباره خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند:

جورج ساندرز (George Saunders) یکی از نویسندگان مطرح امروز ادبیات آمریکاست. بهترین اثر او را کتاب «لینکلن در باردو» می‌دانند؛ رمانی متفاوت که برهه‌ای از زندگی آبراهام لینکلن، رئیس جمهور تاریخ‌ساز ایالات متحده را روایت می‌کند. جالب است بدانید که این رمان جایزه‌ی معتبر من بوکر را برای نویسنده‌اش به ارمغان آورده؛ علاوه بر آن، در سطح بین‌المللی نیز فروشی فوق‌العاده بالا داشته است. حالا خالق این کتاب، در کتابی دیگر که عنوان داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند را بر خود دارد، برایمان از شگردهای خود در کار نوشتن گفته است.

جورج ساندرز با مطرح ساختن این پرسش که «پدید آمدن اثر ادبی تابع چه سازوکارهایی‌ است؟»، همزمان سوالی ادبی و روانشناختی می‌پرسد. به واقع، او به دنبال روشن ساختن جزییاتِ فرایند پرطول و تفصیلی‌ست که انتهایش اثر ادبی است. اما در ابتدا و میانه‌‌اش، تلاش است و تقلا؛ و البته سردرگمی و سرخوردگی.

به طور خلاصه چنین می‌توان گفت که گوش سپردن به کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟ ما را به پشت صحنه‌ی ادبیات می‌برد؛ جایی که ماده‌ی خامی که گاهی «ایده» نامیده می‌شود و گاه «طرح»، و نزد برخی نیز «تصویر»، به مرور گسترش می‌یابد، قالب می‌گیرد و در نهایت به آن چیزی بدل می‌شود که «اثر ادبی»‌اش می‌خوانیم.

خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌نویسی بیش از سایرین از مطالب این کتاب لذت خواهند برد. .

با جورج ساندرز بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌‌ای آمریکایی است که عمدتاً با جستارها و داستان‌های کوتاهش شناخته می‌شود. البته ساندرز با نوشتن «لینکلن در باردو» ثابت کرده که در زمینه‌ی رمان‌نویسی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مضمون عمده‌ی آثار جرج ساندرز پوچ‌گرایی حاصل از مصرف‌زدگی در جوامع جدید است. از آثار اوست: «یادداشت دو دقیقه‌ای برای آینده، دهم دسامبر، حکومت کوتاه و رعب‌آور فیل.»

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند می‌شنویم:

یک هنرمند خارج از دامنه­‌های منطق عمل می­‌کند. صرفاً میل خود را می­‌سنجد و بر اساس آن عمل می­‌کند. اما از طرفی، عمل کردن بر اساس آن میل باعث نمی­‌شود که اثر او تبدیل به یک اثر هنری شود. همه­‌‌ی هنرمندان این را می‌­دانند که بی ساختار و بدون نظم نمی­‌توان اثر هنری ساخت. به قول دونالد بارتلمی: «نویسنده همانی است که کاری را شروع می­‌کند اما خودش نمی­‌داند چه کار می­‌کند.» جِرالد اِستِرن نیز می­‌گوید: «اگر در وصف دو سگ شعر بگویید، صرفاً درباره‌ی دو سگ شعر گفته­‌اید!» انیشتین نابغه این فرایند را بهتر از هر دو نویسنده‌­ی قبلی توصیف می­‌کند و می‌گوید: «سؤالات بی‌ارزش قبل از پرسیده­ شدن، پاسخ خود را پیدا می‌کنند.»

حالا سؤالم اینجاست که چطور باید در اثر خود پیشروی کنیم و آن سررشته را دنبال کنیم؟ روش من این‌طور است: تصور می‌­کنم که دستگاه اندازه‌گیری‌ای بر پیشانی‌­ام نصب‌شده، یک نشانگر تخیلی بزرگ که بر پیشانی‌ام پیچ کرده‌­اند. در یک سمت «مثبت» و در طرف دیگر «منفی» نوشته‌ شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
قسمت یک
5 دقیقه
قسمت دو
5 دقیقه
قسمت سه
6 دقیقه
قسمت چهار
6 دقیقه
قسمت پنج
4 دقیقه
قسمت شش
6 دقیقه
قسمت هفت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟

علی خردمند
۱۴۰۲/۶/۶
کتاب خلاصه‌ای بود در مورد نویسندگی و نکات خوبی برای راهنمایی نویسندگی در آن وجود داشت.
Ata
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
جالب بود، نحوه ارائه، برام جذاب بود.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی داستان‌ها چگونه نوشته می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.