معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده

مارک گودمن در خلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده که در واقع نسخه‌ی ترجمه‌شده‌ی یکی از سخنرانی‌های تد (TED) است، به یک پرسش جذاب، چالش‌برانگیز و تا اندازه‌ای ترسناک پاسخ گفته است: پیشرفت روزافزون تکنولوژی چه تغییراتی در اشکال گوناگون تبهکاری در جوامع به وجود می‌آورد؟

درباره خلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده:

پیشرفت سریع و مهارناپذیر بشر در زمینه‌ی فناوری و تکنولوژی به بسیاری از افراد وعده‌ی پدیدآییِ مدینه‌ای فاضله در آینده‌ای نه چندان دور را می‌دهد. همین واقعیت اما، برای بسیاری بیش از آنکه مسرت‌بخش و امیدوارکننده تلقی شود، هشدارآمیز و نگران‌کننده است. به این دلیل ساده که تکنولوژی، مثل هر مصنوع انسانی دیگر، به خودی خود نه خوب است و نه بد، و منفعت‌های حاصل از آن که بسیاری با ستایش درباره‌اش سخن می‌گویند، منوط به این است که در راستای نیات خیر به کار گرفته شود. اما اگر تکنولوژی به جای اینکه عاملی برای حل مشکلات انسان‌ها باشد، خود به مشکلی اساسی بدل شود چه؟ در آن صورت چه باید کرد؟

این پرسش اساسی‌ای است که مارک گودمن (Marc Goodman) در تدتاکی با عنوان تصویری از جرم و جنایت در آینده (A vision of crimes in the future) مطرح نموده است. او در این سخنرانیِ 30 دقیقه‌ای چشم‌اندازی مهیب از جرم و جنایت در آینده ترسیم می‌کند. گودمن نشان می‌دهد که برخلاف آنچه انتظار می‌رود، تکنولوژیِ پیشرفته لزوماً مدینه‌ای فاضله به دنبال خود نمی‌آورد، بلکه برعکس، از طریق به روز کردن مکانیزم‌های قانون‌شکنی، چه بسا جامعه‌ای سیاه و ترسناک را موجب شود.

خلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به دو گروه از مخاطبین توصیه می‌کنیم: دوست‌داران مطالب جامعه‌شناختی، علاقه‌مندان به مسائل مربوط به فناوری و تکنولوژی.

با مارک گودمن بیشتر آشنا شویم:

او در زمینه‌ی فناوری و ارتباطِ آن با مسائل جامعه‌شناختی تحقیق و تفحص می‌کند. جالب است بدانید که در کارنامه‌ی وی علاوه بر فعالیت‌های علمی و پژوهشی، سابقه‌ی همکاری با اف بی آی و اینترپل نیز به چشم می‌خورد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده می‌شنویم:

تروریست‌ها و جنایتکارها اولین کسانی نبودن که روبات‌ها رو به اسلحه مجهز کردن. اما خیلی سریع دارن خودشون رو به‌روز می‌کنن. اف بی آی یکی از اعضای القاعده تو ایالات متحده رو دستگیر کرده بود که قصد داشت با استفاده از پهبادهای کنترل از راه دور، با ماده‌ی منفجرکننده‌ی سی‌4 ساختمون‌های دولتی رو منفجر کنه. در ضمن، این پهبادها تا 600 مایل در ساعت سرعت دارن.

هر زمانی که تکنولوژی جدیدی معرفی می‌شه، جنایتکارها آماده‌ن تا ازش سوءاستفاده کنن. همه می‌دونیم چاپگر سه بعدی چیه. می‌دونیم که باهاش می‌شه چیزهای زیادی از جنس‌های مختلف، از پلاستیک تا شکلات، و حتی آهن و بتن چاپ کرد؛ با دقت خیلی بالا. خود من باهاش یه ماشین کوچیک ساختم. اما با خودم فکر کردم اونهایی که به خودشون بمب وصل می‌کنن و خودشون رو منفجر می‌کنن، اونها چجوری ازش استفاده می‌کنن؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
قسمت اول
7 دقیقه
قسمت دوم
6 دقیقه
قسمت سوم
6 دقیقه
قسمت چهارم
6 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، خلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی تصویری از جرم و جنایت در آینده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.