معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند؟
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند؟

خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند؟ نسخه‌ی شنیداری یکی از سخنرانی‌های تد (TED) از استفان وب است که در آن، موضوع امکان وجود فرازمینی‌ها، با زبانی جذاب و نگاهی علمی مورد بررسی قرار گرفته است.

درباره خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند:

این سوال که آیا جز انسان‌ها و موجودات ساکن بر زمین، هیچ‌گونه‌ی صاحب حیات دیگری در کائنات وجود دارد یا نه، احتمالاً قدمتی به درازای تاریخ بشر دارد. افسانه‌ها و اسطوره‌های زیادی از ملل و فرهنگ‌های گوناگون به جامانده که دال بر باور پیشینیان ما به آن چیزی بوده‌اند که امروزه در زبان عامیانه «آدم فضایی» نامیده می‌شود. با این حال، اعتقاد به این آدم‌فضایی‌های خیالی فقط به مراحل ابتدایی تمدن بشری اختصاص ندارد. امروزه نیز بسیاری به طور جدی بر این باورند که حیات فرازمینی نه تنها وجود دارد، بلکه چه بسا که بسیار پیشرفته‌ و خارق‌العاده باشد.

برای تصدیق وجود هر شکلی از حیات در سیارات دیگر، نیاز به وجود داده‌های علمیِ موثق است. و چنین داده‌هایی (لااقل هنوز) در دسترس نیست. استفان وب (Stephen Webb) در خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند؟ (Where are all the aliens) به عنوان یک فیزیکدان و کیهان‌شناس برجسته، کوشیده تا موضوع مورد بحث را از منطر علمی بررسی کند، و به طور مستدل نشان دهد که چرا باور به وجود فرازمینی‌ها نمی‌تواند چندان منطقی باشد.

با این حال اما برای بسیاری، نه خود پاسخ‌ها، بلکه پیامدهایشان مهمند. به واقع، برای آنان به جای پرسشی که در سطر نخست مطرح کردیم، سوالی این‌چنینی جذاب‌تر است: «کدام یک ترسناک‌تر است؛ تنهایی کیهانی، یا همسایگی با موجوداتی ناشناخته؟!» استفان وب بر ای این سوال نیز پاسخی تأمل‌برانگیز در آستین دارد...

خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به موضوع امکان وجود حیات در سیارات دیگر می‌اندیشند، از این کتاب مطالب جالب توجهی خواهند آموخت.

با استفان وب بیشتر آشنا شویم:

او دانشمندی بریتانیایی‌ست که لیسانس فیزیک خود را از دانشگاه بریستول، و دکترایش را از دانشگاه منچستر اخذ نموده است. وب در زمینه‌ی تخصصی خود تألیفات گوناگونی دارد که با جست‌وجو در اینترنت می‌توانید به نسخه‌های زبان اصلی‌شان دسترسی پیدا کنید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند می‌شنویم:

زندگی باید شروع بشه. پس یه میلیون می‌شه هزارتا. اشکال پیچیده‌ی حیات باید به وجود بیان. پس هزار می‌شه یک. استفاده از ابزار پپیچیده باید توسعه پیدا کنه، که در این مورد، احتمال وقوع، تنها یک سیاره در هزار کهکشانه. برای درک جهان باید تکنیک‌های علوم و ریاضیات رو توسعه بدن، که احتمال وقوعش تنها یک سیاره در یک میلیون کهکشانه. برای رسیدن به ستاره‌ها باید موجوداتی اجتماعی باشن، قادر به بحث کردن درباره مفاهیم انتزاعی و استفاده از گرامر و دستور پیچیده برای ارتباط با همدیگه باشن. و احتمال وقوع این فقط یک سیاره در میلیاردها کهکشانه. باید از وقوع فاجعه هم دوری کنن. نه تنها از فجایعی که به دست خودشون رخ می‌ده، بلکه از فجایعی که از آسمون میاد. به نظر من ما تنها موجودات جهانیم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
قسمت اول
6 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم
4 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند؟
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند؟

Hossein
۱۴۰۲/۱/۲۹
سلام و عرض خسته نباشید
کتاب بسیار ضعیف و پیش پا افتاده بود و واقعا به قیمتش نمی‌ارزید
به نظرم سخنرانی نباید تو اپلیکیشن کتاب‌ها باشه
ممنون
مهسا .ر
۱۴۰۲/۷/۲۹
راستش فکر میکردم با کتاب جامع و کاملتری طرف باشم. هیچ نکته‌ی خاص و متمایزی نداشت. بیشتر شبیه یه یادداشت کوتاه لود
علیرضا رضائیان
۱۴۰۱/۴/۱۰
کتاب نیست اطلاعات معمولی و گنگ و مبهم بهتون میده بجای این کتاب تاریخچه تقریبا همه چیز پیشنهاد میدم خدمتتون.
محمد مهدی ساحت میرزایی
۱۴۰۲/۱۲/۴
خوب نبود و اصلا وجود فرا زمینی ها را اثبات نکرد
Davood Momeni
۱۴۰۱/۸/۱
برا نوجوانان و کسانیکه راجع به فضا مطالعه قبلی نداشتن مفیده
Hosseinj Karimi
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
چکیده‌ای مختصر و جالب
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی آدم فضایی‌ها کجا هستند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.