معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی درساژ: چطور کسب و کارمان را به سمت موفقیت رهبری کنیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی درساژ: چطور کسب و کارمان را به سمت موفقیت رهبری کنیم
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی درساژ: چطور کسب و کارمان را به سمت موفقیت رهبری کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی درساژ: چطور کسب و کارمان را به سمت موفقیت رهبری کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی درساژ: چطور کسب و کارمان را به سمت موفقیت رهبری کنیم

کتاب صوتی درساژ: چطور کسب و کارمان را به سمت موفقیت رهبری کنیم (میکروکتاب) نوشته الکس هیام، به شما راهکارهایی را ارائه می‌کند که از طریق آن‌ها بتوانید کارمندان‌تان را شیفته‌ی کار در شرکت‌ خود کنید.

الکس هیام (Alex Hiam) در کتاب صوتی درساژ (dressage) به شما می‌آموزد که چگونه فضا و روش‌هایی را پیاده‌سازی کنید که هر فردی عاشق کار کردن در شرکت شما شود. چگونه کسب‌وکارتان را هدایت کنید که همه اشخاص به شرکت و برند شما علاقمند شوند و موجب رشد و ترقی شرکت شود.

«هیچ اسبی به زور آب نمی‌خورد.» این یک ضرب‌المثل قدیمی است که می‌توان آن را برای کسب و کار مثال زد. به این معنا که هیچ کسب‌وکاری با زور و کارمندانی بدون اشتیاق و علاقه موفق نمی‌شود. وجود کارمندان خوب یکی از مهم‌ترین دلایلی است که موجب موفقیت‌های بزرگ شرکت‌ها می‌شود، وقتی کارمندان شرکت یا کسب‌و‌کار شما به برند و کاری که انجام می‌دهند علاقه داشته باشند و به اندازه شما برایش ارزش قائل باشند، اصلا مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهند، به بهترین شکل آن را انجام می‌دهند و شرکت را به موفقیت‌های بزرگ می‌رسانند. اما چطور کارمندان عاشق شرکت می‌شوند؟

در محیط کاری خود، کسانی که از شما حقوق و دستمزد دریافت می‌کنند، نماینده «نیروی محرکه اسب» در کسب‌و‌کارتان هستند. آن‌ها توان ایجاد نتایج شگفت‌انگیز را دارند. درک این پتانسیل و استفاده درست از آن، چالشی اساسی است که تمام رهبران کسب‌و‌کار با آن رو‌به‌‌رو هستند. همان‌طور که اسب را نمی‌توان مجبور به نوشیدن آب کرد، از کارمندان هم نباید انتظار عملکردی استثنایی داشت. اگر رهبر کسب‌و‌کار به روش کنترلی یا دستوری شرکت را مدیریت کند، جز اطاعت کورکورانه چیزی نصیبش نخواهد شد. در واقع، کارکنان باید الهام بگیرند و موقعی این اتفاق می‌افتد که خودشان شروع به پیدا ‌کردن راه‌های استفاده از خلاقیت‌شان می‌کنند. تنها زمانی که مشتاق شوند، عملا همکاری و کار تیمی را آغاز می‌کنند، چیزی که به‌ طور کلی لازمه تولید نتایجی در سطح جهانی است. نقش مدیر به دست گرفتن شلاق برای داشتن شرکتی بهتر نیست. در واقع این کار اصلا شدنی نیست. مثل این است که سوارکار، اسبش را کول کند و تا خط پایان مسابقه ببرد. در مقابل، انگیزه برنده شدن باید از درون هر کارمندی بجوشد. کار مدیر این است که به تک‌ تک افراد سازمانش الهام ببخشد که با جان و دل کار کنند و نتایج استثنایی به بار آورند. به عبارت دیگر، مدیران بزرگ نتایج فوق‌العاده را با کارمندانی معمولی به دست می‌آورند. این اتفاق وقتی می‌افتد که مدیران اشتیاق افرادشان را بیدار می‌کنند و در آن‌ها تشنگی برای موفقیت را می‌پرورند.

چگونه می‌توان برای رسیدن به موفقیت در کسب‌و‌کار به‌ وسیله تلاش دیگران برنده شد؟ قدمت این سؤال به اندازه خود اشتیاق به کسب موفقیت است. کدام اسب‌ها برنده مسابقات می‌شوند، آن‌ها که سخت‌ترین شلاق را می‌خورند یا آن‌ها که بیشترین لذت را از برنده شدن می‌برند؟

شاید برایتان سوال باشد که عنوان این کتاب به چه معناست؟ درِساژ رشته‌ای در ورزش سوارکاری است که در آن سوار، اسب خود را به اجرای مجموعه ‌حرکات دقیق و هماهنگ، همراه با ترتیب و زمان‌بندی معینی وا می‌دارد تا میزان هماهنگی خود با اسب و آزمودگی حیوان را نشان دهد. ترجمه دقیق نام این کتاب Making Horses Drink از ضرب‌المثلی آمده که اشاره دارد اسب‌ها را می‌توان لب چشمه برد اما نمی‌توان به زور آن‌ها را وادار به آب نوشیدن کرد. اما مترجم با توجه به فرهنگ ما تصمیم به انتخاب نام درساژ برای این میکروکتاب کرده است.

الکس هیام، نویسنده، استاد دانشگاه و یک مدیرعامل موفق است. او مقالات بسیاری در مورد رهبری و ایجاد یک کسب‌وکار خلاق به نگارش درآورده است که بسیاری از آن‌ها در دانشگاه کالیفرنیا مورد استفاده دانشجویان قرار می‌گیرد. الکساندر به چندین شرکت در مورد رهبری خلاق مشاوره می‌دهد و کسب‌وکارهای بسیاری را به سوددهی شگفت‌انگیزی رسانده است.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

جملات برگزیده میکروکتاب صوتی درساژ:

- دو چیز هست که شما بر آن تسلط، قدرت و کنترل کامل دارید، ذهن و دهان‌تان.
- رهبری هنر دستیابی به چیزهایی فراتر از آن است که بر اساس علم مدیریت ممکن است.
- آدم نمی‌‌تواند به بدبختی قانع شود وقتی انگیزه‌‌ای برای اوج گرفتن درون خود حس می‌کند.
- باید بتوانید هر روز در آینه به خودتان نگاه کنید و بگویید: من بهترین کاری را که می‌توانستم انجام دادم.
- اکتشاف یعنی دیدن آن چه همه دیده‌اند و فکر کردن در مورد چیزی که هیچ‌کس به آن فکر نکرده است.
- هنگامی که انسان خواست ماشینی بسازد که راه برود، چرخ را خلق کرد؛ که هرگز همانند پای انسان نیست.
- من فکر می‌‌کنم تقریباً همه چیز به افراد برمی‌‌گردد. این احتمالاً مهم‌ترین درسی است که من گرفته‌ام. اصلی مقدماتی اما بسیار مهم است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی درساژ می‌شنویم:

به نظر می‌رسد که بهترین اسب‌ها همیشه از بهترین اسطبل‌ها آمده‌اند. به همین ترتیب، شرکت‌هایی که محیط کاری الهام‌بخشی دارند، از کارمندان خود بهترین را می‌سازند. محیط می‌تواند تأثیر بزرگی روی کیفیت کاری که افراد انجام می‌دهند بگذارد. این تأثیر بسیار فراتر از ابعاد فیزیکی کار است و شرایط کار را هم دربرمی‌گیرد. برای اینکه محیط کار خود را به جایی تبدیل کنید که کارمندان در آن جا به خوبی کار کنند به آن‌ها اختیار انتخاب بین دو گزینه کار کردن در محیط باز یا کار کردن در محیطی خصوصی بدهید. افراد مختلف به هر کدام از این دو نوع محیط کاری پاسخ‌های متفاوتی می‌دهند. برای هر فرد، محیط مناسب او را فراهم کنید.

هر چه محیط کار شلوغ‌تر باشد استرس کاری بیشتر می‌شود. میزان سر و صدای محیط را به حداقل برسانید.
تا جایی که می‌توانید انعطاف‌پذیر باشید. در صورت امکان اجازه دهید افراد خودشان ساعت کاری‌شان را تنظیم کنند. گزینه کار نیمه‌وقت و کار اشتراکی را پیشنهاد دهید. هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید کارمندان با کیفیت را نگه داشته و آن‌ها را خوشحال کنید.
کارمندان خود را تشویق کنید که در خارج از محل کار زندگی فعالی داشته باشند.
نظرات همه را در مورد چگونگی بهبود محیط کار بدون صرف هزینه‌های زیاد بپرسید.
بدون محدودیت، میوه‌های تازه مجانی به کارمندان خود بدهید.
برای قدرشناسی، در مقابل تلاش‌های استثنایی، هدیه دهید.
تحرکاتی را وارد محیط کار کنید. آکواریوم ماهی، فرفره‌های بادی، آب‌نما، شومینه باز و یا یک مجموعه قطار الکتریکی!
هنگام صرف ناهار بازی و مسابقه راه بیندازید. این بازی‌ها و مسابقات می‌تواند در هرماه پیرامون موضوعی متفاوتی باشد و جوایز سرگرم کننده‌ای داشته باشد.
اجازه دهید کارمندان دیوارهای مربوط به خودشان را تزئین کنند.
یک اتاق مطالعه با یک کتابخانه مجهز فراهم کنید.
کارمندان را تشویق کنید تا نمایشگاه هنری بگذارند.
فرصت‌های بیشتری برای کارمندان خود ایجاد کنید تا در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت کنند. کار گروهی برای خیریه‌ها، سخنرانی‌های هنگام ناهار در مورد موضوعات جالب و غیره.
اجازه دهید که کارمندان، آکواریوم، آب‌سردکن و گلدان‌های خودشان را داشته باشند و محل کار خود را به جایی برای دل‌خوشی تبدیل کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
4 دقیقه
مقدمه: چطور اسب را به نوشیدن آب وادار کنیم؟
6 دقیقه
فصل اول: تعهد
6 دقیقه
فصل دوم: ارتباطات
6 دقیقه
فصل سوم: روابط شخصی رهبر
6 دقیقه
فصل چهارم: نظارت
6 دقیقه
فصل پنجم: نوآوری
5 دقیقه
فصل ششم: محیط کار
5 دقیقه
فصل هفتم: تحول
5 دقیقه
فصل هشتم: تشویق
7 دقیقه
فصل نهم: مهارت تصمیم‌گیری درست
9 دقیقه
فصل دهم: رشد شخصی
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی درساژ: چطور کسب و کارمان را به سمت موفقیت رهبری کنیم
نویسنده
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، خلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی درساژ: چطور کسب و کارمان را به سمت موفقیت رهبری کنیم

آریا جمشیدی
۱۳۹۸/۴/۲۶
این کتاب قوی با بینش تازه با یک داستان درمورد یک اسب و پسری که باید اونو مدیریت کنه شروع میشه و با صد‌ها داستان واقعی که دنبالش میاد نشون میده چطور مهارتهای کارکنانتونو مدیریت کنید
حامد نیک مهر
۱۳۹۹/۲/۲۱
یه کتاب متوسط و معمولی راجع به رهبری واگر قبلاً کتاب دیگه‌ای در این موضوع خوندید چیز جدید و خاصی نداره
ehsan razzaghi
۱۳۹۸/۶/۱۷
کتاب خوب و مفید و کوتاهی در مورد مدیریت منابع انسانی هست که بسیار آموزندست
Mehdi Moini
۱۳۹۸/۴/۲۶
توصیه هاش کاربردیه حتی یک دونه‌اش هم عملی بشه جواب میده
دنیا سعادتی
۱۴۰۲/۸/۲۴
واقعا لذت بردم و به شدت یک دید نویی در کسب کار ایجاد کرد ممنون از کتابراه ♥♥❤️‌🔥
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی درساژ: چطور کسب و کارمان را به سمت موفقیت رهبری کنیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی درساژ: چطور کسب و کارمان را به سمت موفقیت رهبری کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.