معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه
قیمت:
26700 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه

بسیاری از افراد بازی را کاری مختص به کودکان می‌دانند که جایی در زندگی و کار بزرگ‌ترها ندارد. دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه نشان می‌دهد که بازی تا چه اندازه برای تحریک ایده‌های جدید و خلاقانه اهمیت دارد. درواقع بازی کردن می‌تواند نوعی تمرین خلاقیت باشد و بازی کردن خلاقانه توانایی ما را در زمینه‌های دیگر بهبود می‌بخشد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه

ذهن ما برای داشتن تفکر خلاق نیاز به تمرین مداوم دارد. بازی کردن یکی از راه‌های استفاده از عضله‌های خلاقیت است. دیوید کاکس (David Cox) در خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه (Playing Creatively) که بخشی از کتاب تفکر خلاق (Creative thinking for Dummies) است تصور سنتی از بازی و اهمیت آن را به چالش می‌کشد. او بازی را یکی از راه‌های مؤثر در تحریک ایده‌های جدید می‌داند. توانایی خطا و اصلاح آن در بازی کمک می‌کند فرد واکنش‌های فکری خود در شرایط مختلف را بسنجد و به انتخاب‌هایی خلاقانه‌تر و کارآمدتر دست بزند.

انتخاب نوع بازی و چگونگی انجام آن از نکات مهم حفظ خلاقیت در کار و زندگی روزمره است. نقش‌آفرینی در بازی‌های گوناگون به ما کمک می‌کند خود را برای شرایط متفاوتی آماده کنیم. دیوید کاکس معتقد است بازی‌ها از نظر میزان خلاقیتی که رقم می‌زنند درجه‌های متفاوتی دارند. در خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه مشاهده می‌کنیم که علاوه بر نوع بازی، شیوه‌ی بازی کردن ما نیز بر میزان خلاقانه بودن بازی تأثیر دارد.

یکی از ویژگی‌های مهم بازی که اهمیت فراوانی در تفکر خلاق و باز کردن ذهن دارد امکان حفظ و شکستن قوانین بازی است. دیوید کاکس در خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه بر این مسئله تأکید دارد که شکستن قوانین بازی کمک می‌کند که در زندگی واقعی نیز قوانینی که در برابر خلاقیت ما صف کشیده‌اند را کنار بگذاریم. بازی کردن با قوانین بخش مهمی از بیشتر ایده‌های خلاقانه‌ای است که انسان تاکنون پرورانده است. همه‌ی اختراع‌های بزرگ بشری در واقع به چالش کشیدن قوانین طبیعی یا انسانی موجود بوده است.

دیوید کاکس نوع بازی را در شیوه‌ی تمرین خلاقیت مؤثر می‌داند. بازی‌های فکری و بازی‌های بدنی هرکدام به شیوه‌ای متفاوت ذهن و بدن ما را برای رفتار خلاق آماده می‌کنند. یکی از نکات جالب در خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه مثال‌هایی است که از بازی‌های رایج در محل کار و زندگی روزمره آورده شده است. دیوید کاکس با استفاده از این مثال‌ها نشان می‌دهد که همان‌طور که خود بازی کردن باعث افزایش خلاقیت افراد می‌شود، می‌توان با اضافه کردن امکان بازی به فضاهای کاری، خلاقیت افراد در زمینه‌های دیگر را نیز افزایش داد؛ چراکه بازی هم‌زمان که ماهیچه‌های خلاقیت ما را قوی‌تر می‌کند می‌تواند فرصتی برای استراحت و فاصله گرفتن بخش‌های دیگر ذهن از تنش‌ها و استرس‌های روزانه باشد.

خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه قسمتی از مجموعه‌ی دامیز است که انتشارات آوند دانش مسئولیت رسمی انتشار آن‌ها در ایران را به عهده دارد. این خلاصه کتاب صوتی توسط خسرو زارع فراشبندی و فیروزه زارع فراشبندی به فارسی ترجمه شده است. استودیو نوار این خلاصه کتاب صوتی را با صدای مریم بنایی در اختیار شنوندگان خود قرار داده است.

درباره مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه‌ کتاب‌های دامیز (For Dummies) کتاب‌های آموزشی در زمینه‌های مختلفی هستند که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارند. در این مجموعه‌کتاب‌ها مسائل متنوع با زبانی ساده و قابل‌فهم به‌ نوعی توضیح داده می‌شوند که بتوانند هم افراد مبتدی و هم متخصصان را با خود همراه کنند. کتاب‌های بسیاری از این مجموعه به فارسی ترجمه شده‌اند. مجوز انحصاری انتشار این مجموعه در ایران در اختیار انتشارات آوند دانش است. کتاب‌های «قدرت اراده»، «پایه‌های خشم»، «هنر خرید کردن» و «پرورش قالب ذهنی مثبت» بخشی از کتاب‌های این مجموعه هستند.

خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که قصد دارند شیوه‌های جدیدی را برای افزایش خلاقیت خود امتحان کنند می‌توانند از راهکارهای این کتاب استفاده کنند. همچنین اگر حس می‌کنید نیاز دارید زندگی کاری خود را منعطف‌تر و پویاتر کنید خواندن این کتاب به شما توصیه می‌شود.

با دیوید کاکس بیشتر آشنا شویم

دیوید کاکس مدرس، نویسنده و مشاور کسب‌وکار آمریکایی است. او از دهه‌ی 1970 به‌عنوان کارآفرین، فعالیت موفق و تأثیرگذاری در شرکت‌های مختلف داشته است. دیوید کاکس تحصیلات خود را در رشته‌ی هنرهای زیبا آغاز و سپس به سمت روان‌شناسی گرایش پیدا کرد. تجربه‌ی او در زمینه‌های هنری و آشنایی‌اش با روان انسان باعث شده است درزمینه‌ی افزایش تفکر خلاق راهکارهای مناسبی برای ارائه داشته باشد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه می‌شنویم

سال‌ها است که نقش‌آفرینی در تجارت‌های مختلف به‌منظور ایجاد الهامات در حوزه‌های گوناگون به‌کاررفته است. یک مثال خوب برای این مورد صنعت تبلیغات است. شرکت‌های تبلیغاتی به‌صورت سنتی به دودسته تقسیم می‌شوند. کارگزارها، گروه‌هایی که حساب‌های شرکت و مشتریان را مدیریت می‌کنند و سازندگان خلاق که تبلیغاتی را که شما در رسانه‌ها می‌بینید تولید می‌کنند. برنامه‌ریزی و خرید رسانه‌ها یا انجام دادن تحقیقات که اطلاعاتی در خصوص کالاها و مشتریان شرکت جمع‌آوری می‌کنند بر عهده‌ی سایر بخش‌ها است.

در طرف مشتری نقش‌های اصلی که با صنعت تبلیغات تعامل دارند شامل گروه‌های برند، فروش و بازاریابی و بخش تحقیقات است. این‌ها نقش‌های اصلی سنتی هستند اما در شرکت‌های تبلیغاتی و مشتریان بزرگ به دلیل گستردگی و حجم کار به نقش‌های فراوان دیگری در دو طرف نیاز است. در این رابطه‌ی پیچیده، نقش‌آفرینی که در آن شرکت‌کنندگان مانند طرف مقابل رفتار می‌کنند همیشه راهی برای یادگرفتن کارکرد و مسئولیت‌های طرف مقابل بوده است. نقش‌آفرینی معمولاً بخشی از یک جلسه‌ی دور از محل کار است و شامل چند روز فعالیت‌های متفاوت می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
82 دقیقه
بازی کردن خلاقانه
1 دقیقه
توضیحات

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه
نویسنده
مترجمخسرو زارع فراشبندی، فیروزه زارع فراشبندی
راویمریم بنایی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
26700 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی بازی کردن خلاقانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.