معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

شری آرگو در خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ روابط زن و مرد را با دیدگاه روان‌شناسانه بررسی می‌کند و نکاتی را گوشزد می‌کند که برای داشتن یک رابطهٔ سالم ضروری هستند. این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز و آمازون بوده است، با زبانی طنز به زنان کمک می‌کند که ضعف کمتری از خود نشان بدهند و به مردان خود نیازمند نباشند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند

چطور می‌توان به‌عنوان یک زن قوی و مستقل در جامعه وارد شد و با اعتمادبه‌نفس کامل همپای مردان قدم گذاشت؟ طی سال‌های اخیر که جوامع روبه‌رشد می‌روند، زنان به‌عنوان عضوی مستقل و خودساخته در جامعه عمل می‌کنند و دیگر مانند زمان‌های قدیم به مردان وابستگی ندارند و از آن‌ها تبعیت نمی‌کنند.

جمعیت زیادی از زنان در سراسر جهان بر روی اهداف خود تمرکز می‌کنند و دیگر برای جلب‌توجه مردان زندگی نمی‌کنند. اما بازهم برای ورود به یک رابطهٔ سالم و صحیح نکاتی وجود دارد که با رعایت آن‌ها مردان بیشتری به سمت شما جذب می‌شوند و شما را همان‌طوری که هستید دوست خواهند داشت.

شری آرگو در کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ (Why men love bitches) از ویژگی‌هایی صحبت می‌کند که با داشتن آن‌ها زنان از دید مردان جذاب و دوست‌داشتنی به نظر می‌آیند. نویسنده عقیده دارد زمانی که شما به‌عنوان یک زن خودتان را دوست داشته باشید و ارزش وجودی خود را به رسمیت بشناسید، مردان هم همان احترام و عشقی را که لایقش هستید، به شما می‌دهند.

با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید که باید به خود و توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید. کتاب چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند همچنین به شما یاد می‌دهد تا استقلال شخصیتی خود را به دست آورید و هویت مستقلی از مردان برای خود تعریف کنید. تنها در این صورت است که با خاطری آسوده قادر خواهید بود که در هر زمانی در مقابل خواسته‌های نابجای مردان «نه» بگویید.

زنان زیرک از نظر آرگو مغرور و بی‌رحم نیستند. آن‌ها با تسلط بر احساسات و عواطف خود در هر زمانی می‌توانند هراس و اضطراب خود را مدیریت کنند. این افراد در روابط خود با مردان به شیوه‌ای صحیح عشق می‌ورزند و در مقابل نیز عشق زیادی دریافت می‌کنند. این زنان محبت را گدایی نمی‌کنند و دیگر از این بابت خجالت‌زده نیز نمی‌شوند.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند

  • یک کتاب داغ! (Fox News Channel)
  • اثری کلاسیک در زمینه‌ی خودسازی. (Daily Mail)
  • این کتاب برای من مثل انجیل است! (Her Campus)
  • آگاهی از مطالب این اثر یک ضرورت است. (New York Daily News)
  • شری آرگو به زنان می‌آموزد که چگونه یک رابطه‌‌ی عادی را به رابطه‌ای متعهد و محکم بدل کنند. (The Today Show)

خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند مناسب چه کسانی است؟

اگر به‌عنوان یک زن قصد دارید که در عین استواری شخصیت و رفتار، روابطی سودمند و درست با مرد زندگی‌تان برقرار کنید، شنیدن این کتاب صوتی برایتان مفید خواهد بود.

با شری آرگو بیشتر آشنا شویم

این نویسنده فرانسوی در سال 1977 در آمریکا به دنیا آمد. او دو کتاب مشهور دارد که هر دوی آن‌ها در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند. شری آرگو (Sherry Argov) در آثار خود زنان را تشویق می‌کند که مستقل باشند و برای دوست داشتن خود نیازی به تأیید مردان نداشته باشند. کتاب دیگر آرگو «چرا مردان با زنان زیرک ازدواج می‌کنند» است که در آن نیز مانند کتاب حاضر درمورد استقلال زنان در رابطه صحبت می‌کند. این دو کتاب در بیش از 100 مجله و برنامه‌های تلویزیونی مختلف در سراسر جهان معرفی شده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند می‌شنویم

زن‌های ساده به‌راحتی تسلیم شخصیت مردها میشن. حتی اگه مردی شخصیت خوبی نداشته باشه و اوضاع زندگیش روبه‌راه نباشه، زن ساده خودش رو در اختیار این مرد قرار میده و طبق فرمایشات او عمل می‌کنه. یعنی با دوستاش قطع رابطه می‌کنه و خط بطلانی روی همهٔ علاقه‌مندی‌هاش می‌کشه. قرارهای قبلی خودش رو لغو می‌کنه تا بتونه به ملاقات طرف مقابلش بره. این زن ساده تمام زندگیش رو به پای مرد می‌ریزه تا او رو از دست نده.

قانون جذب شمارهٔ بیست و سه: اگر به خودت اجازه دهی که برنامه‌های زندگی‌ات را با مرد مقابلت هماهنگ کنی، همهٔ ریتم زندگی تو از هم خواهد پاشید.

وقتی شما برای خودتون برنامه داشته باشید و سعی کنید که همواره دنباله‌روی علاقه‌مندی‌های خودتون باشید و به خاطر هیچکس حتی مرد زندگی خودتون خواسته‌هاتون رو زیر پا نگذارید، مرد به شما بیشتر علاقه‌مند میشه و براتون احترام بیشتری قائله. زن باید در رابطه با مرد شخصیت خودش رو حفظ کنه. رفتار زن باید طوری باشه که مرد رو به خودش نیازمند کنه. نه این که زن رو نیازمند خودش ببینه. به همین ترتیب مرد به دنبال راه‌هایی می‌گرده که همواره بتونه راه‌های لازم برای خوشحالی اونو پیدا کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
دربارهٔ کتاب
5 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل اول: تبدیل شدن از زنی مطیع به زنی دست نیافتنی
13 دقیقه
فصل دوم: چرا مردها جذب زن‌های زیرک می‌شوند؟
8 دقیقه
فصل سوم: شکلات‌فروشی
10 دقیقه
فصل چهارم: روباه زیرک
8 دقیقه
فصل پنجم: حرکت نمایشی یک سگ سیرک
12 دقیقه
فصل ششم: غر زدن ممنوع است
12 دقیقه
فصل هفتم: رازهای مردانه
9 دقیقه
فصل هشتم: نگهداری سند مهم
8 دقیقه
فصل نهم: بازسازی چالش ذهنی
5 دقیقه
فصل دهم: شخصیت تازهٔ زن خودساخته
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

نیلوفر احسانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
به نظرم وجودیت این کتاب خودش نقض تموم گفته هاش بود. همه چیز ضد و نقیض بود، جایی میگه فلان کار ارزش زن رو پایین میاره و فلان مشاوره‌ها اشتباه میکنن و جایی خودش زن‌ها رو به انجام همون کارهای چیپ و بی منطق تشویق میکنه. اینکه یک زن چرا تموم زندگیش رو باید بر پایه‌ی خوشایند دیگران زندگی کنه و به تموم به اعمالش چنین وسواس احمقانه‌ای داشته باشه کنار. من با دیدن عنوان این کتاب متوجه شدم مناسب عقل و منطق و سلیقه من نیست اما باز هم گفتم نشنیده قضاوت نکنم شاید حرفا‌های خوبی زده باشه، اما این حرف‌ها رو یکینه و بالقیس با سبزیای سر کوچه شونم بلدن و برای جهان و زن امروز بسیار چیپ بود. این همه دغدغه و سختی کشیدن برای نگه داشتن مرد در زندگی به منزله برده بودن و بی ارزش بودن زنه، دقیقا همون چیزی که نویسنده سعی کرده بگه مخالفشه اما پر واضحه که نتونسته.
linda moohamadi
۱۴۰۱/۸/۲۵
این کتاب میتونه برای زنهایی که تفکرشون فراتر از خیلی خانمهای دیگر هست و به خاطر این تفکرات بلند پروازانشون مورد سرزنش هم جنسهای خودشون قرار میگیرن مفید باشه، و نباید فراموش کرد که تمام انسانهای جهان عاشق افراد شجاع و توانمند هستند و زیرک، و بنظر من این به جنسیت ربطی نداره، بی دست و پا بودن و خنگ یک بودن رفتار فوق العاده سمی هست که خیلی خانمها متاسفانه به اشتباه برای جلب توجه بعضی آقایان از خودشون بروز میدن و با خوندن این کتاب میتونن به روانشناسی تمام آقایان پی ببرن که این آقایان هستن که طرفدار زنان قدرتمند و زیرک هستند و تاریخ هم این مسئله رو اثبات کرده که زنان زیرک و شجاع همواره سرمشق و آینده سازانی بودن که مردهای جامعه در مقابل آن ها سرتعظیم فرود میارن، خانمها بهتره یک خانم واقعی باشن با خصوصیتهای اخلاقی ای که دارن، و زیرک باشن طبق آنچه که در این کتاب آورده شده،
عین القضات محمد
۱۴۰۱/۳/۳
من این کتاب رو برای شما پیشنهاد میدم ولی چون یه کتاب خارجی هست، پیشنهاد میکنم که صد در صد کتاب رو به کار نبندید چون برای یه فرهنگ و محیط دیگری نوشته شده است ولی نقاط قوت خوبی داره.
بنابراین همیشه توجه داشته باشید که کتاب خوانی قراره که به رشد ما کمک کند و باعث ارتقاء سطح فکری و زندگی ما باشد.
موفق باشید
باران قادرى
۱۴۰۲/۵/۱۷
به نظر من براى اینکه یک زن موفق باشیم باید اول عزت نفس خودمون رو بالا ببریم این کتاب براى بالا بودن عزت نفسمون عالیه من تمام مدت زندگیم در حال گذشتن از خودم و علایقم بودم در صورتى که فکر میکردم از خودگذشتگى میکنم و کاره خوبیه الان فهمیدم اتفاقا اشتباهه و یه جاهایى باید اول به خودم فکر کنم ممنون از تیم خوب کتابراه
atefeh habibi
۱۴۰۱/۱/۴
خیلی عالی بود. واقعا چیزایی گفته بود که خیلی حقیقی هستن. اینجور نبود که بگه فلان کارو بکن که آقایون خوششون بیاد، یادداده چطور شخصیت عالی‌ای داشته باشی تا ارزشمند بشی. و به طبع اون باارزشی، بهترین افراد هم سمتت میان. و میتونی تشخیص بدی کی به دردت میخوره و اونیه که میخوای. عالی بود
yousef memar
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
خیلی کتاب قابل ملاحظه‌ای است صرف نظر از موضوعات علاقمندی آقایان نکاتی را در رابطه با شناخت رفتاری مردان و چگونه برخوردهای با اعتماد به نفس بیان می‌کند که بسیار جالب است. انتهای کتاب شما می‌فهمید تا چه میزان یک بانوی مستقل و دارای اعتماد به نفس هستید.
Fateme Nikoorad
۱۴۰۱/۵/۵
من به شخصه از این کتاب توی زندگی شخصیم استفاده کردم و واقعا جواب گرفتم و متوجه تغییر رفتار همسرم شدم و واقعا دلم می‌خواد هزار بار از نویسنده این کتاب تشکر کنم که مثل یک خواهر یا یک دوست صمیمی نصیحت‌هایی کاربردی که به درد زندگی آدم‌ها می‌خوره رو ارائه داد.
طاهری
۱۴۰۱/۹/۴
عالی بود، میشه گفت بعضی از مطالب رو باید شنید تا فهمید و به نظر من مسائل خیلی خوبی ارائه داده بود، هستند کسانی که به مرور زمان بعضی از این مطالب را دریافته‌اند اما شنیدنش باعث یادآوری و شنیدن مطالبی که لازم هست بدانند می‌شود.
زهرا بهارلویی
۱۴۰۲/۱/۱۴
خیلی کتاب مفیدی بود، اما یه جاهاییش با فرهنگ ایرانی اسلامی ما تضاد داشت. یعنی ۵۰ به ۵۰ بود یه جاهاییش مفید بود اما یه جاهاییش توی فرهنگ ما بیشتر باعث اختلاف میشه و حتی از نظر علاقه و دوس داشتن هم به دوره چنین رفتاری.
مریم مریم
۱۴۰۱/۶/۹
نکات خیلی مفید و مهمی رو در ارتباط با رفتار خانم‌ها در زندگی را از کتاب یاد گرفتم، اما این یک میکروکتاب بود و خلاصه شده بود، برای سریع خوندن خوبه ولی کتاب اصلی حتما مثالهای بیشتری داره و بیشتر میشه ازش یاد گرفت.
sirena bkh
۱۴۰۱/۳/۲۶
بنظرم هر دختر و زنی نیاز به خواندن این کتاب داره چون نظام فکری خانم‌ها و اقایون واقعا متفاوت هست. کارهایی که ما برای بیشتر کردن علاقه طرف مقابل انجام میدیم برای اقایون معنی متضاد ممکنه داشته باشه. شدیدا پیشنهاد میکنم💜
Foruzan Azizi
۱۴۰۲/۹/۲۰
من این کتاب رو دوبار گوش دادم بنظرم برای جامعه ایرانی خیلی کارآمد نیست و به نظرم فقط فصل غر زدن ممنوع رو ما ایرانی‌ها میتونیم تو زندگیمون پیاده سازی کنیم باقی فصل‌ها با جامعه ایرانی جور در نمیاد
Ak Ch
۱۴۰۲/۵/۲۳
اینکه من بدلیل نداشتن وقت و گاهی تمرکز نمیدونستم مطالبی از کتاب رو که خوندم یکپارچه ببینم و باهاش پیش برم اما این خلاصه کتاب خیلی بهم کمک کرد که پیوسته و یکپارچه مطالب رو دریافت کنم
Sh.a
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
نکات آموزنده‌ای در مورد کلیات آقایون گفته شده بود چون هر فردی شخصیت متفاوتی دارد و برای همه کاربردی نیست البته از نظر من این طور هست با تجربه‌ای که کسب کردم با ارتباط با مردان
شیما فرح
۱۴۰۲/۷/۶
جالب بود با یک سری مواردی که نویسنده میگه موافق نبودم
اما در کل با برداشت درست از کتاب نصبت به نوع رابطه ایی که داری. با قراره داشته باشید میتونه ذهن شما رو آماده کنه
مشاهده همه نظرات 119

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چرا مردان عاشق زنان زیرک می‌شوند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.