معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم؟

آیا شما فردی کمال‌گرا هستید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است و دوست دارید راه‌حلی برای این مسئله پیدا کنید، خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم؟ را گوش کنید. این فایل صوتی راهکارهایی را برای کاهش این وضعیت به شما ارائه می‌کند. گفتنی‌ست این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم:

آیا می‌دانید به چه کسانی کمال‌گرا می‌گویند و ویژگی این افراد چیست؟ شاید تا به حال این اصطلاح را زیاد به گوش‌تان خورده باشد. حتی ممکن است درمورد آن تحقیقاتی نیز کرده باشید. به طور کلی نمی‌توان تعریفی کلی برای این ویژگی پیدا کرد. اما می‌توان گفت خصوصیتی که بین تمام افراد کمال‌گرا وجود دارد این است که اهداف غیرواقع‌گرایانه دارند و زمانی که امکان دسترسی به چیزی را ندارند، پریشان و سرخورده می‌شوند.

بسیاری از استانداردهایی که افراد کمال‌گرا برای انجام کارهای خود در نظر می‌گیرند، منطق مشخصی ندارند و چون نمی‌توانند به خواسته‌هایشان برسند، دچار اختلالاتی می‌شوند. از پیامدهای این عدم دسترسی می‌توان به کاهش اعتمادبه‌نفس، عدم حس رضایت و خوشنودی در کارها و اعمال سختگیری‌های عجیب و غریب اشاره کرد.

خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال‌گرایی غلبه کنیم؟ در ابتدا به تعریف این خصوصیت پرداخته و بعد از آن روش‌های غلبه بر آن را برای شما شرح می‌دهد. با شنیدن این فایل صوتی با راهکارهایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کمال‌گرایی را در خود از بین ببرید و با رضایت خاطر بیشتری زندگی کنید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

فایل‌های صوتی موجود در این مجموعه شامل اطلاعات مهم و باارزش در زمینه‌های مختلفی می‌شوند. ازجمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. لازم به ذکر است کتاب‌هایی که در این مجموعه به انتشار می‌رسند نیز توسط متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تالیف و ترجمه کرده‌اند.

همچنین راهکارهای تاثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید خود را در زمینه‌های مختلف ارتقا داده و عادت‌های نامناسب خود را با عادات مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر فردی کمال‌گرا هستید و این موضوع در زندگی‌تان باعث ایجاد مشکلاتی شده است، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند به شما کمک کند تا بر این ویژگی غلبه کنید. همچنین تمام روان درمانگران و کسانی که به کتاب‌های موفقیت و خودیاری علاقه دارند، می‌توانند این کتاب صوتی را گوش کنند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم می‌شنویم:

ذهنیت همه یا هیچ مسئلهٔ بزرگی در بین کمال‌گرایان است. کمال‌گرایان تمایل دارند از جانب این دوگانگی بسیار شدید فکر کنند. به عنوان مثال سیاه یا سفید. همه یا هیچ. موفقیت یا شکست. همه چیز را کامل انجام بده یا اصلا انجامش نده. در هر حال چنین تفکری خود مغلوب‌کننده و در بهترین حالت غیرواقعی است. در دنیای واقعی هیچ کس بدون تجربهٔ شکست و به طور هموار به موفقیت نمی‌رسد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
چگونه بر کمال‌گرایی غلبه کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم؟

م
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
بسیار عالی من یک کمالگرا هستم و میگم همش درست بود کمالگرایی نتیجه‌ی والدین کمالگرا و سختگیر هست که خودشون هم اطلاع ندارند که کمالگرا هستند و اشکال رو در دیگران میدونند و معتقدند که دیگران بی مسئولیت و بی خیال هستند. واقعا آسیب میزنه اعتماد به نفس پایین به علت تلاش طاقت فرسا و نرسیدن به هدف به دلیل جزئی نگری و سرزنش خود که چه قدر بی ارزش هستم. وابستگی به هدف و احساس نیاز و تمایل عجیب به هدف که باعث میشه فرد کمالگرا مضطربانه و بدون تمرکز به کلیات به دنبال هدف بره و شب و روزش یکی بشه و در آخر هم که در دو قدمی هدفش قرار داره اگر گزینه‌ی بهتری ببینه اصلا ان هدف رو رها میکنه و در کل فرد کمالگرا مدام در تردید انتخاب بهترین به سر می بره و همیشه شک داره و بدبینه
محمدرضا اسفنجانی
۱۴۰۲/۲/۲۳
خیلی کوتاه بود وتوضیح واضحات میداد... بیشتر تعریف و مثال برای رفتار انسان کمال گرابود وایده مناسبی جهت حل مشکل نداشت فک نمیکردم مدت کتاب زیر سی دقیقه باشه.... شاید کتاب طولانی تره و فقط چکیده کتاب اینجا خونده میشه
محمد جواد حجتی
۱۴۰۲/۵/۱۶
کتاب فوق العاده‌ای بود با اینکه خیلی کوتاه و مختصر بود حداقل فهمیدم یه فرد کمال گرا هستم و نکاتی که گفت کاملا کاربردی بود.... توصیه میکنم حتما گوش کنید
عمران صدوقی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
این کتاب فوق‌العاده است با صدای ندا پوریان خیلی ارتباط بهتری با کتاب برقرار می‌کنی این کتاب توصیه میکنم چندین بار گوش بکنید
Aphrodite
۱۴۰۱/۹/۱۲
بنظرم کتاب خوبی بود. درسته راهکارها خلاصه توضیح داده شدند اما برای مطالعه ابتدایی در این زمینه مقدمه خوبی می تونه به حساب بیاد.
زهرا
۱۴۰۱/۷/۴
کمال گرایی که باعث اهمال کاری میشه و اکثر ادما دچارشن واین‌ی کتاب عالی برای اینکه گام بگام و باتمرین بتونیم کنترل کنیم کمال گرایی مون
علی سلیمانی
۱۴۰۱/۵/۱۸
خیلی خیلی خلاصه بود این کتاب
و به نظرم تمرین‌ها کم و کاربردی نیستند خیلی کلی گفته شده!!!!
فاطمه عمادیان
۱۴۰۳/۱/۲۳
راه حل‌های به درد بخوری ارائه شده بود در کتاب، برای من مفید بود
Fateme Amirinia
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
یه گوینده‌ی عالی و یه نیم ساعتِ مفید. راضی بودم
ali reza
۱۴۰۰/۱۰/۴
خلاصه، اما جالب بود، کلیتی از تمام مباحث
zeynab dastan
۱۴۰۲/۱۱/۷
خوب بود براتون مفیده برای کمالگرایی
محمد رضایی
۱۴۰۲/۲/۱۳
همه چیز در مورد کمالگرایی نبود
Mohammad Habibi
۱۴۰۱/۹/۱۳
خوب و قابل یاد گرفتن بود
alireza omid
۱۴۰۰/۸/۳۰
کتاب خیلی خلاصه بوده و دید درستی به انسان نمیده
مریم کریمی
۱۴۰۲/۸/۱۰
کاربردی و مفید بود
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه بر کمال گرایی غلبه کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.