معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها

رابرت باراد در خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها در سفری هیجان‌انگیز ما را با خود به اقیانوس می‌برد و به دنیای پررمزوراز زیر آب می‌پردازد. گفتنی‌ست این اثر از مجموعه سخنرانی‌های تدتاک انتخاب شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها:

اثری که پیش‌روی شما قرار دارد، یکی از سخنرانی‌‌های جذاب مجموعه‌ی تدتاک است که به فارسی برگردانده شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. رابرت باراد (Robert Ballard) در خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت‌انگیز اعماق اقیانوس‌ها (The astonishing hidden world of the deep ocean-Robert Ballard) ما را در سفری شگفت‌انگیز با خود همراه می‌کند و به جهان‌های پنهان و کمترشناخته‌شده‌ی زیر آب می‌‌برد؛ جایی که خود او و سایر محققان منابع، موجودات گوناگون و حتی کوهستان‌هایی عظیم را کشف کرده‌اند و زیبایی و عظمت آن هر مشاهده‌گری را انگشت‌به‌دهان می‌گذارد.

اقیانوس‌ها و جهان وسیع زیر آب‌ از دوران کودکی رابرت باراد را حیرت‌زده و مجذوب می‌ساختند. اینگونه شد که او راه خود را به سمت تحقیق و پژوهش در این امر باز کرد. باراد یکی از برجسته‌ترین محققان است که نمی‌توان تأثیر پژوهش‌ها و اکتشافات او بر درک امروز ما از جهان را نادیده گرفت. جالب است بدانید او از اولین انسان‌هایی‌ست که در یک تیم تحقیقاتی به اعماق دریاها سفر کرده است.

در نکوداشت خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها:

آقای باراد مدت‌هاست که از خوش‌شانسی کاشفی موفق و همچنین دانش ویژه یک دانشمند برجسته برخوردار است. (نیویورک‌تایمز)

خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها مناسب چه کسانی است؟

اگر علاقه دارید از اعماق اقیانوس‌ها بیشتر بدانید، سخنرانی دنیای حیرت‌انگیز اعماق اقیانوس‌ها مناسب شماست.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها می‌شنویم:

اون موقع ما با یه مشکل علمی سروکار داشتیم. نمی‌دونستیم چرا یه کوه تحت‌فشار داریم. بر اساس تئوری تکتونیک صفحه‌ای می‌دونستیم دو تا صفحه به هم بخورن، همدیگه رو به سمت بالا هل می‌دن و قطرشون افزایش پیدا می‌کنه.

این مسأله با عقل جور در میاد. برای همینه که تو کوه اورست صدف دریایی پیدا می‌شه. دلیلش سیل نیست. به خاطر اینه که صفحه به سمت بالا هل داده شده. ما با مفهوم کوه‌های تحت فشار آشنایی داشتیم. اما نمی‌دونستیم چرا تو همچین موقعیت جغرافیایی باید یه کوه پرتنش داشته باشیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
قسمت اول
6 دقیقه
قسمت دوم
6 دقیقه
قسمت سوم
6 دقیقه
قسمت چهارم
6 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویبنفشه جوکار
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دنیای حیرت انگیز اعماق اقیانوس‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.