معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟

پس از پایان یک رابطه‌ی عاطفی، افراد معمولاً احساساتی همچون تنهایی، پریشانی و افسردگی را تجربه می‌کنند. امیر موچانی در خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟ نکاتی را برای آسان سپری کردن این دوران رنج‌آلود خاطرنشان می‌کند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟

روابط عاطفی به دلایل زیادی از هم می‌پاشند. ناسازگاری طرفین، خیانت، اختلالات روانی مانند بدبینی و... برخی از این دلایل هستند. بسته به شرایط و روحیات افراد، جدایی می‌تواند تجربه‌ای سخت یا آسان باشد. عده‌ای گمان می‌کنند که با پایان یافتن رابطه‌ی عاطفی‌شان دنیا به پایان رسیده است و هیچ چیز دیگر رنگ شادی و خوشی به خود نخواهد دید. و عده‌ای دیگر احساس آرامش و آسودگی می‌کنند. به‌حقیقت هیچ راه درست یا غلطی برای مواجهه با این تجربه وجود ندارد و افراد بسته به عوامل مختلفی نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان می‌دهند. امیر موچانی در خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟ راهکارهایی برای تسهیل فرایند رویارویی با شکست عاطفی پیشنهاد می‌دهد.

بسته به روحیات و شرایطتان، کارهایی وجود دارد که می‌توانید با انجام دادن آن‌ها این دوران را با رنج کمتری سپری کنید. احساسات خود را به رسمیت بشناسید و به آن‌ها بها دهید. لازم نیست چیزی را سرکوب کنید اما مشروط بر این که به سلامتی‌تان آسیبی وارد نشود. شاید لازم باشد در این دوران بیشتر با خودتان مهربان باشید. مهارت‌های خودیاری می‌توانند در ترمیم روان شما بعد از این که شریک عاطفی‌تان را از دست می‌دهید کمک‌حالتان باشند. چند مورد از این مهارت‌ها را در این خلاصه کتاب صوتی می‌شنوید.

پس از جدایی، ما اغلب نه تنها برای از دست دادن یک شریک عاشقانه، بلکه برای رؤیاها و انتظاراتی که برای آینده‌ی خود داشتیم نیز سوگوار هستیم. ترمیم این زخم کاری زمان‌بر است. اگرچه هیچ راه حل سریعی برای غلبه بر آن وجود ندارد، اما کارهایی هستند که می‌توانید برای کمک به خود و تسریع روند بهبودی‌تان انجام دهید. امیر موچانی مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و آن‌ها را ترجمه کرده است.

این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه و منتشر شده است و آن را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌تازگی شریک عاطفی خود را از دست داده‌اید یا رابطه‌ی عاشقانه‌تان به هر دلیلی به پایان رسیده است، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟ می‌شنویم

مغز یک عضو خاص، پویا و بسیار قدرتمند است. شما قادر به تغییر در ادراکی هستید که حقایق را شکل می‌دهد. پس اجازه دهید آن را به‌صورت کاملاً مثبت تغییر دهید.

باید به یاد داشته باشید که به خودتان احترام بگذارید. خود را با تمامی کمی و کاستی‌ها ارزشمند بدانید. گفت‌وگوهایتان با خودتان باید کاملاً مثبت باشد. اگر منفی فکر کنید اتفاق‌ها هم رنگ و بوی منفی به خود خواهند گرفت. خوشبختانه ویژگی‌های خوبی درون شما وجود دارد که باید همیشه به خودتان یادآوری کنید. یک تمرین بسیار مفید این است که هر روز صبح نکات مثبت را تأکید و تکرار کنید. این امر می‌تواند کاملاً نحوه‌ی نگاه به خودتان و جهان اطرافتان را تغییر دهد.

قدردانی نیز یکی دیگر از اعمالی است که می‌تواند رویکردهایتان را نسبت به زندگی تغییر دهد. هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، سه چیز را که از آن سپاسگزارید بنویسید. «وجود سقف بالای سرم، صبحانه‌ی آماده، عشق پدر و مادرم، وجود دوستان صمیمی و غیره.» زندگی زیباست و زمانی که یک عمل مثبت را می‌پذیرید و از آن قدردانی می‌کنید، باعث می‌شود تا همیشه بر تمام جنبه‌های مثبت زندگی تمرکز کنید.

این کار می‌تواند مثل یک روزنامه نگاری باشد. برای تأیید افکارتان شروع به نوشتن آن‌ها کنید. سپس خواهید دید حتی از آن‌ها به‌صورت یک داستان برای کمک به دوستان و یا افرادی که دچار شکست شده‌اند می‌توانید استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟
نویسنده
مترجمامیر موچانی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه با شکست عاطفی کنار بیاییم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.