معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس

تاد دوت در خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس، راه‌های ساده و عملی‌ای برای ارزیابی، تقویت و حفظ اعتماد به نفس ارائه می‌کند. تاد دوت در این خلاصه کتاب نشان می‌دهد اعتماد به نفس تنها یک ویژگی و صفتِ شخصیتی نیست، بلکه مهارتی اساسی برای رسیدن به موفقیت در زندگی‌ست که مانند هر مهارتِ دیگری نیازمند تمرین و کوشش است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس

به باور تاد دوت (Todd Dewett) هر شکستی که ما در زندگی می‌خوریم، بازخوردی‌ست که جهان به ما می‌دهد تا به کمک آن بتوانیم راه و مسیری بهتر و مفیدتر را پیدا کنیم. به نوعی می‌توان پیام و درسِ اصلی خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس (Building Self-Confidence) را نیز همین دانست: برای داشتن و حفظ اعتماد به نفس، ما نباید از اشتباه کردن و شکست خوردن بترسیم و نباید اجازه دهیم نتیجه‌ی اعمال‌مان، اعتمادی که به خود و توانایی‌های‌مان داریم را زیر سؤال ببرند.

خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس، نشان می‌دهد همه‌ی ما با مدیریت فعالانه‌ی زمان، افکار و اعمال‌مان می‌توانیم اعتماد به نفس‌مان را تقویت کنیم و به اهدافی که در زندگی تعیین کرده‌ایم برسیم. تاد دوت در این خلاصه کتاب، با اشاره به اهمیت مواجهه با اشتباهات گذشته، توصیه می‌کند برای تقویت و حفظ اعتماد به نفس‌مان مثبت بیندیشیم و برنامه‌ای واضح و شفاف تدوین کنیم.

شاید در وهله‌ی اول، تقویت اعتماد به نفس مسیری طولانی و سخت به نظر برسد. اما نکته‌ی مهمی که تاد دوت در خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس به آن اشاره می‌کند، این است که اعتماد به نفس، به نوعی خودتداوم‌بخش است؛ یعنی زمانی که شما اعتماد به نفس پیدا می‌کنید، راحت‌تر می‌توانید اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید. اینکه شما در حوزه‌ای اعتماد به نفس داشته باشید، باعث می‌شود در حوزه‌ها و موقعیت‌های دیگر هم اعتماد به نفس پیدا کنید و به خودتان ایمان بیاورید.

با اینکه مسیر ایجاد و تقویت اعتماد به نفس مسیرِ کوتاه و ساده‌ای نیست، برخی مواقع تنها چند ایده‌ی ساده و جدید می‌توانند همه‌چیز را عوض کنند و تغییر بزرگی برای شما در پی داشته باشند. خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس، سرشار از ایده‌های جدید و ساده‌ای است که می‌تواند به شما در طی کردن این مسیر کمک کند. این خلاصه کتاب توسط نشر صوتی شادن پژواک تهیه شده است.

خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می‌کنید از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌برید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با تاد دوت بیشتر آشنا شویم

تاد دوت مربی، سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی‌ست. او که در رشته‌ی رفتار سازمانی از دانشگاه ای اند ام تگزاس دکتری خود را دریافت کرده است، سابقه‌ی همکاری با شرکت‌های بزرگ مشاوره در آمریکا را در کارنامه‌ی خود دارد و برای بیش از 30 میلیون نفر دوره‌های آموزشی آنلاین برگزار کرده است. بسیاری از نوشته‌های تاد دوت در نشریاتی چون، تایم، سی‌ان‌ان و نیویورک تایمز چاپ شده‌اند. از میان آثار او می‌توان به کتاب‌های «هوشمندی»، «هدایت دیگران» و «چگونه نه بگوییم» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس می‌شنویم

برای هر کدام از شما چیزهای کمی در گذشته‌تان وجود دارند که سطح اعتماد به نفس حال حاضرتان را توضیح می‌دهد. معمولاً یک یا دو یا سه چیز در گذشته وجود دارد؛ یک شخص، یا یک اتفاق، که توضیح می‌دهد شما چطور به جای به آنجا رسیدن، به اینجا رسیده‌اید؛ و الان زمانی‌ست که شما می‌خواهید با آن هیولا روبرو شوید. این مسئله برای خیلی از آدم‌ها مثل هیولا می‌ماند. آن‌ها هیولاهای زیر تخت هستند.

از شما می‌خواهم به نوشتن درباره‌ی این مشکلات فکر کنید و الان می‌خواهم درباره‌ی حرف زدن راجع به این مشکلات با دیگران حرف بزنیم. شما می‌خواهید به خودتان اجازه بدهید که دست این هیولاها را از زندگی‌تان کوتاه کنید. به این فکر کنید.

اول بیایید راجع به نوشتن درباره‌ی نگرانی برای این مشکلات حرف بزنیم. شما قرار است افکارتان را بنویسید. از شما می‌خواهم یک تکه کاغذ یا کامپیوتر یا هر چیزی که با آن راحت هستید بردارید و مثل خاطرات، افکارتان را بنویسید. افراد، مکان‌ها و اتفاقاتی که فکر می‌کنید دلیل عدم اعتماد به نفس فعلی شماست را بیان کنید. این‌ها چه هستند؟ این‌ها هیولاهای زیر تختی هستند که شما سعی می‌کنید راجع به‌شان فکر نکنید، ولی مجبورید مستقیم با آن‌ها روبرو شوید. چه هستند؟ درباره‌ی آن‌ها بنویسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
بخش اول
3 دقیقه
بخش دوم
3 دقیقه
بخش سوم
2 دقیقه
بخش چهارم
2 دقیقه
بخش پنجم
3 دقیقه
بخش ششم
2 دقیقه
بخش هفتم
2 دقیقه
بخش هشتم
2 دقیقه
بخش نهم
2 دقیقه
بخش دهم
2 دقیقه
بخش یازدهم
2 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی گام‌هایی برای ایجاد اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.