معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم

کتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم (میکروکتاب)، به قلم ماری کندو، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون است که به معرفی روش کُون‌ماری می‌پردازد و ویژگی‌های آن را بررسی می‌کند. این راهکار به شما نشان می‌دهد که مرتب‌سازی هرچند به معنای تمیز کردن خانه است، اما در حقیقت، راهی برای تصمیم‌گیری درست، زندگی مملو از آرامش و دستیابی به آرزوهاست.

از میکروکتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم (The Life-Changing Magic of Tidying Up) بیش از 60 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده و خلاصه‌ای از با ارزش‌ترین و مهم‌ترین مطالبی را دربرمی‌گیرد که فراتر از راهکارهای تمیزکاریِ معمول است. ماری کندو (Marie Kondo) متخصص ساماندهی ژاپنی و بنیان‌گذار استراتژی کُون‌ماری (KonMari) است. براساس راهکار کُون‌ماری، شما کلیه لوازم خود را جمع‌آوری کرده و تنها لوازمی را نگه می‌دارید که از وجودشان خوشحال می‌شوید.

این میکروکتاب صوتی راهکاری به شما معرفی می‌کند که در آن، برخلاف زندگی‌های امروزی که افراد خرید بسیاری می‌کنند، فرد باید تنها برای اشیاء و وسایل نیروبخش و حاوی خوشی حقیقی ارزش قائل شود و برایش هزینه پرداخت کند.

این کتاب صوتی مثال‌های ساده‌ و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد که نشان دهنده‌ی روش کُون‌ماری است و نوع نگرش شما را نسبت به وسایل دگرگون می‌کند. برای نمونه زمانی که لباس‌های جدید خریداری می‌کنید، سریعاً بسته‌بندی و برچسب‌های آن را دور بریزد و به آن‌ها خوش‌آمد بگویید. آن‌ها را قسمتی از زندگی‌تان به شمار بیاورید، نه صرفا یک کالا.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه‌گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید. میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه‌نویسی برای شما چکیده شده‌اند. شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

در بخشی از میکروکتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم می‌شنویم:

جعبه لوازم الکترونیک: جعبه وسایل الکترونیک جای بسیار زیادی در منزل می‌گیرد. مثل جعبه موبایل. اگر آن را نگه داشتید تا روزی موبایل خود را با قیمت خوبی بفروشید، در اشتباه هستید. سریع جعبه را نابود کنید.

لوازم برقی شکسته: در بیشتر خانه‌ها وسایل برقی شکسته مثل تلویزیون یا یخچال وجود دارد. این وسایل فقط جای انباری‌تان را تنگ کرده است و مطمئن باشید کسی این وسایل را از شما نمی‌خرد. پس سریع آن‌ها را دور بریزید.

تکمه‌های اضافی: تکمه‌های اضافی را نگه ندارید. هر گاه به آن‌ نیازی داشته باشید به راحتی می‌توانید تکمه‌های خود را از فروشگاه‌های بزرگ تهیه کنید.

وسایل رایگان: گاهی اوقات با خرید چیزی، یک وسیله رایگان هم به شما تعلق می‌گیرد. اگر هنوز آن را نگه داشتید و استفاده نکردید، مطمئن باشید به دردتان نمی‌خورد. پس خیلی سریع از شر آن خلاص شوید.

پول خرد: وقتی به منزل مراجعانم می‌روم پول‌ خردهای زیادی می‌بینم. آن‌ها را دور نریزید. سعی کنید همه را در کیف پول بیندازید. بعد از مدتی آنقدر زیاد می‌شود که می‌توانید آنها را به بانک برده و به حسابتان واریز کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست
1 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل اول: چرا نمی‌توانم خانه‌ام را مرتب کنم؟
12 دقیقه
فصل دوم: اول دور بیندازید
19 دقیقه
فصل سوم: پاکسازی با رعایت گروه و کارآیی وسیله، معجزه می‌کند
8 دقیقه
فصل چهارم: وسایلتان را انبار کنید تا به زندگی خود درخششی بدهید
12 دقیقه
فصل پنجم: جادوی پاکسازی و نظم بخشیدن به خانه، زندگی شما را دگرگون می‌کند
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم

فرناز
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
بعضی موارد خوب و مفید بود مثلا تشکر کردن از لوازم و وسایل و بعضی موارد جزو بدیهیات بود، البته این داستان برای من بدیهی بود ازونجا ک من خودم وسایل اضافه رو ت خونه نگه نمیدارم ولی اگه خونه اتون خیلی شلوغ و پلوغه و نمیدونید چی رو دور بندازید یا چطوری مرتب کنین احتمالا این کتاب به دردتون میخوره.
با
بعضی موارد مثل دور انداختن جعبه لوازم الکتریکی مثل جعبه گوشی موبایل موافق نیستم اگه این کارو کنین احتمالا گوشیتون رو دیگه باید تو بازار سیاه بفروشید
یا مثلا یه جا دیگه گفته بود برگه گارانتی رو دور بندازید! (اخه چرا باید برگه ضمانت رو دور بندازیم؟! 😑)
بعضی مطالب چندبار تکرار شده بود.
Siavash Ghezelbash
۱۴۰۱/۷/۱۴
از خوندن این کتاب ضرر نمی‌کنید با بعضیاش موافق نیستم ولی بعضی توصیه هاش قشنگ بود مثل قدردانی از وسایل بدردبخورتون از این به بعد بعد از هر مسافرت آز ماشینم قدردانی میکنم
به نظرم کسانی که خونه و اتاقشون را تبدیل به انباری میکنن و چیزی را دور نمی‌ریزند بیمارن و باید خودشون را درمان کنن این دور ریختن
وسایل میتونه ذهنی هم باشه یعنی مزخرفاتی که ذهن و فکرتون را اشغال کرده دور بریزید
و در آخر اگه شما محیط زندگیتون را برای خودتون و نه فقط برای مهمون پاکیزه و خوشبو نگه می‌دارید یعنی خودتون را خیلی دوست دارید و شایسته بهترین هستید
Saye
۱۴۰۲/۹/۲۷
خلاصه کتاب جادوی نظم از ماری کندو تنها یه راهنمای برای حل معظل بی‌نظمی نیست. ما با یکی‌از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا روبه‌رو هستیم که تونسته زندگی آدم‌های زیادی رو در سراسر جهان دگرگون کنه. نویسنده توی این کتاب از این میگه که فضای زندگی می‌تونه روی خلق‌و‌خوی ما و زندگیِ ما تاثیرات غیرمستقیم بذاره و در ادامه درباره‌ی روش‌هایی برای نظم‌دادن به زندگی صحبت می‌کنه. با دنبال‌کردنِ توصیه‌های ساده و درعین‌حال پر طنینِ کتاب جادوی نظم، نه‌تنها زندگی منظم‌تر و دلچسب‌تری رو خواهی ساخت، بلکه در مسیر رسیدن به رویاهات هم قدم‌های استوارتری برداری.
غزاله
۱۴۰۱/۷/۱۸
اگر به علم انرژی و فنگ شویی علاقه دارید این کتاب برای شما مفید است. این کتاب به شما کمک میکند تا نظم در زندگی را جدی بگیرید و راهکارهایی ارائه میدهد تا نظم و چگونگی روشهای نظم را در زندکی خود بکار بگیرید. شما بعد از رعایت این موارد، تاثیر آن را در زندگی خود می‌بینید. بطور مثال با رعایت نظم در وقت و زمان شما بطور محسوسی صرفه جویی می‌شود و ذهن شما بطور ناخوداگاه آرام و متمرکز می‌شود و عملکرد بهتری خواهید داشت.
این کتاب کوتاه است و خواندن آن زمانی از شما نمیگیرد بنابراین توصیه میکنم حتما از آن استفاده ببرید.
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۳/۱۱
کتابی که هر بانویی باید بخونه. ما در دنیای امروزی اکثرا در آپارتمانهای کوچک تا متوسط زندگی می‌کنیم ولی همچنان به شیوه‌ی مادربزرگها عادت داریم از روش انبار کردن هر چیزی و نگهداری وسائلی که شاید سالها سراغشون نمیریم و با اعتقاد به اینکه: هر چیز که خار آید یک روز به کار آید
زندگی کنیم. این روش خانه و
داری باعث میشه خانه‌های ما همیشه با معضل ریخت پاش رو به رو باشه. ازین طرف تمیز می‌کنیم و ازون طرف دوباره به هم ریخته و بی سامانه.
برای حل همیشگی این مشکل، کتاب خانم کندو، واقعا جادو میکنه.
مینا برمکی
۱۳۹۹/۹/۱۴
خوب بود ولی خوب همه چیزم نمیشه ریخت دور چون اولا الان گرونی ایه و چقدر قیمت هر چیزی رفته بالا و دوم به خیلی از وسیله‌ها دیر یا زود احتیاج پیدا می‌کنیم. به نظر من تا جای ممکن و اگر مطمان هستید چیزی رو 100%لازم و احتیاج ندارید، مثل لباس‌های کهنه و فرسوده، دور بریزید. حرفش قشنگه: قانون بالن: هرچه سبک بال تر، پرواز و اوج گیری راحت تر. سبک بال که باشی، خیلی سریع اووج میگیری.
منصوره خانلری
۱۴۰۰/۶/۳
هرکس یک نوع شخصیت داره، من یکی رو میشناسم ک همه جای خونش انباری وسایل کهنه ست ‌.... برای اون جور افراد خیلی خوبه... برای منم خوب بود... واقعا وقتی اطرافتون مرتب و خلوت باشه آرامش میگیرید.... نمیشه گفت بدیهیات بود.. چون ما ایرانی‌ها خیلی وسایلمون رو نگه میداریم.... در ضمن یادآوری و تکرار باعث میشه اون مسئله ملکه ذهنت بشه...
zahrasharifi sharifi
۱۴۰۲/۱/۲۸
این کتاب نسخه‌ای پراز نکات مثبت راجب اینکه شما چه ابزاری نیاز دارید
و نیاز ندارید
چه چیزهایی رو دور بریزید
دور و اطرافتون با چیزهایی که هرگز ممکنه استفاده نشه پر نکنید
و حتی‌الامکان وسایلتون مرتب باشه که انرژی بیش از پیشش ب خودتون برگرده توضیح میده
میشه گفت بعد از خوندنش دست به خونه تکونی خواهید زد
خانم یزدانی مقدم
۱۴۰۲/۲/۱۱
سلام، کتاب خیلی خوبی بود، از شنیدن لذت بردم، من خیلی وسایل اضافی نگه میداشتم، باگوش کردن به این کتاب همه رو دور ریختم، وخونه‌ام مرتب شده وآرامش گرفتم، صدای گوینده هم خوب بود، اینکه میگه چیزهایی رو که باعث شادی شما میشه دور نندازیدخیلی خوبه، ممنون از کتابراه 🙏
پریسا کاظمی
۱۴۰۱/۹/۱۷
به نظرم کتاب مفیدیه بعضی موضوع‌ها ساده هستند ولی اگر روی آن‌ها بیشتر فکر کنیم میبینیم چه تغییرات مفیدی ایجاد می‌کنند
این کتاب از همین نوع کتابهای ساده هستن ولی پر معنی
یه جای کتاب میگه: مدام از منظم بودن میگن ولی هیچ جایی آموزشش نمیدن، که چطوری میتونیم نظم داشته باشیم....
zohreh sh
۱۴۰۲/۸/۱۸
برای من که نظم ندارم و میدونم تمام دلیل بی نظمی و آشفتگی ذهنیم وسایل انبار شده‌ای است که نمی‌توانم ازشون دل بکنم و منتظرم در آینده دوباره بکارم بیایند با اینکه تو این ده سال بکار نیومدن، تلنگری شد که همین حالا همه رو بیرون بریزم تا آرامش بگیرم
ندا ندافی
۱۴۰۲/۹/۳۰
اگه آدم عملگرایی هستید این کتاب خیلی فوق العاده س🌱
من بعد از خوندنش افتادم به جونه خونه هام و یه پاکسازی فوق العاده انجام دادم که روحم رو کلی آروم کرد...
به شدت پیشنهاد میکنم چون هم خلاصه س و هم نکات خیلی مفیدی داره...
سید سجاد سجادیان
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
سلام به همه. به نظر من خیلی تک بعدی نگاه به زندگی کرده و فقط درباره نظم دهی به وسایل شخصی و خونه پرداخته. کاش در مورد نظم دهی افکار هم صحبت میکرد. ولی ملودی زمینه خیلی روی افکارم تاثیر خوبی گذاشت.
فاطمه علیان
۱۴۰۲/۱۲/۵
موضوع کتاب در زندگی‌های ما ایرانی‌ها که وسایل زیادی در خانه انبار می‌کنیم بسیار لازم و ضروری است. عمده نظر نویسنده دور ریختن وسایل و چیز ها است و بدون این اصل نظم اجرا شدنی نیست. گوینده کتاب عالی بود.
ن م
۱۴۰۲/۹/۳
من این کتاب را با معرفی یکی از آشنایانم خواندم کتاب به بررسی چگونگی ایجاد نظم اصولی در خانه می‌پردازد و به نوعی سبک زندگی مینیمال را توصیه می‌کند و ارزش یک بار خواندن را به نظرم دارد
مشاهده همه نظرات 75

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دگرگونی زندگی با جادوی نظم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.