معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر

تاتیانا کلوو و برندا بیلی هیوز در خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر به شما نشان می‌دهند چگونه می‌توانید توانایی‌های خود در گوش دادن فعال را بسنجید و رفتار‌هایی را در خود ایجاد کنید که باعث شود شنونده‌ی بهتر و به تبع آن، همکار، مربی و دوست بهتری شوید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر

برخلاف آنچه اکثر ما فکر می‌کنیم، «گوش دادنِ فعال» تفاوتی اساسی با شنیدن دارد. شنیدن فعالیتی فیزیولوژیکی و منفعلانه است، در حالی که گوش دادنِ فعال، فرآیندی شناختی‌ست که در آن فرد باید به شکلی فعال گفته‌های طرف مقابلش را درک، تعبیر و تفسیر کند. گوش دادن فعال یا گوش دادن موثر مانند هر مهارت دیگری نیازمند آموزش و تمرین است. تاتیانا کلوو (Tatiana Kolovou) و برندا بیلی هیوز (Brenda Bailey-Hughes) در خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر (Effective Listening)، این مهارت بسیار اساسی و مهم را مورد بررسی قرار داده و با ارائه‌ی برنامه‌ای دقیق و تمرین‌هایی ساده آن را آموزش می‌دهند.

این دو مدرس، پیش از هر چیز به سنجیدن مهارت گوش دادن شما می‌پردازند. آن‌ها پنج جنبه از مهارت گوش دادن موثر را معرفی می‌کنند و نشان می‌دهند با ارزیابی این جنبه‌ها می‌توان به درکی از توانمندی کلی افراد در مهارت گوش دادن موثر دست پیدا کرد. پس از این بررسی اولیه، تاتیانا کلوو و برندا بیلی هیوز در خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر، به این پرسش اساسی و مهم پاسخ می‌دهند که در چه زمان‌هایی ما به گوش دادن نیاز داریم و در چه زمان‌هایی نیازی به این نیست که به شکلی موثر و فعال به گوش دادن بپردازیم.

مشکلات و چالش‌هایی که در زمان گوش دادن فعال به آن دچار خواهید شد در ادامه‌ی خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر مورد بررسی قرار می‌گیرند و راه‌حل‌هایی برایشان آورده می‌شود. علاوه بر این، رفتارهایی که باعث خواهند شد دیگران حس خوبی از صحبت کردن با شما داشته باشند و خود را با خیالی آسوده در برابر شما ارائه دهند نیز مورد اشاره قرار می‌گیرند. استراتژی‌های بسیاری برای گوش دادن موثر وجود دارند و تاتیانا کلوو و برندا بیلی هیوز آن‌ها را به شکلی ساده و روان معرفی می‌کنند.

خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر توسط نشر صوتی شادن پژواک و به گویندگی سحر طهرانچی تهیه شده است.

خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال تقویت مهارت گوش دادن موثر و فعال هستید و می‌خواهید دیگران تصور همدلانه‌تری از شما داشته باشند، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با تاتیانا کلوو و برندا بیلی هیوز بیشتر آشنا شویم

تاتیانا کلوو مدرس و سخنران آمریکایی - یونانی‌ست. او که در مدرسه‌ی کسب‌و‌کار کِلی دانشگاه ایندیانا به دانشجویان رشته‌های MBA، ارتباطات تجاری و ارتباطات بین‌فرهنگی آموزش می‌دهد، سمینارهای فراوانی در رابطه با بهینه کردن عملکرد شغلی برگزار کرده است. دوره‌های درسی تاتیانا کلوو در وب‌سایت لینکدین میلیون‌ها بار دیده شده‌اند. از دیگر آثار او می‌توان به خلاصه کتاب صوتی «انعطاف‌پذیری» اشاره کرد.

برندا بیلی هیوز نویسنده، مربی و مدرس آمریکایی‌ست. او در مدرسه‌ی کسب‌و‌کار کِلی دانشگاه ایندیانا دوره‌های درسی ارتباطات و رهبری را برگزار می‌کند. بیلی هیوز با بسیاری از شرکت‌های بزرگ آمریکایی همکاری داشته است. از دیگر آثار او می‌توان به خلاصه کتاب صوتی «جلوگیری از به تاخیر انداختن کارها» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر می‌شنویم

آیا می‌توانید تلفنی زبان بدن را متوجه شوید؟ می‌توانید بعد از گذشتن لحظاتی از مهمانی بگویید چه کسی با چه کسی آمده بود؟ این سؤال‌ها را می‌پرسم تا ببینم آیا به سرنخ‌های ظریف دقت می‌کنید یا نه. توجه به سرنخ‌های ظریف در کل درباره‌ی سیگنال‌های غیرکلامی‌ای است که برای رساندن معنا ضروری هستند. در خیلی از فرهنگ‌ها ارتباط مستقیم کلامی رسم نیست. حتی در آمریکا، همه چیز به صورت کلامی منتقل نمی‌شود. خیلی از چیزها ناگفته باقی می‌مانند و شنونده باید معنای پنهان را درک کند. توجه به سرنخ‌های ظریف به شما این امکان را می‌دهد تا معنای پنهان را متوجه شوید. با درک این سرنخ‌های ظریف، تبدیل به یک شنونده‌ی درجه‌یک می‌شوید.

وقتی یک نفر با صحبت‌هایش پیامی را می‌رساند ولی سرنخ‌های ظاهرش چیز دیگری را می‌گویند، مطابق این نشانه‌های ظاهری واکنش نشان بدهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
بخش اول
2 دقیقه
بخش دوم
4 دقیقه
بخش سوم
3 دقیقه
بخش چهارم
3 دقیقه
بخش پنجم
3 دقیقه
بخش ششم
4 دقیقه
بخش هفتم
3 دقیقه
بخش هشتم
6 دقیقه
بخش نهم
6 دقیقه
بخش دهم
4 دقیقه
بخش یازدهم
4 دقیقه
بخش دوازدهم
4 دقیقه
بخش سیزدهم
6 دقیقه
بخش چهاردهم
1 دقیقه
بخش پانزدهم
3 دقیقه
بخش شانزدهم
4 دقیقه
بخش هفدهم
3 دقیقه
بخش هجدهم
2 دقیقه
بخش نوزدهم
3 دقیقه
بخش بیستم
3 دقیقه
بخش بیست و یکم
4 دقیقه
بخش بیست و دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر
نویسنده،
مترجمگروه مترجمان
راویسحر طهرانچی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر

Vahid Allahyari
۱۴۰۲/۸/۵
سلام. محتوا خوب بود ولی بسیار کم و سر و ته مطالب زده شده که از جذابیت آن کم کرده. خوانش بدک نیست.
محمد میرزایی
۱۴۰۲/۱۰/۶
کتاب خلاصه و مفید درباره انواع گوش کردن
امیر
۱۴۰۲/۹/۵
کتاب خلاصه و مفیدی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی گوش دادن موثر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.