معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن
قیمت:
۲۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن

شاید باور کردن این قضیه برایتان دشوار باشد، اما به اعتقاد مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن، اکثر ما می‌توانیم نیمی از وسایل انباری و اتاق خودمان را با خیال راحت و بدون پیدا شدن هیچ مشکلی دور بریزیم. آنچه در این کتاب خواهیم آموخت، درست و غلط‌های مربوط به ذخیره کردن وسایل است که می‌تواند نظم بیشتری به زندگی ما ببخشد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن

نگه داشتن و انبار کردن بسیاری از وسایلی که در خانه داریم، بیهوده و بی‌منطق است. شاید تصور کنیم تا وقتی که فضای کافی برای انبار کردن داشته باشیم، عیبی ندارد که چیزهای زیادی را ذخیره کنیم، اما مارک مک کورمک (Mark H. McCormack) در خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن، به ما هشدار می‌دهد که این شیوه‌ی زندگی، خطر ایجاد بی‌نظمی و سردرگمی را در پی دارد. این خلاصه کتاب در واقع بخشی از کتاب راه و چاه موفقیت (Getting Results For Dummies) است.

مارک مک کورمک در خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن، به ما می‌آموزد که چه چیزهایی را تلنبار کنیم و چه چیزهایی را دور بریزیم. سپس از این صحبت می‌کند که چطور به داشته‌های خود نظم ببخشیم و آن‌ها را دسته‌بندی کنیم. او تلاش می‌کند به ما بیاموزد که هر چیز را در کجا، چه وقتی و چگونه ذخیره کنیم.

خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن، درباره‌ی یکی از مهم‌ترین مهارت‌های لازم برای رسیدن به موفقیت در زندگی فعلی است. در جهان امروز با سیل بی‌امانی از داده‌ها و اشیای مختلف روبه‌رو هستیم. اگر قرار باشد همه‌ی آن‌ها را پیش خودمان نگه داریم، دیگر جایی برای زندگی خودمان نخواهیم داشت. به کمک مارک مک کورمک ابتدا می‌آموزیم که چه چیزهایی را نگه داریم و سپس یاد می‌گیریم آن چیزها را به چه طریق نگه داریم که بعداً به‌راحتی قابل استفاده و پیدا کردن باشند.

خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن را نشر صوتی نوار با صدای سحر بیرانوند و براساس ترجمه‌ی سعید خاموش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات آوند دانش به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) شامل ده‌ها جلد کتاب در حوزه‌هایی بسیار متنوع است؛ از تکنولوژی، هنر، علم و روان‌شناسی گرفته تا مشاغل، کسب درآمد، سلامت، عادات و خانه‌داری. این مجموعه تلاش دارد تا هر رشته‌ی دشوار یا آسانی را به روشی قابل فهم برای همه ارائه کند. نویسندگان هرجلد از مجموعه‌ کتاب‌های دامیز، متخصصان آن حوزه‌ی خاص هستند که در قالب فصل‌های کتاب، تجربیات و رویکردهای خود به مسئله را در اختیار خوانندگان قرار داده‌اند.

این مجموعه به حفظ کیفیت و استانداردهای لازم برای کتاب‌های خود متعهد است و استفاده از به‌روزترین ابزارها برای ارائه‌ی کتاب‌ها را وظیفه‌ی خود می‌داند. امتیاز چاپ و نشر مجموعه کتاب‌های دامیز در ایران با انتشارات آوند دانش است. این انتشارات تابه‌حال جلدهای متعددی از این مجموعه را منتشر کرده که بعضی از آن‌ها به این ترتیب هستند: «تناسب اندام»، «فیلمسازی»، «اصول ارتباطات»، «ابرغذاها» و «مذاکره».

خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن برای مخاطبان کتاب‌های موفقیت، مهارت‌های زندگی و برنامه‌ریزی مناسب است. با این کتاب خواهید آموخت که چطور با حفظ نظم در اطراف خود و برنامه‌هایتان به موفقیت برسید.

با مارک مک کورمک بیشتر آشنا شویم

تولد حوزه‌ی بازاریابی ورزشی برمی‌گردد به روزی که مارک مک کورمک، حقوقدان و وکیل باسابقه‌ی آمریکایی قرادادی را با یک گلف‌باز جوان امضا کرد. مارک مک کورمک با امضای این قرارداد در سال 1960 میان خودش و آرنولد پالمر (Arnold Palmer) بنیان چیزی را گذاشت که بعدها تبدیل شد به کمپانی بین‌المللی IMG، یعنی بزرگ‌ترین کمپانی حقوقی و بازاریابی ورزشکاران و دیگر افراد مشهور در سرتاسر دنیا.

مارک مک کورمک سال 1930 در آمریکا متولد شد و سال 2003 از دنیا رفت. او یک نویسنده و حقوقدان آمریکایی بود که از تحصیلات و رشته‌ی خود در دنیای ورزش و بازاریابی استفاده کرد و آن جهان را متحول ساخت. «هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی‌دهد» و «راه و چاه موفقیت» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از مارک مک‌کورمک منتشر شده‌اند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن می‌شنویم

حالا هرچقدر هم این اعمال پوچ و بیهوده جلو کنند، در واقعیت امر خیلی از آدم‌ها خانه‌های بزرگ‌تر می‌خرند و با هزینه‌ی فراوان واحدهای عظیم برای انبار خرت‌وپرت‌هایشان اجاره می‌کنند، فقط برای آنکه چیزهایی انبار کنند که سال‌ها دست نمی‌خورد. جمع کردن و کنار گذاشتن چیزها همیشه مشکل تلقی نشده است. در حقیقت این پدیده‌ای است مربوط به یک قرن اخیر. کافی است به‌اندازه‌ی کمدهایی که پیش از 1940 ساخته شده‌اند نگاهی بیندازید.

ذخیره کردن چیزها از بعضی لحاظ به رونق اقتصادی مربوط بوده، ولی مهم‌ترین دلیل انبار کردن بی‌حدوحصر چیزها در این سال‌ها تقلیل یافتن حس سازمان‌یافتگی و سادگی است. دور انداختن یک جنس به تصمیمی قطعی نیاز دارد. وقتی چیزی را دور می‌اندازیم، برای همیشه از دست می‌رود. گاهی ذهن میرای ما تاب تحمل این همیشگی بودن را ندارد. حتی اگر سال‌ها به چیزی دست هم نزده‌ایم، یا حتی اگر وجودش را هم فراموش کرده باشیم، شاید آن چیز یاد دوستی عزیز یا خاطره‌ی دورانی دل‌نشین را به یادمان بیاورد. تعلق خاطر ما در لحظه‌ی کشف یک چیز، دور انداختنش را تقریباً ناممکن می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
25 دقیقه
راه‌حل‌هایی برای ذخیره کردن
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن
نویسنده
مترجمسعید خاموش
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن

Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۲
برای خانه‌های کوچک امروزی، راه حل‌هایی برای ذخیره کردن درست و غلط چیزها ارائه میده. بنظرم بیشتر به کارِ زوج‌های جوان میاد که تازه زندگی مشترک رو شروع کردند. اطلاعاتش خیلی مبتدیه. حالا اگر میخواهید این بحث رو کاملتر و بطور مفصل داشته باشید، کتاب «جادوی نظم» ماری کندو یا «زندگی مینیمالیستی» رو پیشنهاد میکنم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی راه حل‌هایی برای ذخیره کردن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.