معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی هوشمندی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی هوشمندی
قیمت:
۱۹۰۰۰ ۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هوشمندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی هوشمندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی هوشمندی

تاد دوت در خلاصه کتاب صوتی هوشمندی، نشان می‌دهد چگونه می‌توانید هوشمندی خود را به دیگران نشان دهید و رفتار‌هایی را توصیه می‌کند که منجر به یک برداشت اولیه‌ی مطلوب از شما می‌شود. او کمک می‌کند بفهمید ظاهر و زبان بدن‌تان چگونه تصوری که بقیه از شما دارند را شکل می‌دهد و چگونه می‌توانید خودتان این تصویر را آن‌طور که می‌خواهید شکل دهید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی هوشمندی

همیشه زمانی که کسی اطلاعات جدیدی ارائه می‌دهد، ما این فرد را قضاوت می‌کنیم و او را فردی معتبر یا بی‌اعتبار ارزیابی می‌کنیم. مهم نیست که این اطلاعاتِ جدید در محیطِ کار باشد یا در زندگیِ شخصی؛ این قضاوت‌ها همیشه و همه‌جا حضور دارند و نقشی بسیار اساسی و مهم در زندگی برعهده دارند. به همین علت است که برداشتِ اولیه‌ی دیگران در ذهنِ ما، یا برداشتِ اولیه‌ای که دیگران از ما در ذهنِ خودشان دارند بسیار مهم است. تاد دوت (Todd Dewett) در خلاصه کتاب صوتی هوشمندی (Projecting Intelligence)، به اهمیتِ همین برداشتِ اولیه و به طورِ ویژه باهوش در نظر گرفته شدن می‌پردازد.

هر قدر هم که باهوش باشید، ممکن است نتوانید میزان هوشمندی‌تان را به دیگران نشان دهید. در حقیقت، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات افراد باهوش همین است. آن‌ها نمی‌توانند تصویرِ فردی قابل اعتماد و باهوش از خودشان بسازند و به اشتباه رفتار‌هایی را انجام می‌دهند که در ذهن‌شان آن‌ها را باهوش می‌نمایاند درحالی‌که در واقعیت چنین تأثیری ندارد. تاد دوت در خلاصه کتاب صوتی هوشمندی، رفتار‌هایی را معرفی می‌کند که می‌توانند نشان‌دهنده‌ی هوشمندی باشند و باعث می‌شوند برداشتِ اولیه‌ی بهتری از افراد شکل بگیرد.

یکی از مهم‌ترین رفتار‌هایی که تاد دوت در این خلاصه کتاب صوتی به آن اشاره می‌کند، مهارت گوش دادن مؤثر است. به نظر این نویسنده، بهتر است زمانی که دیگران صحبت می‌کنند، تمامِ توجه‌تان را به حرف‌های آن‌ها جلب کنید و کارهای دیگری را انجام ندهید. علاوه‌بر‌این، او توصیه می‌کند که بهتر است که با لحنی فروتنانه و درعین‌حال محکم سخن بگویید. چون نشان دادن اعتمادبه‌نفس هم اهمیتِ زیادی دارد و اگر خود را فردی با اعتمادبه‌نفس بالا نشان بدهید، برداشت و تصوری بهتری از شما ایجاد خواهد شد.

تاد دوت به مواردِ دیگری از جمله پذیرفتنِ اشتباهات‌تان و همینطور تأثیر ظاهرتان بر شکل‌گیری برداشت دیگران نیز می‌پردازد. این خلاصه کتاب صوتی توسط انتشارات شادن پژواک و به گویندگی محسن زرآبادی‌پور تهیه شده است.

خلاصه کتاب صوتی هوشمندی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس می‌کنید قادر نیستید تصور و برداشت اولیه‌ی مناسبی از خودتان در جمع‌ها شکل دهید و اگر به دنبال این هستید که بهتر بتوانید نظرات‌تان را در جمع‌ها ابراز کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما توصیه می‌شود.

با تاد دوت بیشتر آشنا شویم

تاد دوت نویسنده، مربی و سخنرانی مشهور آمریکایی‌ست. او که مدرک دکتری خود در رشته‌ی رفتار سازمانی را از دانشگاه ای اند ام تگزاس دریافت کرده است، با شرکت‌های بزرگِ مشاوره در آمریکا همکاری می‌کرد. تاد دوت بیش از 1000 سخنرانی انجام داده و نوشته‌هایش در نشریاتی مانند نیو یورک تایمز، فوربز، تایم و سی‌ان‌ان چاپ شده‌اند. بیش از 30 میلیون کاربر از دوره‌های آموزشی او در لینکدین استفاده کرده‌اند و از آثار مشهور او می‌توان به خلاصه کتاب صوتی «مدیریت استرس» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی هوشمندی می‌شنویم

اگر می‌خواهید روی ظاهرتان کار کنید، با دو نکته شروع می‌کنم: اول اینکه، هر رابطه‌ای هنجار و انتظارات خودش را دارد؛ پس این هنجارها و انتظارات را بشناسید. در محیط‌های کاری، آدم‌ها لباس‌های غیررسمی مثل جین آبی، تی‌شرت و سندل می‌پوشند. در بقیه‌ی جاها کت و شلوار می‌پوشند. هیچ چیز شخصی وجود ندارد، تکالیف‌تان را انجام بدهید و آماده باشید. دومین هشدار درباره‌ی فرهنگ است. مکان‌های کار و همچنین فرهنگی که آن محیط کار دارد، هنجارهای متفاوتی دارند. بنابراین ممکن است توقع داشته باشید که تفاوت‌هایی بین آمریکای شمالی و خاورمیانه یا اروپا و شرق دور ببینید. دوباره می‌گویم: جوابِ درستی وجود ندارد ولی شما این‌قدر باهوش هستید که به این مسئله احترام بگذارید.

چیزی که در ذهن خیلی از جامعه‌شناسای غربی وجود دارد، استاندارد‌های خیلی معروفی هستند که باید در نظر بگیرید‌شان. بر اساسِ آراستگیِ شخص، دوش گرفتنِ منظم، یک انتظار است؛ مثل استفاده از دئودورانت. اگرچه برای ادکلن یا عطر در محیط‌های حرفه‌ای قانون این است که خیلی کم استفاده شود تا آدم‌ها به جای بوی عطرتان شما در یادشان بمانید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
بخش اول
4 دقیقه
بخش دوم
3 دقیقه
بخش سوم
4 دقیقه
بخش چهارم
4 دقیقه
بخش پنجم
4 دقیقه
بخش ششم
3 دقیقه
بخش هفتم
4 دقیقه
بهش هشتم
4 دقیقه
بخش نهم
2 دقیقه
بخش دهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی هوشمندی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۹۰۰۰ ۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی هوشمندی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی هوشمندی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی هوشمندی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.