معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران

دوری کلارک در خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران، مجموعه‌ای از اصول و استراتژی‌های عملی ارائه می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانید ایده‌ها و نظرات خود را به راحتی به دیگران بگویید و بدون هیچ‌گونه فریب‌کاری و دروغی آن‌ها را متقاعد کنید. دوری کلارک که یکی از بهترین متخصصین در حوزه‌ی ارتباطات به شمار می‌رود، در این خلاصه کتاب صوتی با زبانی ساده، مهارت متقاعد کردن دیگران را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران

محیط کار در جهان امروز، متصل‌تر و در عین حال کمتر سلسله‌مراتبی‌ست. در چنین محیطی که دیگر صرفِ مقام و منصب بالاتر منجر به این نمی‌شود که بتوانید دیگران را به انجام کاری مجبور کنید، مهارت متقاعد کردن دیگران یکی از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین مهارت‌ها به شمار می‌رود. برخی فکر می‌کنند متقاعد کردن دیگران به معنی فریب دادن و گول زدن آن‌ها برای رسیدن به منافع شخصی یا غیرشخصی است. ولی متقاعد کردن دیگران ابداً چنین معنایی ندارد. متقاعد کردن دیگران، به معنی این است که شما مطمئن شوید ایده‌های خوبی که دارید توسط دیگران شنیده می‌شوند. دوری کلارک (Dorie Clark) در خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران (Persuading Others) به شما آموزش می‌دهد که چگونه می‌توانید این مهارت اساسی را در خود ایجاد کنید و پرورش دهید.

مهارت‌هایی که در خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران آورده شده‌اند به شما کمک می‌کنند بتوانید خود را در دل دیگران جا کنید و از این طریق شانسِ بیشتری در متقاعد کردن آن‌ها داشته باشید. با این‌کار می‌توانید اعتبار خود را به دیگران نشان دهید و حتی اگر نتوانستید در برخورد اول تصویر خوبی از خود بر جای بگذارید، باز هم نظرات و ایده‌های‌تان را با دیگران در میان بگذارید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که دوری کلارک در خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران به آن می‌پردازد، اهمیت صداقت و شفافیت با دیگران است. گفتن دلیل نیاز به انجام دادن یک کار، باعث خواهد شد که دیگران زودتر متقاعد شوند و برخورد مناسب را داشته باشند. اینکه فقط خواسته‌های خود را مطرح کنید و به دنبال این نباشید که توجیهی منطقی و در عین حال صادقانه بیاورید، هیچ کمکی به متقاعد کردن دیگران نخواهد کرد.

خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران، به اهمیت ارزش‌ها و منافع طرف مقابل شما نیز اشاره می‌کند و توصیه می‌کند پیام خود را به شکلی بگویید که با این ارزش‌ها و منافع همسو باشد. از این راه، دیدگاه دیگران نیز در نظر گرفته خواهد شد و پیام شما بهتر و متقاعدکننده‌تر به گوش مخاطب‌تان می‌رسد.

استراتژی‌هایی که دوری کلارک در خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران آورده، هم در محیط کار و هم در بین دوستان و آشنایان شما مفید خواهند بود. این خلاصه کتاب توسط نشر صوتی شادن پژواک و به گویندگی حمید سربندی تهیه شده است.

خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که بتوانید در روابط‌تان تأثیر بیشتری بر دیگران بگذارید و با کلام‌تان آن‌ها را متقاعد به انجام کارها کنید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

با دوری کلارک بیشتر آشنا شویم

دوری کلارک (متولد 1978) نویسنده و مدرس آمریکایی‌ست که در مدرسه‌ی کسب‌و‌کار فوکوآ در دانشگاه دوک به تدریس می‌پردازد. او مدرک کارشناسی خود در رشته‌ی فلسفه را از کالج اسمیت و مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته‌ی مطالعات الهیات را از مدرسه‌ی الهیات هاروارد دریافت کرده است و تدریس در دانشگاه‌های هاروارد، مدرسه‌ی کسب‌وکار IE مادرید و مدرسه‌ی مدیریت اسکالکووی مسکو را در کارنامه‌ی خود دارد. دوری کلارک با نشریات نیوزویک و بیزینس اینسایدر همکاری داشته و جوایز و افتخارات متعددی را در حوزه‌ی کسب‌وکار کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به انتخاب شدن به عنوان یکی از 50 متفکران برجسته در حوزه‌ی کسب‌و‌کار توسط مؤسسه‌ی Thinkers50 و کسب عنوان بهترین مربی در حوزه‌ی ارتباطات توسط مؤسسه‌ی مربیان پیشروی جهانی (Leading Global Coaches) اشاره کرد. از آثار مشهور این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «بازی بلندمدت: تفکر بلندمدت در دنیایی کوتاه‌مدت» و «بازآفرینی شما» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران می‌شنویم

رابرت شلدینی، محقق بزرگ در زمینه‌ی متقاعد کردن دیگران، می‌گوید یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه آدم قانع‌کننده‌تری بشویم این است که کاری کنیم که طرف مقابل از ما خوشش بیاید. مشخص است که اگر ادب و احترام را رعایت کنید، خیلی تأثیر می‌گذارد. ولی آیا کاری هست که بتوانیم انجام دهیم تا شانس اینکه شخص در اولین ملاقات از ما خوشش بیاید را بالا ببرد؟ بله، یک راهکار وجود دارد.

وقتی با کسی ملاقات می‌کنید، تحت هر شرایطی، آن‌ها خیلی سریع شما را داخل دسته‌ی «خودی» یا «غریبه» قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید از شما خوش‌شان بیاید، باید سریع کاری کنید که شما را داخل دسته‌ی خودی قرار بدهند. روش این کار این است که یک نقطه‌ی اشتراک با آن‌ها پیدا کنید تا امکان این را داشته باشید که درباره‌ی یک موضوع حرف بزنید و اینطوری آن‌ها می‌بینند که چه چیزی شما را به هم وصل می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
بخش اول: مقدمه
1 دقیقه
بخش دوم: چیزهایی که باید بدانید
1 دقیقه
بخش سوم: فایل‌های تمرینی
4 دقیقه
بخش چهارم: چگونه در نظر اول متقاعدکننده باشید
4 دقیقه
بخش پنجم: چگونه در نظر اول معتبر جلوه کنید
4 دقیقه
بخش ششم: جبران تصور ذهنی ناخوشایند
4 دقیقه
بخش هفتم: بدانید چه کسی را متقاعد می‌کنید
4 دقیقه
بخش هشتم: راحت‌تر بله بگویید
4 دقیقه
بخش نهم: ایده‌هایتان را به اشتراک بگذارید
3 دقیقه
بخش دهم: سخنران خوبی باشید
4 دقیقه
بخش یازدهم: چگونه از تخصص دیگران بهره ببرید
4 دقیقه
بخش دوازدهم: چگونه با مخالفان همیشگی مقابله کنید
2 دقیقه
بخش سیزدهم: همه‌چیز را به کار ببندید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویحمید سربندی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران

نگار ابراهیمی
۱۴۰۳/۱/۱
سلام خدمت نویسنده محترم این کتاب دستتون طلا بابت این کتاب هر چند کوتاه اما کامل و بامعنی واضع برای کسانی که تو متقاعد کردن دیگران مشکل دارند از جمله خودم خیلی کاربردی و مفید هست با تشکر
حمیدرضا تاجیک
۱۴۰۳/۲/۱
مطالب کاربردی و عالی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.