معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان: رازهای موفقیت و آزادی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان: رازهای موفقیت و آزادی
قیمت:
9800 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان: رازهای موفقیت و آزادی

به نظر شما بزرگ‌ترین مانع انسان برای دستیابی به اهدافش چیست؟ ناپلئون هیل در خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان با ارائه راهکارهایی به شما کمک می‌کند تا با غلبه بر نیروهای تاریک درونتان، مسیر خوشبختی را پیدا کنید و به موفقیت و آزادی برسید.

درباره خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان:

فرض کنید روزی به شما این فرصت را می‌دهند که یک ساعت با شیطان صحبت کنید. در این صورت چه حرف‌هایی به او می‌زدید؟ به نظر شما مقصر اصلی تمام تنبلی‌ها و گناهانتان شیطان است؟ اگر امکان گفتگو با او وجود داشت به او اجازه می‌دادید که از خودش دفاع کند؟ ناپلئون هیل، نویسندهٔ برجستهٔ کتاب‌های خودیاری، در قالب یک سناریو این تصور را تا حدی امکان‌پذیر کرده است.

او در خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان (Outwitting the devil) با ایجاد یک مصاحبهٔ خیالی با شیطان، شما را به فکر و اندیشه دربارهٔ ماهیت زندگی‌تان وامی‌دارد. این نویسندهٔ موفق پیش از این در اثر معروف و پرفروش خود یعنی «بیندیشید و ثروتمند شوید»، با ارائه راهنمایی‌هایی به شما کمک کرد تا بتوانید بحران‌های زندگی‌تان را با موفقیت پشت سر بگذارید و به رویاهایتان دست پیدا کنید.

هیل این بار هم با استفاده از تکنیک کاربردی خود یعنی گفتگو با شخصیت‌های خیالی یا واقعی، به شما کمک می‌کند تا تغییرات مثبتی را در زندگی‌تان ایجاد کنید. او با رونمایی از فلسفه و اسرار موفقیت شخصی خود در زندگی، به کسانی که دچار رخوت و منفی‌نگری شده‌اند کمک می‌کند تا به سمت آینده‌ای قدم بردارند که مسیر روشنی را بریشان هموار می‌سازد.

با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید که برای داشتن یک زندگی هدفمند باید بتوانید در قدم اول بر ترس‌هایتان چیره شوید و بر تمام ضعف‌هایتان غلبه کنید. نویسنده در کتاب صوتی فریب دادن شیطان عمیق‌ترین لایه‌های انگیزه در روان انسان را بررسی کرده و دلیل عدم ابتکار عمل و نداشتن شجاعت لازم برای اجرای موفقیت فردی را کشف می‌کند.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان:

- ناپلئون هیل یکی از متفکران بزرگ و بانفوذ آمریکا بود که امروزه نیز تأثیر بسیار زیادی دارد. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه ترس و عدم اعتماد می‌تواند شما را از دستیابی به موفقیت بازدارد. (استیو فوربز - مدیر انتشاراتی آمریکایی)

- چه زمان خوبی برای انتشار این شاهکار است! یادداشت‌های شارون لچتر بر این کتاب، نبوغ واقعی فریب دادن شیطان را نشان می‌دهد و به ما کمک می‌کند تا ما بر ترس‌هایی که مانع موفقیتمان می‌شوند غلبه کنیم. (هاروی ماکای - نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

- آموزه‌های هیل اغلب در ذهن خوانندگان امروزی با رفاه همراه است. اما حقیقت را باید گفت. او تفکرات خود را درباره «اصول نحوه زندگی» با جهان در میان گذاشته است. (مایکل بی. بکویت - نویسنده و بنیان‌گذار مرکز معنوی بین‌المللی آگاپه)

خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودیاری علاقه دارید، شنیدن این کتاب مفید می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده برجسته در سال 1883 و در ویرجینیا متولد شد. او در نوجوانی به‌عنوان گزارشگر روزنامه فعالیت شغلی خود را آغاز کرد و مدتی نگذشت که نوشته‌های وی توجه «رابرت تیلور»، مالک روزنامه‌ی تیلور را جلب کرد. ناپلئون هیل (Napoleon Hill) توسط این فرد برای نوشتن مقالات استخدام شد و همان زمان در دانشکدۀ حقوق دانشگاه جرج‌تاون ثبت‌نام کرد.

وی در طی مصاحبه‌ای که در سال 1908 با اندرو کارنگی انجام داد، ایدهٔ سامان دادن به اولین فلسفهٔ موفقیت شخصی جهان به ذهنش خطور کرد. هیل دقیقا بیست سال بعد از آن مصاحبه کتاب هشت جلدی «قانون کامیابی» را نوشت. این نویسنده توانا در سال 1937، کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را نوشت که به پرفروش‌ترین کتاب خودیاری تاریخ تبدیل شد و هنوز هم میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش می‌رسد. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «شاه کلید ثروت»، «توانمندی و پیروزی با اندیشه» و «دینامیت موفقیت» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان می‌شنویم:

صبح روز بعد از قتل آقای میلت، شخص ناشناسی با من تماس گرفت و گفت که باید هر چه سریع‌تر خودم را از کانتون دور کنم و اگر تعلل کنم به سرنوشت آقای میلت دچار می‌شوم. کاملا مشخص بود که رابطه شغلی من با آقای میلت سوءتفاهم به وجود آورده بود. قاتلان او بر این باور بودند که من با افشاگری‌های او در روزنامه‌هایش ارتباط دارم. من هم اصلا درنگ نکردم و سریع سوار اتومبیلم شدم و به خانه اقوامم در کوهستان‌های ویرجینیای غربی رفتم و تا زمانی که قاتل‌ها دستگیر شدند، در آنجا ماندم.

برای اولین بار در طول زندگی‌ام به مفهوم «دچار شدن به ترسی مبهم» پی بردم. ترسی در ذهنم به وجود آمده بود که نمی‌توانستم آن را از خود دور سازم. وقتی در مخفیگاه بودم شب‌ها خانه را ترک نمی‌کردم و زمانی که بیرون می‌رفتم، یک اسلحه با خودم داشتم تا فوری اقدام کنم. بعد از چند ماه که اینگونه زندگی کردم، جسارت و شجاعتم را از دست دادم. احساس می‌کردم که هر روز به سمت رخوت می‌روم. این موقعیتی که با آن روبه‌رو شده بودم از دو جهت بسیار فاجعه‌آمیز بود.

اول اینکه ماهیت آن موقعیت، من را در وضعیت ثابت ترس و سردرگمی قرار داده بود. دوم اینکه مخفی شدنم من را در تنهایی گرفتار کرده بود و باعث شده بود که سنگینی ناشی از زمان را بیشتر احساس کنم. این موضوع نگرانی من را دو چندان می‌کرد. جدا از همه این مشکلات به این درک رسیده بودم که همه عمرم به دنبال هدفی واهی بودم و خودم را در دسته آن 25 هزار نفری که ناکام نامیده بودمشان، می‌دیدم.

جنایتکارانی که آقای میلت را به قتل رسانده بودند به حبس ابد محکوم شدند. اوضاع برای من امن شده بود تا بتوانم از مخفیگاه خارج شوم. اما نمی‌توانستم این کار را انجام دهم. این تجربه همه ابتکار و قدرت عمل را از من ربوده بود. زنده بودم، اما نمی‌توانستم به دنبال هدفی که آقای کارنگی به من پیشنهاد داده بود بروم. نسبت به همه چیز بی‌تفاوت شده بودم و توانایی این را نداشتم که استدلال کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب
6 دقیقه
مقدمه
21 دقیقه
فصل اول: آغاز دوباره زندگی
14 دقیقه
فصل دوم: دنیای جدید بر من گشوده می‌شود
11 دقیقه
فصل سوم: مصاحبه‌ای عجیب با شیطان
7 دقیقه
فصل چهارم: بی‌ثباتی شیطان
7 دقیقه
فصل پنجم: اعترافات ادامه می‌یابد
6 دقیقه
فصل ششم: ریتم هیپنوتیزمی
3 دقیقه
فصل هفتم: بذر ترس
5 دقیقه
فصل هشتم: قطعیت هدف
6 دقیقه
فصل نهم: تحصیلات و مذهب
4 دقیقه
فصل دهم: خویشتن‌داری
8 دقیقه
فصل یازدهم: محیط، زمان، هماهنگی و احتیاط
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان: رازهای موفقیت و آزادی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
9800 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان

یاور
۱۴۰۲/۳/۲۷
عصاره نظریات و افکار ناپلئون هیل اسطوره‌ای در زمینه رشد، موفقیت، خودشناسی و خودسازی در این کتاب مطرح میشود. تفاوت این کتاب با کتابهای قبلی و مشهور تر ناپلئون هیل رک و پوست کنده حرف زدن ان است برای همین به مذاق بسیاری خوش نمی‌اید که مردم عادی این کتاب را بخوانند و از بردگی انها خارج شوند و به رشد و تحقق رستگاری بزرگ خودشان بپردازند. بنابراین کمتر شاهد تبلیغ و معرفی این کتاب  نسبت دیگر کتابهای ناپلئون هیل هستیم. آنهایی اهدافی بزرگ و مهم در زندگی شان دارند حتما باید این کتاب را بخوانند و آگاه باشند که در مسیر پرپیچ و خم موفقیت در دام‌های گوناگون عالیجناب شیطان نیافتند (به گفته خود ناپلئون هیل عالیجناب شیطان).
به نظرم پشت همین نکته ظریف و مهم که ناپلئون هیل شیطان را عالیجناب شیطان معرفی می‌کند این است که ذات و منشا خیر و شر هر دو یکی است (نیروی عشق حضرت حق) که در این جهان دوگانه بعد سوم به جهت رشد و ترقی و خودشناسی و خودسازی روح‌ها از هم جدا شده‌اند و به صورت دو قطب ظاهرا مخالف رخ نمایی می‌کنند.
ضمنا پیشنهاد میکنم حتما در کنار این خلاصه نسخه اصلی و کامل کتاب را نیز مطالعه کنید.
با سپاس از ناپلئون اسطوره ای، کتابراه و مترجمان و مولفان و گوینده حرفه‌ای عزیز
صدیقه
۱۴۰۱/۳/۴
سلام، من این کتاب را با توجه به اطلاعات اولیه آن، که اشاره به مصاحبه نویسنده با شیطان بود انتخاب کردم. در مورد اینکه ناپلئون هیل قلم شیوایی دارد شنیده بودم. ولی پس از خواندن با دقت کتاب به این نتیجه رسیدم که بسیاری از نوشته‌های نویسندگان معاصر که در زمینه خودیاری و توسعه فردی کتاب می‌نویسند. الهام گر شان آثار غنی افراد چون هیل بوده. خیلی خوشحالم از انتخابم. بسیار عالی بود. من مطمئن هستم هر کسی این کتاب را بخواند متحول میشود. ممنونم از کتابرا.
Ali Ghanipour
۱۴۰۲/۶/۱۹
این کتاب عالیست بهتر از این کتاب ندیدم در تاریخ زندگیم اصلا به نظرم بهتر از این روش ندیدم در تاریخ زندگیم برای موفقیت ناپلئون هیل میتونه یک مربی واقعی باشه یه چیزی تو سبک پپ گواردیولا میتونه تورو به سمت خوشبختی و ترقی با تاکتیک‌های ساده ولی کارآمدش راهی کنه ممنونم از تمام کسانی که برای این کتاب تا زحمت کشیدند تمام عمرم دنبال چنین کتابی بودم بتوانم دشمن واقعی انسان را بشناسم تا بتوانم به مقابله باهاش بپردازم
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۷/۲۷
فوق العاده بود. ترجمه‌ی حرفه‌ای و بیان رسا و شیوای آقای دادمهر یه حس عجیبی به شنیدن این کتاب به من داد. حتما باز هم گوش خواهم کرد چون لذت بردم حقیقتاً. ممنونم از گروه مترجمان، خوانش عالی و تیم کتابراه
Elham Sadat Wahidi
۱۴۰۱/۸/۳
خلاصه کتاب رو اصلا نگیرید، چون واقعا بدرد نمیخوره و این انتشارات طبق علاقه خودشون کتاب رو خوندن و خلاصه نویسی کردن، کتاب کامل همه مطالب رو بهتر میگه و باعث میشه کامل درک کنید
دلا
۱۴۰۲/۴/۲۰
خیلی جالب بود، امیدوارم گوش کنید و این مطالب برای شما هم مفید باشه، ترجمه خوب، فصل بندی مناسب، صدای گوینده عالی و موزیک متن خیلی مناسب بود. سپاسگزارم.
ناهید ولدخانی
۱۴۰۲/۱/۱۳
عالی بود صدای گوینده بسیار عالی بود و کتابی کاربردی با ارزش هست خواندن آن را به دوستداران کتاب توصیه میکنم
Masoud
۱۴۰۱/۶/۱۲
کتاب بسیار زیبا و استادانه وبه زبان ساه همه چی بیان میکنه. گوینده نیز بسیار عالی بیان میکنه در هر حال سپاگراریم
حسین عباسی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
دقیقا شیطان نوعی انرژی هستش که سلاح اون ترسه
ترس زمینه ساز تمام بدبختیاس
سپاس از گروه مترجمان
شیماحعفری
۱۴۰۱/۸/۹
من زیاد با ان ارتباط برقرار نکردم و برایم خیلی اولیه و آماتور بود
شادیا رفعت خواه
۱۴۰۱/۲/۶
خیلی جالب بود کتابای ناپلئون هیل رو دوست دارم خصوصا بیندیشیدو ثروتمند. شوید
farzad
۱۴۰۲/۱/۱۱
واقعا عالیه این طرز دیدن دنیا و مشکلاتش خیلی جالبه
مجتبی‌خان
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
بله واقعا شیطان در درون ماست نه یک موجود جدا از خود.
لیلا مظاهری
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
نکات تاثیرگذاری داشت
فرهاد قاسمی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
خیلی عالی و پر از آگاهی‌های مهم
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی فریب دادن شیطان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.