معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم؟

چقدر با فرهنگ دورکاری آشنایی دارید؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم؟ با ارائه راهکارهایی به شما یاد می‌دهد وظایف کاری خود را در منزل انجام دهید و اتاقتان را به محل کار تبدیل کنید. این اثر جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم:

اگر به آگهی‌های شغلی منتشر شده طی ماه‌های اخیر دقت کنید، متوجه می‌شوید که بسیاری از شرکت‌ها به دنبال نیروی دورکار هستند. همچنین کسب‌وکارهای آنلاین زیادی تشکیل شده‌اند که نیاز به نیرو دارند. اما آیا واقعاً می‌شود از راه دور و از خانه کار کرد و درآمد کسب نمود؟

هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، کسب‌وکارهای زیادی کارهایشان را به خانه منتقل کردند. افراد زیادی دورکار شدند و در این مسیر چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشتند. بسیاری از این چالش‌ها به این دلیل شکل می‌گرفت که کسی که سال‌ها در دفتر کاری یا شرکت کار می‌کرد، حالا باید در اتاق خواب یا پذیرایی خانه‌اش کار کند و این موضوع کمی ممکن است عجیب و غیرعادی به نظر بیاید. اما شدنی است!

اگر بلد باشید چگونه بخشی از کارهایتان را در خانه انجام بدهید، بسیاری از فشارهای کاری، استرس و ناراحتی‌هایتان برطرف خواهد شد. همچنین می‌توانید در زمان و هزینهٔ رفت‌وآمد خود نیز صرفه‌جویی کنید. علاوه بر این افرادی که دوست دارند شغل خود را به‌عنوان فریلنسر ادامه دهند، می‌توانند با استفاده از روش‌های دورکاری، هم درآمد کسب کنند و هم به کارهای دیگرشان رسیدگی کنند.

خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم؟ به شما یاد می‌دهد در مدت‌زمان بسیار کمتر کارهای بیشتری را از راه دور به انجام برسانید. همچنین قادر خواهید بود به‌تمامی امکانات لازم دسترسی داشته باشید و عملکرد خود را حتی از زمانی که در محل کارتان هستید بهتر کنید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

در این مجموعه باارزش فایل‌های صوتی زیادی وجود دارند که اطلاعات مهم و مفیدی در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کنند. ازجمله این موضوعات می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه فردی اشاره کرد. متخصصین مختلف ایرانی و خارجی تمام این کتاب‌ها را تألیف و ترجمه کرده‌اند که می‌توانید از بابت صحت و اعتبار آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

راهکارهای تأثیرگذاری که در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند، باعث ارتقای شما در حوزه‌های گوناگون می‌شوند. شما می‌توانید با استفاده از راهکارهای بیان شده در این فایل‌ها عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال یک راهنما برای کار کردن از منزل می‌گردید و دوست دارید شغل خود را به شکل فریلنس ادامه دهید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم می‌شنویم:

وقفه انداختن قاتل بهره‌وری است. هنگامی که در خانه کار می‌کنید، خانواده و دوستانتان می‌توانند منابع مکرر ایجاد وقفه در روال کارتان باشند و به همین خاطر است که احتیاج دارید تا فردی کنش‌گرا باشید و برنامه‌هایتان را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. قوانینی که برای یک دفتر کار مشخص و واضح هستند، برای دفتر کار خانگی هم باید رعایت و به اطلاع سایرین برسد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم؟
نویسنده
مترجمبهار خرم
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه کار خود را در منزل انجام دهیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.