معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه
قیمت:
۱۰۵,۳۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه

خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه که به قلم سه نویسنده به نام‌های فرزانه شفیعی، آندره ایوانوف و حامدحسین متاجی کجوری به رشته‌ی تحریر درآمده، راهنمایی جامع برای تجار ایرانی‌ای است که قصد برقراری روابط تجاری بزرگ با شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادیِ کشور روسیه را دارند.

درباره خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه:

روسیه پهناورترین کشور دنیا و یکی و از قدرت‌های بزرگ نظامی و سیاسی در جهان امروز است. این سرزمین، در شکل و مساحت کنونی، پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در واپسین سال‌های سده‌ی اخیر اعلام موجودیت کرد. حال آنکه تاریخ و فرهنگ آن بس دراز و پربار است.

اتحاد شوروی ابرقدرتی نظامی بود، با این حال اقتصاد سوسیالیستیِ حاکم بر آن توان رقابت با نظام اقتصادی مبتنی بر بازار آزاد در غرب را نداشت، و به همین خاطر نیز در عین برخورداری از عظمتی ظاهری، در سال 1991 فروپاشید و به کشورهای تشکیل‌دهنده‌ی خود تجزیه شد.

روس‌ها پس از این تجربه‌ی تاریخی بزرگ، از سوسیالیسم فاصله گرفتند و اصلاحات گسترده‌ی اقتصادی را آغاز نمودند. طولی نکشید که این کشور به بازار بزرگی برای سرمایه‌گذاران خارجی بدل شد. تجار ایرانی نیز به نوبه‌ی خود به برقراری روابط اقتصادی با نهادهای خصوصی و یا دولتی کنفدراسیون روسیه تمایل نشان دادند. با این حال، ناآشنایی برخی از ایشان با قواعد و قوانین تجاری روسیه، و به طور کلی‌تر، عدم آگاهی‌شان از مناسبات فرهنگی - سیاسیِ حاکم بر این کشور، گاه خسارت‌هایی برایشان به بار آورد.

خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه به منظور پیشگیری از وقوع چنین ضررهایی تهیه و منتشر شده است. سه نویسنده‌ی این کتاب، یعنی فرزانه شفیعی، آندره ایوانوف، حامدحسین متاجی کجوری، با مخاطب قرار دادن بیزینس‌ من‌های ایرانی، برای ایشان از مسائل مهمی سخن گفته‌اند که آگاهی از آنها برای برقراری تجارت کم‌ریسک و پرسود با روس‌ها ضروری است. از جمله‌ی این مسائل می‌توان به جزییات مربوط به قوانین گمرکی، سازوکارهای نظام مالی و بانکی و مسائل مرتبط با حقوق اتباع خارجی در فدراسیون روسیه اشاره کرد.

خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه مناسب چه کسانی است؟

مخاطب این اثر صوتی، آن دسته از تاجران ایرانی‌‌اند که با نهادهای روسی رابطه‌ی تجاری داشته، و یا قصد برقراری چنین رابطه‌ای را دارند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه می‌شنویم:

رعایت استانداردهای هر کشور، در حوزه‌ی واردات بازار هدف آن، از مسائل مهم و قابل توجه است. یکی از مشکلات تجار ایرانی در هنگام ورود به بازار روسیه، عدم آگاهی از استانداردها و مجوزهای لازم برای اقلام صادراتی به این کشور است. با توجه به بازار بزرگ مصرفی روسیه، کشورهای زیادی از دیرباز در این بازارها وارد شده، و با رعایت استانداردهای بسته‌بندی، کیفیت و سایر مطالبات، استاندارد دولتی روسیه، در قفسه‌های فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای در دسترس خریدار قرار می‌گیرند. تفاوت‌های موجود در بازار مصرفی ایران، استانداردهای متفاوت از کشورهای اروپایی و روسیه به عنوان کشور هدف، کم‌سلیقگی یا بی‌سلیقگی در نوع بسته‌بندی، علامت‌گذاری و ...، باعث شده که تاجر ایرانی در هنگام ورود به روسیه مسائل و موضوعات به ظاهر ساده را از نظر دور نگه دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
32 دقیقه
فصل اول: ویژگی‌های فدراسیون روسیه
28 دقیقه
فصل دوم: تجارت با روسیه
14 دقیقه
فصل سوم: جاذبه‌ها و فرصت‌های بازار روسیه
19 دقیقه
فصل چهارم: استانداردها و کنترل کیفیت در فدراسیون روسیه
26 دقیقه
فصل پنجم: معرفی گمرک در فدراسیون روسیه
15 دقیقه
فصل ششم: حمل و نقل در روسیه
16 دقیقه
فصل هفتم: نظام مالی و بانکی در فدراسیون روسیه
19 دقیقه
فصل هشتم: حقوق اتباع خارجی در فدراسیون روسیه
24 دقیقه
فصل نهم: تبلیغات بر پایه‌ی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در فدراسیون روسیه
14 دقیقه
فصل دهم: ثبت شرکت در روسیه
18 دقیقه
فصل یازدهم: قوانین حاکم بر فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در روسیه
4 دقیقه
فصل دوازدهم: شاخص‌ها، آمار و نمودارهای اقتصادی روسیه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه
نویسنده، ،
راوینسرین کابلی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی راهنمای تجارت با روسیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.