معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست: مسیری برای رسیدن به موفقیت واقعی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست: مسیری برای رسیدن به موفقیت واقعی
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست: مسیری برای رسیدن به موفقیت واقعی

کیم وو چونگ در خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست تجربیات ارزشمند خود در زمینه‌ی تجارت را با علاقه‌مندان در سرتاسر جهان به اشتراک گذاشته است. شک نداشته باشید که با گوش سپردن به این اثر و عمل به آموزه‌های آن، به مرور پیشرفتی محسوس را در زمینه‌ی کاری خود تجربه خواهید کرد. گفتنی‌ست که کتاب حاضر از جمله عناوین پرفروش در کشور کره‌ی جنوبی است.

درباره خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست:

کیم وو چونگ یکی از سرشناس‌ترین کارآفرینان آسیایی و از مطرح‌ترین نویسندگان و سخنران‌های حوزه‌ی پیشرفت و موفقیت است. آثار و نظریات او تاکنون تحولاتی عمیق و جدی را در بسیاری از مردم جهان سبب شده‌اند. چونگ با اتکا به کوله‌باری از تجربه در حیطه‌ی اقتصاد و همچنین، انبوهی از دانش در دو حوزه‌ی مدیریت و روانشناسی، تاکنون افراد زیادی را در مسیر رشد شخصی و پیشرفت شغلی هدایت کرده است.

در همین زمینه قصد داریم یکی از آثار آموزنده‌ی او را به شما معرفی کنیم: میکروکتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست (Every Street is Paved with Gold) که با صدای گرم دادبه دادمهر بازخوانی و به نسخه‌ی صوتی پیش رو بدل شده است.

این اثر به چهار فصل با عناوین پیش رو تقسیم گشته: رؤیاپردازی، مدیریت، رشد کردن، رهبری. در هر فصل، چنانکه می‌توان حدس زد، به یکی از عوامل مهم و حیاتی در زمینه‌ی کاری پرداخته شده و مسائل و موضوعات مربوط به آن به دقت مورد بحث گرفته است.

عامل نخست رؤیاپردازی‌ست. عنصری که به باور کیم وو چونگ بی‌وجودش نمی‌توان هیچ شکلی از پیشرفت و حرکت صعودی را به تصور درآورد. رؤیاپردازی بنزینی‌ست در باک موتور محرکه‌ی شما. بدون رؤیاپردازی شما هیچ نیستید مگر مترسکی اسیر دست دیگران. با این حال نباید از یاد ببرید که رؤیاها همان اندازه که ضروری‌اند، می‌توانند خطرآفرین هم باشند. کیم وو چونگ به شما خواهد آموخت که خطر رؤیاپردازی در کجا نهفته است.

عامل دوم که در فصل دوم کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست مورد بحث قرار گرفته، مدیریت است. در این بخش از کتاب اصول و شیوه‌های مدیریتی به تفصیل واکاوی شده‌اند.

عامل سوم در مسیر موفقیت، رشد کردن است. فصل سوم کتاب به طور کامل به بررسی دقیق معنا و مفهوم «رشد»، و صحبت از انواعِ گوناگون آن اختصاص دارد.

و بالاخره در فصل چهارم، واپسین عامل که همان «رهبری» است مورد تأمل قرار گرفته و پیوند آن با دیگر عوامل و همچنین، نقش‌اش در پروسه‌ی رشد شغلی بررسی شده است.

ماحصل کلام اینکه با گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست تقریباً تمام آنچه را که می‌توان در زمینه‌ی موفقیت شغلی آموخت، یاد خواهید گرفت. بعد از آن اما بر عهده‌ی خودتان است که از آموخته‌هایتان بهترین استفاده‌ی ممکن را ببرید...

افتخارات خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست:

- حضور در فهرست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»
- از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در کشور کره‌ی جنوبی

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست:

- اثری ساده که در مسیر کسب موفقیت یاری‌تان می‌کند. (Library Journal)
- راهنمایی مثبت‌نگر در مسیر زندگی. (Publishers Weekly)
- دربردارنده‌ی آموزه‌هایی منحصربه‌فرد. (Amazon)

خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی موفقیت و تجارت، مخاطبین اصلی این کتاب به شمار می‌روند.

با کیم وو چونگ بیشتر آشنا شویم:

کیم وو چونگ (Kim Woo Choong) نویسنده‌ی سرشناس و کارآفرین محبوب کره‌ای است. او در سال 1960 در رشته‌ی اقتصاد فارغ‌التحصیل شده، و چند سال پس از آن کار تجاری مستقل خود را در شرکت صنایع هان سانگ آغاز نموده است. کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست مشهورترین اثر کیم وو چونگ به شمار می‌رود.

از جمله افتخارات وی در عرصه‌ی بین‌المللی می‌توان به مواردی چون برگزیده شدن به عنوان مرد سال از سوی یونسکو، و دریافت نشان افتخار تجاری از دستان پادشاه سوئد اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست می‌شنویم:

بعضی از مهم‌ترین اصول مدیریتی من در هیچ جایی تدریس نمی‌شه. در آمریکا کلاس‌های بازرگانی در سطوح بالایی برگزار می‌شن، اما اونها فقط چهار مرحله‌ی اصلی در مدیریت رو به دانشجوها می‌آموزن. برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، رهبری کردن و کنترل. اما این موارد به تنهایی کافی نیستن. مدیران ارشد باید بتونن در شرایط مختلف از قدرت سازگاری بالایی برخوردار باشن و بتونن خیلی سریع تصمیمات مهم بگیرن. در بیشتر مواقع من با کشورهای در حال توسعه در حال تجارتم. توی این کشورها قوانین هرگز ثابت نمی‌مونن. نرخ ارز نوسان زیادی داره و ریسک‌ها گاهی خیلی بزرگ و حساب‌نشده‌ست. از این رو اگه فرد نتونه سریع تصمیم بگیره، ممکنه مجبور شه تاوان سنگینی بپردازه. تجارت تو کشورهای جهان سوم تنها یک معامله‌ی ساده نیست...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
ميکروکتاب چيست؟
3 دقیقه
مقدمه
3 دقیقه
درباره‌ی کتاب و نويسنده
26 دقیقه
فصل اول: رؤیاپردازی
26 دقیقه
فصل دوم: مدیریت
29 دقیقه
فصل سوم: رشد کردن
26 دقیقه
فصل چهارم: رهبری
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست: مسیری برای رسیدن به موفقیت واقعی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

محمد مهدی ندیمی
۱۴۰۱/۶/۱۴
باسلام
سنگ فرش هرخیابان از طلاست؟؟
خواننده کتاب پس از خواندن این کتاب متوجه پاسخ این سوال خواهد بود بنظر من این کتاب بسیار نزدیک به جمله حضرت علی ع هست که میفرمایند: هرکس فقیر بدنیا بیاید تقصیر او نیست اما اگر فقیر ازدنیا برود مقصر است.
در این سرنوشت یاد میگیریم که آقای کیم سراسر عمر خود را و
تلاش تلاش و تلاش کرده در ابتدا قصد و هدف خود را مشخص کرده و در ادامه هم در همان راستا قدم میگذارد.
اما جای این نقد را دارد که زندگی فقط تلاش و کار و سختی‌های جاذبه دار شغلی نیست,, جایی از کتاب میگوید که وقت کمی صرف خانواده‌اش میکرده و و و بنظر من تمام سختی‌ها به جهت عشق و علاقه به خانواده است اگر کار بتواند شما را از خانواده که مهمترین ارزش یک فرد اجتماعی است بگیرد غیر قابل بخشش است.
بهترین جمله کتاب*کار خودش باشگاه بدنسازی است👏👏👏👏*
تشکر از کتابراه
قربانعلی خدایاری
۱۴۰۲/۱/۲
کیم وو چونگ تاجری که روش تجارت پرریسک و منحصر به فرد داشت. متاسفانه از چگونگی رسیدن به موفقیت‌های اولیه مثل تاسیس اولین شرکت و نحوه رسیدن از روزهای روزنامه فروشی تا جلب اعتماد پارک (رئیس جمهور مستبد کره جنوبی) و روابط پدرش که قبل از ربوده شدن شهردار بود، سخنی به میان نیامده است. تمایل کیم به خرید و سهام شرکت‌های ورشکسته سرمایه گذاری در کشورهایی که دارای شرایط بحرانی بودند (سودان، لیبی، ایران زمان جنگ، کره شمالی، لهستان ورشکسته و... ) از روحیه مبارزه جویی و ماجراجوی کیم دارد. کیم از این تجارت اعتبار و ثروت فراوانی برای کشورش به دست آورد و بارها به کره خدمت کرد ولی همین روش پرریسک بالاخره کار دست او داد و مردم و حکومت ناسپاس کره در اولین شکست تجاری (که البته با توجه به اوضاع بحرانی کشورهای منطقه شرق و جنوب شرق آسیا در سالهای پایانی هزاره دوم ماموریت بسیار سختی بر عهده‌اش گذاشته بودند) تمام کاسه و کوزه‌ها بر سرش شکسته شد و اموالش مصادره. کیم نگون بخت چند سالی متواری و به محض بازگشت داوطلبانه به کره راهی زندان شد. در دوران ریاست جمهوری خانم پارک به علت بیماری عفو شد و این قهرمان ملی سال‌های دور که حالا به اختلاس و فساد مالی و عدم پرداخت مالیات محکوم بود سال 2019 درگذشت. کیم وو چونگ اهل خطر کردن بود و از شکست نمی‌ترسید. از اشتباهات او قطعا عدم توجه کافی به خانواده‌اش بوده که زمان بسیار اندک (تقریبا هیچ) به آن‌ها اختصاص می‌داد. بخشنده بودن و رقابت سالم با سایر تجار و رعایت اصل انصاف در روابط تجاری و تربیت مدیران زیردست (زندگی کردن 3 ساله دستیار به همراه خودش) از نقاط قوت روش او بود. دادن فرصت دوباره به زیردستان برای جبران اشتباهات از وی رهبری توانمند ساخته بود.
پارسا آریانا
۱۴۰۱/۷/۱۳
عالی بود. با گوش دادن به این کتاب و مطالعه چند کتاب و تحقیق درباره سرگذشت انسانهای ثروتمند، فهمیدم که دنیا پر از ایده و کار هست و اونی که میگه کار نیست به نظر من باید تغییر عقیده بده چون خدا انسان رو اشرف مخلوقاتش خلق کرده، دنیا رو هم برای ما خلق کرده، پس چرا ما نمی‌خواهیم شرایط زندگی مون رو عوض که کنیم؟
خدایا کمک حال همه‌ی کسایی باش از الان تو هر شرایطی که هستند میخوان وضع زندگیشون رو عوض کنند.
دستمو رو کنده زانوم میذارم یاعلی میگم بلند میشم زندگیم رو از نو شروع میکنم. یاعلی مدد
تاربارا اودین
۱۴۰۲/۲/۱۶
کلا اینجور کتابهارو دوست دارم
اما
نمیدونم چرا این کتاب برانگیخته‌ام نکرد، شاید بخاطره ملیت نویسنده باشه که در کشور و فرهنگی بسیار دورتر و متفاوت تر از ما بوده،، مثلا اگر نویسندش از خاورمیانه یا امریکای جنوبی بود شاید تاثیرش برای ما ایرانیا بیشتر بود، نمیدونم! صرفا نظرمه
امین تزیین
۱۴۰۱/۱/۱
خیلی به واقعیت و فرهنگ ما نزدیکه و به دل میشینه حرفاش واقعا توصیه‌های یه مرد دنیا دیدی که شاید توی ناخودآگاه هر ایرانیه و نمیدونه چطور بیانشون کنه
و صدا و روون خونی هم مکمل این کتابها
حتما پیشنهاد میکنم تهیه کنید و چندبار گوش بدید
سید محمد محمودی هاشمی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
سلام با اینکه شرکت دوو ورشکست کرده است و الان با برندهای دیگری آن را می‌شناسیم
ولی کتاب را در مسیر راه در خودرو گوش کردم و استفاده‌های لازم را بردم به نظرم مالک شرکت دوو فرد اخلاق مدار و انسان دوستی است این از نقاط قوت کتاب بود
فاطمه کریم پور
۱۴۰۱/۱۱/۹
خیلی جالبه. انسان در هر کاری باید متناسب با کارش رفتار کنه. مدیریت درست و لذت بردن از زندگی صرفا تجمع پول. همدلی کارکردن مدیریت. هیچ عاملی باعث دوری از خانواده که مهترین نهاد هست نشود. مدیریت پول و وقت و کارها خیلی مهمه
poriya gh
۱۴۰۲/۵/۱۶
این کتاب دید شما رو عوض میکنه و باعث میشه فرصت‌هایی که همیشه نمی‌دیدید رو ببینید و استفاده کنید و باعث گسترش روابط مفید شما توی کسب و کار میشه.
اکرمی
۱۴۰۲/۴/۲۰
این کتاب برای اونایی که میخوان کسب درآمد کنن و به پول زیادی برسن خیلی کتاب خوبیه این کتاب رو تو یه دوره‌ی آموزش کسب کار به من معرفی کردن و عالیه
م ن
۱۴۰۱/۱/۳۱
این کتاب بسیار کتاب خوبیه و باید همه مطالعه کنند.
ولی توصیه میکنم که کتاب صوتی کاملش رو گوش کنید چون میکروکتاب تا حدودی خلاصه شدس
ممنون از کتابراه
رفیعه حاجی پور
۱۴۰۲/۵/۲۴
هنوز وقت نکردم کتاب را بخوانم اما شنیده‌ام بسیار تاثیر گذار است بعد از خواندن کتاب نظر خودم را در پورد کتاب بصورت شخصی مینویسم.
Kourosh Naderiyan
۱۴۰۱/۱۰/۷
کمتر از اونی بود که حتی انتظار داشتم
به کسی هم پیشنهاد نمیدم
اما اگر وقت و پول اضافی دارید
گوش کنید
ممنون از کتابراه 🙏
احمد جعفری
۱۴۰۱/۲/۳۰
عالی بود. چون نویسنده خودش انسان موفقی در کسب و کار هست، قطعا راهکارهاش منجر به موفقیت میشه
تارا منصوری
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
من خیلی با این کتاب ارتباط نگرفتم خیلی تعریفشو شنیده بودم اما انتظاراتم برآورده نکرد
امیرمحمد افشارفر
۱۴۰۱/۱۰/۲
کتاب خوبیه از نظر روانشناسی
به نظرم هرکی که میخواد کاریو انجام بده باید اولش این کتابو بخونه
چون از هر دیدگاهی مفیده
مشاهده همه نظرات 69

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سنگفرش هر خیابان از طلاست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.