معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟

آیا می‌توانیم به‌طور کامل وجودی مستقل از دیگران داشته باشیم؟ استقلال تا چه اندازه در زندگی ضروری و لازم است؟ علیرضا مرادی در خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟ به شما می‌آموزد که چگونه در فاصله‌ی درست و سالمی از دیگران بایستید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟

انسان موجودی اجتماعی است. بدون در نظر گرفتن نسبت او با اجتماع، نمی‌توانیم تعریفی دقیق از بشر در دست داشته باشیم. اما اگر استقلال شخیصتی یک ویژگی پسندیده‌ی انسانی به شمار می‌رود، پس چگونه می‌توان موجودی اجتماعی بود؟ آیا اجتماعی بودن ناقض نیاز به مستقل بودن است؟ وابستگی به دیگران تا چه طبیعی و لازم است و از چه زمانی به بعد آسیب‌زا می‌شود؟ علیرضا مرادی با ترجمه‌ی مطالبی که در خلاصه کتاب چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم گردآوری کرده است، حدود و ثغور این وابستگی را بررسی می‌کند و به شما می‌آموزد که چگونه فردی مستقل باشید و همواره در فاصله‌ی درستی از دیگران بایستید.

مستقل بودن یک مهارت حیاتی برای افرادی است که می‌خواهند کنترل بیشتری بر زندگی خود داشته باشند و احساس می‌کنند بیشتر از حد معمول و استاندارد به دیگران وابسته‌اند. برخورداری از استقلال به شما این آزادی را می‌دهد که بدون توجه افراطی و وسواس‌گونه به نظر دیگران، آنچه را که می‌خواهید انجام دهید و همچنین شما را به خوداتکایی و یافتن راه‌حل‌های مناسب برای مشکلاتتان سوق می‌دهد. وقتی در استقلال رشد می‌کنید و افسار زندگی خود را در دست می‌گیرید، احساس آرامش و شادی بیشتری خواهید داشت.

یادگیری این که چگونه مستقل باشید می‌تواند به شما در کشف اعتماد‌به‌نفس و غلبه بر وابستگی‌های ناسالم کمک کند. غلبه بر وابستگی می‌تواند دشوار باشد. سفر به سوی داشتن یک زندگی مستقل، و کشف نیرویی درونی که دل‌گرم‌کننده‌ترین حمایت‌ها را نسبت به شما دارد، مستلزم صبر بسیار است. اما متخصصان و آثار بسیاری به شما کمک می‌کنند که این فرایند را تسریع کنید. این خلاصه کتاب نیز یکی از همان آثار است. این اثر که در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد و آن را با صدای ندا پوریان می‌شنوید، به همت نشر صوتی نوین کتاب و انتشارات هاو کن یو تهیه و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید از پیامدهای مثبت مستقل بودن محظوظ شوید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟ می‌شنویم

تا زمانی که خود را نشناسید نمی‌توانید مستقل باشید. آیا تا به حال به این سؤال فکر کرده‌اید که شما چه کسی هستید و چه ویژگی‌های شخصیتی‌ای دارید؟ همین الان برای چند دقیقه به این سؤال و سؤالات مشابه فکر کنید. چه مواردی نکات مثبت و چه مواردی معایب و نقاط ضعف شخصیت شماست؟ دیگران درمورد شما چه می‌گویند؟ از سوی دیگر در طول شبانه‌روز چه کارهایی انجام می‌دهید؟ وجه تمایز شما از دیگران چیست؟ آیا برای آینده‌ی خود قدم برمی‌دارید؟

شما باید با شخصیتی که تا امروز ساخته‌اید بیشتر آشنا شوید و در صورت نیاز خود را برای تغییر و تحولاتی آماده کنید. اگر می‌خواهید مستقل باشید باید اقدام به آنالیز خود و رفتارهای خود کنید و در کمترین زمان معایب آن را برطرف کنید. در نهایت همه‌ی این سؤال‌ها و همچنین شناخت خود برای این مورد است که می‌تواند کمک کند تا شخصیتی کامل‌تر و قوی‌تر بسازید.

تفکرات و عادات خود را به چالش بکشید. به انواع تفکرات و عقاید خود فکر کنید. همچنین به کارهایی که ناآگاهانه انجام می‌دهید و نیز به کارهایی که تا به حال به آن‌ها فکر نکرده‌اید. چند درصد از کارهایتان نادرست و از روی عادت است؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟

احسان جعفری
۱۴۰۳/۱/۲۱
واقعا ممنون ازین شاهکار مفید و خلاصه دوستان عالی میشه که به طورت متن بنویسید و در مورد جمله به جملش تحقیق کنین خیلی تاثیر گذار و عالیه ممنون
محمود قربانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
خلاصه، مختصر، مفید
سطح متوسطی داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه شخصیتی مستقل داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.