معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2

خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2 ادامه‌ی آموزش‌های امیلی پست، پگی پست، آنا پست و دانیل پست سنینگ است که به موضوعات متنوعی مانند انواع سرو در رستوران‌های متنوع، شیوه‌ی استفاده از سفره و... می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2

این اثر بخش دیگری از کتاب آداب معاشرت امیلی پست است که به کوشش پگی پست، آنا پست و دانیل پست سنینگ به‌روزرسانی شده. خلاصه کتاب سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2 اسرار بیشتری از چگونگی حضور در کافه‌ها، غذاخوری‌ها و رستوران‌ها به شما می‌آموزد. نکته‌های مطرح شده توسط این نویسندگان کمک می‌کند با کمترین نگرانی یا اشتباه، ملاقات‌های خود را پیش ببرید و تاثیرگذاری مثبتی روی همراهانتان داشته باشید.

درباره‌ی مجموعه‌ی آداب معاشرت

با گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی و پیشرفت تکنولوژی، زندگی ما دائما پیچیده‌تر می‌شود. مجموعه‌ی آداب معاشرت (Emily Post’s Etiquette: Manners for a New World) با ترجمه‌ی مریم تقدیسی رویکردی تازه به روابط اجتماعی است که طیف وسیعی از برخوردهای فردی و جمعی را به بررسی می‌گذارد و اصول هرکدام را آموزش می‌دهد. دگرگونی‌ مداوم سنت‌ها و عرف‌ها، انسان مدرن را به علم آداب اجتماعی محتاج ساخته، نیازی که کوچک و بزرگ هم نمی‌شناسد. بزرگسالان معمولا به سازگاری با جدیدترین تغییرات نیاز دارند و نوجوانان به یادگیری آن‌ها.

کتاب آداب معاشرت اولین‌بار در سال 1992 توسط امیلی پست (Emily Post) منتشر شد. این اثر به شهرتی فراگیر دست یافت و در سال‌های بعد بارها توسط نوادگان او از جمله پگی پُست (Peggy Post)، آنا پست (Anna Post)، لیزی پست (Lizzie Post) و دانیل پست (Daniel Post Senning) به‌روزرسانی شد. خلاصه کتاب پیش‌روی شما بخشی از هجدهمین ویراست این کتاب محبوب است که در جلدهای چندگانه توسط انتشارات آسمان نیلگون به چاپ رسیده و نشر صوتی جیحون تهیه‌ی نسخه‌ی گویای آن را برعهده داشته است. «آداب رفتار در مکان‌های عمومی»، «چگونه سخنگوی خوبی باشیم؟»، «به دست آوردن کار» و «آداب مهمانی دادن» تعدادی از عناوین جذاب این مجموعه هستند.

ویژگی منحصربه‌فرد نسخه‌ی هجدهم توضیح اصول رفتار اجتماعی در دنیای مدرن و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است که ماهیتی متفاوت به نوشته‌ی جدشان می‌دهد. نویسنده‌های این اثر فلسفی روان‌شناختی به تأسی از مادربزرگ‌شان که بزرگ‌ترین نظریه‌پرداز آداب اجتماعی (Etiquette) در قرن بیستم بود، آداب اجتماعی را امری عرفی برمی‌شمرند و به‌عنوان‌مثال ملاحظه‌های استفاده از پیامک، توئیت، آیفون و فیس‌بوک را هم توضیح می‌دهند. پگی پست به‌عنوان نویسنده‌ی اصلی کتاب، برای آشناتر شدن خود و خواننده‌های کتابش با نسل جدید، از خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌هایش (آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ) نیز در نگارش کتاب کمک می‌گیرد تا آموزش اصول آداب اجتماعی به نسل امروز را هرچه بهتر انجام دهد. آن‌ها در این کتاب کاربردی، به سخت‌ترین پرسش‌های آداب معاشرت امروز در مورد موضوعاتی مثل رفتارهای روزمره و زندگی در محل کار گرفته، تا مراحل زندگی و عروسی پاسخ می‌دهند.

کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2 مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر را به تمام افرادی که می‌خواهند آداب معاشرت اجتماعی را به بهترین شکل بیاموزند و رعایت کنند توصیه می‌کنیم.

با نویسنده‌های کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2 بیشتر آشنا شویم

پگی پست 77‌ساله و خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های جوانش آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ است نواده‌های امیلی پست هستند. آن‌ها به‌عنوان نسل سوم و چهارم خانواده، تلاش دارند میراث مادربزرگ‌شان را که در سال 1960 در سن 88 سالگی درگذشت، حفظ و به‌روز کنند. ازهمین‌رو تاکنون کتاب‌های زیادی را به‌صورت مشترک و به‌عنوان مؤخره‌ای به‌روزشده بر کتاب‌های امیلی پست نوشته‌اند که همه از جمله کتاب‌های پرفروش و محبوب در آمریکا و جهان بوده است.

در بخشی از کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2 می‌شنویم

گارسون معمولا باید غذا، چاشنی یا سس را از سمت چپ شما سرو کند و نوشیدنی را از سمت راست شما در لیوان بریزد. غذای اصلی به چند روش می‌تواند سرو شود: 1) اغلب بشقاب در آشپزخانه آماده می‌شود و به طور کامل سرو می‌شود. 2) گارسون غذای اصلی شما را کنار میز آماده و برایتان سرو می‌کند. این کار را معمولا درمورد غذاها یا دسرهایی که به‌شکل شعله‌ور آماده می‌شوند، انجام می‌دهند. این زمانی است که نمایش آشپزی و آماده کردن غذا بخشی از تجربه شما را تشکیل می‌دهد یا زمانی که کل تیغ‌های ماهی را درمی‌آورند و سرو می‌کنند. 3) گارسون مانند رستوران‌های چینی به روش خانوادگی غذا را سرو می‌کند. یعنی بشقاب‌های غذای اصلی را روی هم در وسط میز قرار می‌دهد. مهمانان بشقاب‌ها را پخش و از خودشان پذیرایی می‌کنند... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی سیر تا پیاز آداب غذا خوردن در رستوران 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.