معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به نفس

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به نفس
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به نفس

کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به نفس (میکروکتاب)، نوشته‌ی دبی فورد، بهترین و مفیدترین ‌شیوه‌ها را برای ارتقای اعتماد به نفس و همچنین تقویت آن به شما ارائه می‌کند.

در طول روز انتخاب‌های بسیاری پیش رویتان قرار می‌گیرد، انتخاب‌هایى که ممکن است به شما اعتماد به ‌نفس و قدرت بدهند و یا چیزهایی که بسیار دوستشان دارید را از شما بگیرند. شجاعت بروز داده نشده، ترس‌، اعتماد به‌ نفس سرکوب ‌شده و... از جمله موانعی هستند که انتخاب‌هاى بزرگ در زندگی شخصی‌تان را از شما می‌گیرند.

آیا می‌دانید برای زندگى کردن با تمام قوا و احساس خوب درباره‌ی خود داشتن که نتیجه‌ی برخوردار بودن از اعتماد به ‌نفس است، باید چه کارهایی انجام دهید؟ باید اعتماد به‌ نفس خود را بازسازی کنید و یا از نو بسازید و این کار را با بهبود بخشیدن عزت نفس‌تان آغاز کنید. باید یاد بگیرید هر چه که هستید؛ اعم از گذشته‌تان، خطاهایتان، ضعف‌هاى‌تان و... را قبول کنید و دوست بدارید.

دبى فورد (Debbie Ford) در میکروکتاب صوتی شجاعت (Courage: overcoming fear and igniting self-confidence) به شما می‌گوید که چرا زنان، از فطرت تهاجمى خود دور شده‌اند. سال‌هاست که قسمت بنیادینى از وجودشان را مخفی کرده‌اند. آن‌ها به‌ جاى قدرت، ضعف را برگزیده‌اند. دلیل این‌ها چه چیزی می‌تواند باشد؟ دبی فورد در این میکروکتاب صوتی عقیده دارد که زنان به این باور رسیده‌اند که طبیعت تهاجمى‌شان غلط، غیر قابل‌قبول و ناخواسته است.

جنگجوى درونى بسیاری از زنان، در برابر تأیید و تحسین دیگران و یا تصورى از امنیت، نابود شده و آن گروه از زنانى که گمان مى‌کنند به جنگجوى درونی خود دسترسى دارند، کاملا در اشتباه‌ هستند، زیرا بیشتر مواقع این احساس از ترس سرچشمه می‌گیرد تا عشق و از حس سلطه‌جویى و نفوذ کردن برخواسته است تا همدردى و تفاهم.

پیدا کردن جنگجوى درونی، موجودیت فعلی شما را دگرگون می‌کند و به شما قدرت و توانى ویژه‌ای می‌دهد تا در هر روز از هفته در هر مبارزه‌اى شرکت کنید. حتى مى‌توانید در هر روز از زندگى، به جاى اینکه بخواهید احساس عدم ‌امنیت خود را به‌ طرز هوشمندانه‌ای پشت کت و شلوار یا پلیورهاى رسمى مخفی کنید، خود را با لباس زیبای اعتماد به ‌نفس و تاج درخشان شجاعت که به معناى حقیقی سزاوارش هستید، آراسته کنید.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب صوتی شجاعت می‌شنویم:

شاید بخواهید بدانید که آزادی عاطفی چیست؟ آزادی عاطفی به ما کمک می‌کند مسئولیت تمام اتفاقات گذشته خود را برعهده بگیریم و خودمان را رها کنیم. وقتی بتوانیم به این درجه از پیشرفت برسیم نگاهمان روشن‌تر می‌شود و دیگر ترسی از مسیری که قرار است آن را طی کنیم نخواهیم داشت. تغییر مسیر از باخت به پیروزی و از ترس به شجاعت، همان چیزی است که یک مبارز راه رهایی، آن را طی می‌کند. در واقع هدیه مسئولیت‌پذیری، آزادی عاطفی است. اما متاسفانه بسیاری از افراد به قدری به گذشته خود چسبیده‌اند که حاضر نیستند مسیر تازه‌ای را امتحان کنند. بیشتر انسان‌ها از لحاظ عاطفی ضربه خورده‌اند. اما چرا سعی نمی‌کنیم زخم‌ها و آسیب‌های گذشته را بپذیریم و در راه تجربه‌های بهتر قدم برداریم!

به خاطر گذشته و زخم‌هایی که در روح خود داریم معمولاً نسبت به دیگران حالت تدافعی می‌گیریم. به جای اینکه سعی در پذیرش و برطرف کردن ناراحتی‌های گذشته کنیم، دائما دیگران را نشانه می‌گیریم و سعی می‌کنیم رفتار خود را توجیه کنیم. باید بدانید که هر چقدر مشکلات خود را گردن دیگران بیندازید، احساس خوبی که پیدا می‌کنید، موقتی است. کافیست کمی تنها شوید یا به یک مشکل کوچک برخورد کنید، بلافاصله تمام احساساتی که سالیان سال در خود خفه کردید به یکباره برای عذاب شما ظاهر می‌شوند.

من در کسب و کارم بارها شکست خوردم و همیشه تلاش می‌کردم علت شکست خود را به گردن دیگران بیندازم. در استخدام افراد بی‌دقتی کرده بودم و همین زمینه شکست من را فراهم کرده بود. وقتی توانستم خودم را قوی کنم و با مسائل روبه‌رو شوم، کارمندانم هم قوی‌تر شدند و تصمیم گرفتند متعهدانه به کار خود ادامه دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره کتاب
1 دقیقه
درباره نویسنده
8 دقیقه
مقدمه
21 دقیقه
فصل اول: یک الگوی جدید
18 دقیقه
فصل دوم: حرکت از سر به سوی دل: رمز یک مبارز شجاع
14 دقیقه
فصل سوم: رمز آزادی عاطفی
14 دقیقه
فصل چهارم: رمز دل پُر مهر
13 دقیقه
فصل پنجم: رمز زیبایی
1 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به نفس
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به نفس

هاشم
۱۴۰۱/۶/۲۳
سلام تازه دارم گوش میدم فعلا خوب بوده ولی یه نکته‌ای هست که خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده عمده این نویسنده‌ها خارجی هستن وواقعیت وحقیقت اجتماع ما درایران چیز دیگه‌ای هست. متاسفانه مردم ایران بخش عمده‌ای همدیگرو دوست نداریم واین همه هرج ومرج در کشور پیش اومه امیدوارم واقعا با مطالله این کتاب‌ها یکم تاثیر گذارباشه وبتونیم تواجتماع فعلی مون انجام بدیم
مسعود اسماعیلی
۱۴۰۰/۶/۷
من این کتاب رو گوش دادم الان که این پیام رو مینویسم تازه میخوام شروع به انجام تمریناش کنم قبل از تموم شدن پاییز میخوام بیام به خودم پاسخ بدم که: دیدی تونستی به رویاهات برسی بهت تبریک میگم مبارز
abass. m
۱۴۰۱/۸/۱۶
رسیدن به پول. شخصیت. امنیت مالی. عشق. رفاه. خداوند. موفقیت. رهایی. آزادی. ثبات... شجاعت و شهامت میخواد.... گذشتن از حاشیه وابستگی‌ها شهامت میخواهد. هرچیزی برای بدست اوردنش باید حرکت کنی و شجاع باشی... شجاعت ایمان میخواهد.. ایمان به خداوند
امین
۱۴۰۲/۲/۹
بنظرم کتاب خیلی خوبی بود. مثال‌هایی که از انسان‌های واقعی میزد، هممون توی اطراف زندگیمون دیدیم و خیلی به بهتر پیش رفتن کتاب کمک میکرد. تمریناش یکم سخته شروعش ک امیدوارم تمریناشو انجام بدم 🥲🙌.
و البته گوینده هم خیلی صدا و لحن خوبی داشت
مرجان کشاورز
۱۴۰۱/۵/۲۳
کتاب بد نیست، اما دوست ندارم ماجرای زندگی کسی رو هی گوش بدم، انتظار دارم که یکم اصولی تر و علمی تر شجاعت رو به انسان القا کنه.
اما صدای جناب دادمهر همیشه برام شنیدنیه و آرامش‌بخش
Samane Ariya
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
اولا که خیلی ممنون برای آماده کردن این میکرو کتاب‌ها واقعا عالی و یادآور بسیار مفیدی هستش.
گوینده بسیار صدای دلنشین و بیان عالی دارن که باعث میشه اصلا آدم خسته نشه از گوش‌دادن ممنونم ❤️
Amin Khavari
۱۴۰۱/۳/۱
جهش از ترس به سمت شجاعت ثروتی است که به خودمان عطا میکنیم
و حذف کسانی که باعث رنجشمان میشوند بهترین کاری است که برای خودمان انجام میدهیم ولی نه هرکسی که این کتاب بسیار عالی تشریح میکند
نوشین
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
کتاب با صدای دلنشین دادبه دادمهر میتونه کمک خوبی در غلبه بر ترسهامون داشته باشه. من توصیه میکنم میکروکتاب را چند مرتبه گوش کنید و نکاتش را در زندگی روزمره عملی کنید.
پریسا خنجری
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
با سلام ممنون از کتاب راه عزیز که همیشه‌ی راهی برای خواندن کتابهای بیشتر برای ما میگذاره
میکرو کتاب کاملا مفید و صدای گوینده عالی مقابل فهم هست
انشالله برای بقیه هم مفید باشه
یاسمن میرزائی
۱۴۰۱/۹/۲۹
این کتاب برا من خیلی لازم بود،
افرادی که میدونن راه درست چیه اما یه ترس درونی برا انجام دادن هدفشون دارن و برا انجام دادنش امروز و فردا میکنن.
کتاب موفق و تاثیر گذار.
حسین خزائی
۱۴۰۱/۶/۲۰
خلاصه و چکیده خوب از کتاب شجاعت خانم دبی فورد. از جمله کتاب‌هایی هست که به بازسازی روحی و روانی کمک میکنه. یاد میگیری که چطور روبرو شدن با ترسهات بهت کمک میکنه.
Yadollah nakhaei
۱۴۰۱/۵/۲۸
امروزه بزگترین مشکل مردم کمبود اعتماد به نفس و ایجاد ترس از انجام کار و بیم ان است که در این کتاب راه جلوگیری از ان را بخوبی بما می‌اموزد و بسیار کتاب اموزنده‌ای میباشد
سهیلا علی
۱۴۰۰/۱۲/۷
دبی فورد کتابهای خوبی داره و این هم یکی از همان هاست
میکروبوک هم به خوبی تونسته کتاب و خلاصه کنه
گوینده به کتاب مسلط، صدای خوب و ترجمه هم روان و گویاست
با سپاس
علی نیکزاد
۱۴۰۰/۱/۳۱
مطالب خوبی بود
ولی دیگه زیادی خلاصه شده بود
نتونست هدف کتاب رو برسونه
باید کتاب کامل رو خودم بخونم
گوینده عالی
چهارستاره رو بابت گوینده دادم!
مریم پاپری مقدم فرد
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
نکات مهم کتاب در میکرو کتاب‌ها بیان شده و خیلی کار جالبی هست و جای تفکر بیشتری دارد، کتاب‌های دبی فورد عالی هستن و بسیار آموزنده بررسی شده است
مشاهده همه نظرات 89

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به نفس

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی شجاعت: غلبه بر ترس‌ها و برانگیختن اعتماد به نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.