معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی نامتناهی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی نامتناهی
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نامتناهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی نامتناهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی نامتناهی

خلاصه کتاب صوتی نامتناهی نوشته‌ی جیم کوییک، به شما آموزش می‌دهد که چگونه عملکرد ذهن و حافظه خود را بهبود بخشید و نبوغ درونی خود را آزاد کنید. این کتاب پرطرفدار یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال است.

درباره خلاصه کتاب صوتی نامتناهی:

جیم کوییک یکی از بهترین مربیان در سرتاسر جهان است که در طی 25 سال گذشته به افراد مشهور، مدیران سازمان‌ها و دانش‌آموزان بسیاری کمک کرده است تا حافظه و تمرکز خود را تقویت کنند و مهارت تندخوانی و تصمیم‌گیری را بیاموزند. او به هر کسی یادآوری می‌کند که مغز و ذهن انسان قدرت فوق‌العاده‌ای دارد و هر فردی می‌تواند منابع انرژی آن را آزاد نماید.

جیم کوییک به تمام مخاطبان خود می‌گوید: «هر کسی صرف نظر از سن، سابقه کاری و سطح تحصیلات می‌تواند روش‌های جدیدی برای استفاده از توانایی‌های مغز خود بیاموزد. پس اگر به دنبال راه‌های بهتر رشد هستید، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا دوباره عاشق یادگیری شوید!»

پس باید بدانید که کتاب نامتناهی (Limitless) برای توسعه‌ی ذهنی شما راهکارهای جالبی را پیشنهاد می‌دهد؛ اینکه در وهله اول باید طرز تفکر خود را تغییر دهید، سپس انگیزه‌های درونی خود را پیدا کنید و درنهایت براساس روش و اصول جدید، به بهره‌وری بیشتر ذهنی دست یابید. درواقع اگر بتوانید به چنین توانایی برسید، موفقیت شخصی و شغلی بیشتری نصیب‌تان می‌شود و عادات مخرب‌تان به مرور زمان تغییر می‌یابد.

همچنین جیم در این خلاصه کتاب صوتی، شما را با عاملی مخرب که انشعابات زیادی دارد، آشنا می‌کند؛ دنیای دیجیتال! دنیایی که سد راه پیشرفت‌تان می‌شود و حافظه و تمرکزتان را ضعیف می‌کند. خوشبختانه با شنیدن این اثر یاد می‌گیرید تا بر تبعات منفی دنیای دیجیتال غلبه کنید و عوامل آسیب‌زا را از خود دور نمایید.

افتخارات خلاصه کتاب صوتی نامتناهی:

- از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
- از پرفروش‌ترین‌های وال استریت ژورنال

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی نامتناهی:

- در این کتاب جیم به شما نشان خواهد داد که چگونه ذهن خود را رها کنید. (لیزا نیکلز)

- در این کتاب جیم به شما طرز فکر درست و استراتژی‌هایی در کمک به رسیدن به نبوغ ذهنی را خواهد گفت. (مکس لوگاور)

- جنگ‌جویان در طول زمان خود را آماده و متمرکز می‌کنند. آن‌ها تسلیم نمی‌شوند جیم کوییک به شما کمک می‌کند مغز خود را تسخیر کنید و خود را در مقابل عوامل حواس پرتی و منفی کنترل کنید. (جرارد بوتلر)

- به عنوان فردی که تمام زندگی خود را به دنبال دانش بوده است، من با آغوش باز پذیرای آنچه جیم در این کتاب آموزش می‌دهد هستم. زمانی که شما می‌آموزید که چطور یاد بگیرید، همه چیز ممکن است و جیم بهترین راهنما برای این کار است. (کوینسی جونز)

- در حالی که نویسندگان زیادی ادعا می‌کنند که مهارت‌های شگفت‌انگیزی را آموزش می‌دهند، هیچ مهارتی به اندازه آموختن این که چطور بیاموزیم، مهم نیست. قدرت برتری که تمام نیروهای دیگر از آن شکوفا می‌شود. با چشمان خودم شاهد بوده‌ام که با اهداف سه گانه‌ی «انگیزه، طرز فکر و روش» چه کارهایی می‌توان کرد. این کتاب را بخوانید و آنچه را که می‌آموزید به کار گیرید و از خودتان شگفت زده شوید. (اریک شرنبرگ)

خلاصه کتاب صوتی نامتناهی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا محدودیت‌های ذهنی خود را کنار بگذارید و یاد بگیرید که چگونه عملکرد و بهره‌وری ذهن‌تان را در دنیای دیجیتالی توسعه و ارتقا دهید. پس هر کسی که می‌خواهد به چنین قابلیت‌هایی دست پیدا کند، این کتاب انتخابی شایسته و مفید است.

جیم کوییک را بیشتر بشناسیم:

او بنیانگذار شرکت Kwik Learning و متخصص در حوزه تندخوانی، بهبود حافظه، عملکرد مغز و یادگیری سریع در سراسر جهان است. جیم کوییک (Jim Kwik) به عنوان یک مربی مجرب و حرفه‌ای تکنیک‌های سرگرم‌کننده‌ای را به مخاطبان خود آموزش می‌دهد تا از ویژگی‌های قدرتمند ذهن خود استفاده کنند. همچنین او با سازمان‌های جهانی همچون Google، Virgin، Nike، Zappos، GE، Harvard، NYU و... همکاری می‌کند.

اما داستان موفقیت کوییک از جایی آغاز می‌شود که در دوران کودکی دچار آسیب مغزی می‌شود و مشکلاتی در روند یادگیری و آموزشش ایجاد می‌شود. به همین خاطر او تلاش می‌کند تا استراتژی‌هایی را برای افزایش عملکرد ذهنی خود ایجاد نماید و هم‌اکنون به عنوان یک مربی و مشاور باتجربه به مدیران و افراد مشهور جهان یاری می‌رساند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی نامتناهی می‌شنویم:

در مغز شما، چیزی نزدیک به 86 میلیارد نورون وجود دارد که هنگام خواندنِ این کلمات و درک و فهمِ اطلاعات موجود در این اوراق، در هم‌آهنگی کامل با یک‌دیگر عمل می‌کنند و کار را به سرانجام می‌رسانند.

ما در گذشته چنین می‌پنداشتیم که اوج رشد نورونیِ انسان در اواخر نوجوانی اتفاق می‌افتد و پس از آن، مغز ما دیگر شاهد هیچ تغییری -مگر اضمحلال و فرسایش- نخواهد بود؛ اما امروز خوب می‌دانیم که واقعیت، فرسنگ‌ها با این تلقیِ پیشینِ ما فاصله دارد. مغز ما قابلیّت نوروپلاستی‌سیتی دارد؛ یعنی تحت تأثیر اعمال ما و عوامل پیرامونی، دگرگون می‌شود. مغز، مدام در حال دگردیسی و سازگاری با محیط و مطالباتِ شما است.

اگر یادگیری را ساختنِ ارتباطات جدید و پیوندهای نو بدانیم، به‌یادآوردن نیز در حُکمِ حفظ و پایداری آن پیوندها خواهد بود. وقتی که ما با حافظه‌مان دست‌به‌گریبان می‌شویم یا نقصی در حافظه‌مان پدید می‌آید، به احتمال زیاد، یک گسست در میان نورون‌ها اتفاق افتاده است. گسست در حافظه، چیزی غیرعادی نیست، ما انسانیم نه ربات؛ اما اگر واکنش ما به این نوع گسست، برآمده از این نگرش باشد که «من حافظه‌ی بدی دارم» یا «اون‌قدر باهوش نیستم که این مطلب یادم بمونه»، به‌شکلی منفی بر قابلیّت یادگیری و رشد خود تاثیر گذاشته‌اید. این قِسم حدیثِ نفس، ‌ باورهای محدودکننده را قوت می‌بخشد و پذیرش خطا و تلاش برای کسب مجددِ اطلاعات را به حاشیه می‌راند و عقیم می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
1 دقیقه
ایده اصلی
1 دقیقه
چرا این مسئله اکنون مهم شده است
5 دقیقه
سیلاب دیجیتالی
3 دقیقه
حواس پرتی دیجیتالی
3 دقیقه
زوال عقل یا دمانس دیجیتالی
4 دقیقه
استنتاج دیجیتالی
1 دقیقه
ممانعت از حرکتِ دشمن
2 دقیقه
مغز نامتناهی شما
2 دقیقه
مغز ثانویه‌ی شما
3 دقیقه
مبرهنِ سخت‌یاب
3 دقیقه
کلید روشن را بزنید
3 دقیقه
چطور این کتاب را بخوانیم و به خاطر بسپاریم
1 دقیقه
ذهنیت نامتناهی
16 دقیقه
محدودیت یکم: سگالِش (چه)
18 دقیقه
محدودیّت دوم: انگیزش (چرا)
2 دقیقه
محدودیت سوم: روش (چه‌طور)
3 دقیقه
تمرکز
3 دقیقه
مطالعه
3 دقیقه
حافظه
4 دقیقه
تندخوانی
7 دقیقه
تفکر
3 دقیقه
برنامه 10 روزه نامتناهی شدن
1 دقیقه
درباره ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی نامتناهی
نویسنده
راویاحسان اطهری
ناشر صوتی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
9000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی نامتناهی

Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۲۶
یک کتاب بسیار عالی بسیار تأثیرگذار برای هر سنی، به نظر من کتاب نامتنهاهی یک شاهکار از آقای جیم کوییک هستش، همانگونه که از نام اثر پیداست همه افراد میتوانند تا بی نهایت پیشرفت کنند و برای رسیدن به موفقیت و کمال هیچ حد و مرزی نمیتوان قائل شد، چرا که فراوانی در عالم هستی هم نامتناهی و بی نهایت است و و اینجاست که معنی ککلمه تعالی خود را در این کتاب نشان میدهد، تعالی یعنی اینکه فردات از امروزت پر ثمرتر بهره بیشتری داشته باشه و این عمل فردا هم تکرار بشه که درنهایت نتیجه نامتناهی را خواهد داشت.
به نظر من در هر سنی که هستید مهم نیست، ۲۰ بار یا بیشتر این کتاب رو بخونید تا کاملا متوجه بشید که بی نهایت راه برای موفق شدن وجود داره و همچنین در این کتاب که بعنوان استعاره هدف این کتاب میتوان به آن گفت این است که فراوانی در این عالم هستی بی نهایت و نامتناهی هستش و اگر تمام انسانهای عالم هستی بخواهند از هرچقدر فراوانی برخوردار بشوند خواهند شد فقط کافیست که به راهکارهای ارائه شده در این کتاب عمل کنند، کمال کلمه‌ای هستش که جیم کوییک در کتاب بی نهایتش از آن بعنوان موفقیتی یاد میکنه که به مانند پله‌ای هستش که هرچقدر پله طرقی رو طی کنی باز هم پله‌ای دیگر وجود داره برای موفق تر شدن و بدین دلیل اسم کتابش رو بی نهایت گذاشته.
سمانه زیلایی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
این کتاب عالی و به شدت کاربردیه شما باید پیش از این کتاب‌های زیادی خونده باشین و دوره‌های زیادی شرکت کرده باشین که بدونین چه جواهری در دستتون قرار گرفته, این خلاصه کتابه که برای تکراری شنیدن بسیار مفیده ولی خوندن کتاب اصلی هم به شدت توصیه میکنم صدای گوینده و لحن خوانشش حرفه‌ای و خوب بود.
مرتضی
۱۴۰۳/۱/۲
اگر که شخصیت جیم رو میشناسید، باید بدونید یعنی کتاب هایش اغلب و بیشتر عالی و محشر هستن. این کتابش هم بیشتر رو طرز فکر ما و در اصل صحبت بر #مغز ما است. حرف‌های جذاب و امید بخش که لازمه واقعا همه ما چند بار بخونیم و راهکارهاش رو امتحان کنیم
عطا برکت
۱۴۰۱/۱/۲۷
کتابی عالی و فوق العادست، اما به نظرم خود کتاب رو بخونید خیلی بهتر خواهد بود و اینکه صدای گوینده با تمام احترام برای این کتاب اصلا مناسب نبود، واقعا کسانیکه خواستار تغییر واقعی هستن کمک بزرگی خواهد کرد، ممنون از کتابراه
علیرضا موسوی
۱۴۰۱/۶/۱۹
کتاب پر از مفاهیم بسیار خوبی بود
امروزه نباید فناوری را جایگزین انسانیت کرد
از فناوری باید درست و به جا استفاده کرد.
نا امید نشد و تلاش کرد
توصیه میکنم این کتاب خوب را گوش کنید
دانیال سرقلی
۱۴۰۲/۳/۱۶
جیم کوییک راهکارهای خوبی میده برای پرورش مغز. نکته مهم درباره مغز اینه که یک سوم مغز ژنتیکی و دو سوم آن اکتسابی. یعنی با استمرار و تلاش میشه هوش ذاتی رو شکست داد
ابراهیم سیدزاده
۱۴۰۱/۵/۲۶
بسیار عالی این کتاب بی نظیره برای من مفید بود هر کسی که در پی موفقیت و خود سازیست این بهترین کتاب هست اگر این کتاب سالها پیش بدستم میرسید واقعا زودتر به نتیجه میرسیدم
N
۱۴۰۳/۲/۱
سلام. خیلی خلاصه مبهم بود. فصل‌های اول بیشتر توضیح داده ولی قسمت اصلی و فصل‌های تندخوانی را خیلی ناچیز و مختصر حتی مثال هم استفاده نکرده.
رویا روستائی
۱۴۰۲/۶/۴
جیم کوییک بی نظیرهست حرفاش و حافظه قدرتی برتر که استفاده از اون به طریق درست مارو متمایز و موفق در زندگی و کار و حرفه خودمون خواهد کرد
زهرا عناناتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
با سپاس از کتابراه من کتاب متنی رو داشتم اما چون چشمم اذیت می‌شد صوتیش رو گرفتم که اونقدر خلاصه گویی کرده که نمی‌شه ازش استفاده‌ی مفید کرد
پروفسور سهیل تخصصی دانشجو
۱۴۰۱/۱/۲۲
کتاب فوق‌العاده‌ای هست.
ذهنتون رو باز کنید...
به خودتون ایمان داشته باشید ⚡.
خداوند قدرتی به شما داده که روحتون هم خبر نداره.
یاسمین
۱۴۰۰/۷/۲۰
کتابی که مقدار زیادی از واژگان تخصصی استفاده شده و به نظرم بهتره نسخه پی دی اف یا چاپی استفاده بشه برای درک بهتر
کاربر b
۱۴۰۲/۲/۹
خواندن کتاب برای هرکسی که به دنبال روش‌های مدرن و علمی برای افزایش راندمان مغز است توصیه می‌شود
حسین اسحاقیان
۱۴۰۳/۱/۱
کتاب خوبیه در رابطه با مسائل یادگیری هست مثل حافظه، تندخوانی و...
محمد
۱۴۰۲/۳/۱۹
کتابی بسیار خوب و انگیزشی هستش. و حالا متوجه شدم که چه ترز فکر اشتباهی داشتم.
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی نامتناهی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی نامتناهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.