معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب

ناپلئون هیل در خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی که کمک می‌کند به فردی جذاب و قدرتمند بدل شوید، سخن خواهد گفت. این کتاب یک راهنمای خلاصه و راهگشا برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف شخصیتتان است که به آن‌ها توجه کافی نداشته‌اید و دانستنشان می‌تواند قدم بزرگی در مسیر خودشناسی شما باشد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب

همه‌ی ما از بدو تولد ویژگی‌های شخصیتی خاصی را از خود بروز می‌دهیم که توجه به آن‌ها و پرورششان در دوران کودکی، جوانی و حتی سنین بالاتر به شکل‌‍گیری ارتباط سازنده‌مان با محیط پیرامون منجر می‌شود.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب بر ویژگی‌های شخصیتی مهمی که روابط اجتماعی شما را بهبود می‌خشند، تمرکز کرده است. او در این اثر به شما توصیه‌هایی می‌کند که به مدد آن می‌توانید همه را تحت تأثیر رفتار جذاب خود قرار دهید.

این کتاب در حقیقت یکی از فصل‌های کتاب «عادت‌های موفقیت» (Success Habits) نوشته‌ی ناپلئون هیل است که بر اساس سخنرانی‌های این نویسنده تدوین شده. گفتنی‌ست کتاب مذکور دارای 13 فصل است که هر فصل از آن به یکی از عوامل مهم موفقیت فردی اختصاص دارد. در اثر حاضر به جنبه‌ی شخصیت‌شناسی و پرورش قابلیت‌های فردی توجه نشان داده شده.

همه‌ی ما در طول زندگی برای رسیدن به اهداف مشخصی تلاش می‌کنیم و با توجه به امکانات موجود و شرایطمان ممکن است اولویت‌های خاصی را ترجیح دهیم. همین موضوع سبب می‌شود گمان کنیم فقط هدف ما و تلاش در مسیر آن است که اهمیت دارد و از توجه به داشته‌هایمان و نوع رفتاری که در روابطمان از خود بروز می‌دهیم، غافل شویم.

این در حالی‌ست که ناپلئون هیل معتقد است ویژگی‌های به ظاهر کم‌اهمیتی مثل آراستگی فردی، توجه به لحن صدا، استفاده از کلمات مودبانه و بسیاری از ویژگی‌های جزئی شخصیت ما می‌تواند تأثیر بسیار مهمی در رسیدن به اهدافمان ایجاد کند. درحقیقت از نظر «ناپلئون هیل» شخصیت‌ ما یکی از مهم‌ترین عواملی‌ست که شکست‌ها و موفقیت‌هایمان را در زندگی رقم می‌زند.

برای دانستن اینکه شخصیت مطلوب دقیقاً چه ویژگی‌هایی دارد، پیشنهاد می‌کنیم آن را از زبان ناپلئون هیل بشنوید، اما به‌طور کلی یک شخصیت مطلوب از 25 عامل تأثیرگذار تشکیل می‌شود که نگرش مثبت، انعطاف‌پذیری، داشتن لحن صدای مناسب، صبر و تحمل، شوخ‌طبعی، صداقت در رفتار و گفتار، تصمیم‌گیری به‌موقع و... از آن جمله‌اند.

گفتنی‌ست توضیحات این کتاب صوتی با مثال‌های کاربردی و دقیق نویسنده همراه شده و پیشنهاد می‌کنیم برای درک بهتر هر مطلب وقت بگذارید و با مقایسه‌ی ویژگی‌های شخصیتی مطلوب با ویژگی‌هایی که در رفتار خود مشاهده می‌کنید، به ارزیابی شخصیتتان بپردازید.

خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب را نشر صوتی رادیو مثبت منتشر کرده و می‌توانید آن را با صدای بابک مینایی بشنوید.

خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت با تمرکز بر شخصیت‌شناسی می‌توانند از راهنمایی‌های نویسنده برای پرورش ویژگی‌های شخصیتی مثبت در وجود خود استفاده کنند.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل متولد 1883 در آمریکاست. او از نویسندگان سرشناس کتاب‌های موفقیت است که از جمله مشهورترین آثار او باید به کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» اشاره کرد. «شاه کلید ثروت»، «قانون موفقیت» و «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» از دیگر آثار این نویسنده هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب می‌شنویم

هیچکس یک بازنده‌ی ضعیف رو دوست نداره. آل اسمیت سال 1928 نامزد ریاست جمهوری شد. اگه اون‌موقع که توی انتخابات شکست‌خورده بود مثل یه مرد گنده و عصبانی رفتار نمی‌کرد، شاید یه فرصت دیگه پیش می‌اومد و می‌تونست رئیس جمهور بشه. یه بازنده‌ی خوب باشید چون اوقات‌تلخی و ناراحتی برای یه آدم شکست‌خورده فایده‌ای نداره. همه‌ی ما یه زمانی توی زندگی‌مون شکست خوردیم. همه‌ی شکست‌ها بهمون یاد دادن که بازنده‌ی خوبی باشیم. بازنده‌ی خوب این شانس رو داره که دوباره برگرده، ولی برای یه بازنده‌ی بد به ندرت این موقعیت پیش میاد.

عامل هفدهم اینه که توی گفتار و نگرش ذهنی‌تون مودب باشید. ادب ساده و معمولی کافیه. همیشه در طول روز موقعیت‌هایی پیش میاد که هم می‌تونید باادب باشید هم بی‌ادب. شانستون رو از دست ندید. همیشه مودبانه رفتار کنید. عامل هجدهم داشتن آراستگی شخصیه که باعث می‌شه شخصیتتون مطلوب بمونه. این آراستگی باید با کار و فعالیت اجتماعی‌تون تناسب داشته باشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
بخش اول
19 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب
نویسنده
راویبابک مینایی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب

مهر بدیعی
۱۴۰۲/۸/۲۷
خوب بود ارزش گوش دادن داره
نیلرام زارع
۱۴۰۲/۵/۱۴
کتاب خوبیست پیشنهاد میکنم گوش کنید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی شخصیت مطلوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.