معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی

یکی از اصلی‌ترین جنبه‌های هر رابطه‌ی سازنده‌ای، اعتماد است. برندا بیلی هیوز در خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی، نشان می‌دهد چگونه هر فرد می‌تواند در همکاران و زیردستانش اعتماد ایجاد کند. برندا بیلی هیوز سه عنصر اصلی ایجاد اعتماد را بر می‌شمرد؛ سه عنصری که با کمک آن‌ها می‌توان کیفیت روابط را بهبود بخشید و سطح عملکرد تیمی را افزایش داد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی

کار در هیچ اداره، سازمان و یا حتی تیمی بدون اعتماد اعضا به همدیگر ممکن نیست. مطالعات و پژوهش‌ها نشان می‌دهند در کسب‌و‌کار، اعتماد منجر به کم شدن میزان ترک شغل، افزایش نوآوری و بهبود عملکرد و کارآیی تیم خواهد شد. زمانی که اعتماد بین اعضا دچار مشکل می‌شود، روابط و بهره‌وری کل سازمان صدمه می‌بیند. با در نظر داشتن اینکه فضای کسب‌و‌کار در جهان در حال تغییر است و همچنین، با توجه به دورکاری و گسترش فناوری‌هایی که باعث شده‌اند ارتباطات چهره‌به‌چهره کمتر شوند، اهمیت اعتماد و اعتمادسازی بیشتر احساس می‌شود. برندا بیلی هیوز (Brenda Bailey-Hughes) در خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی (Building Trust) این مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهد و راهکارهای ساده و راحتی برای اعتمادسازی ارائه می‌کند.

خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی پس از معرفی و تعریف مفهوم اعتماد و بحث در باب نقش آن در روابط کاری، افزاینده‌ها و از بین‌برنده‌های اعتماد در روابط انسانی را بررسی می‌کند. برندا بیلی هیوز نشان می‌دهد چگونه و به شکلی می‌توان با انتخاب کلمات، لحن صحبت کردن و استفاده‌ی مناسب از زبان بدن اعتمادسازی کرد و تصویری قابل‌اعتماد از خود در ذهن دیگران ساخت.

به باور برندا بیلی هیوز بدون اینکه فرد به خود و توانایی‌ها و شایستگی‌هایش باور داشته باشد، نمی‌تواند به شکلی موفق به اعتمادسازی بپردازد. در حقیقت، از نظر او اعتمادسازی با اعتماد به خود شروع می‌شود و فرد باید ظرفیت‌ها، نقاط قوت و نقاط ضعف خود را بشناسد تا بتواند تصویری قابل‌اعتماد از خود در ذهن دیگران بسازد. خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی با ارائه‌ی مدلی که آن را «دایره‌های اعتماد» می‌نامد، اهمیت شایستگی داشتن، همدلی با دیگران و معتبر بودن را نشان می‌دهد و یک استراتژی ساده را برای جلب اعتماد دیگران در برابر شما می‌گذارد.

خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی توسط نشر صوتی شادن پژواک و به گویندگی فرزانه فائزی تهیه شده است.

خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به تمامی کسانی که به دنبال این هستند که از خود تصویری قابل‌اعتمادتر بسازند و کیفیت روابط‌شان را به این شکل افزایش دهند، توصیه می‌شود.

با برندا بیلی هیوز بیشتر آشنا شویم

برندا بیلی هیوز نویسنده، مربی و مدرس آمریکایی‌ست که در مدرسه‌ی کسب‌و‌کار کِلی دانشگاه ایندیانا به تدریس می‌پردازد. دوره‌های درسی او حوزه‌های ارتباطات، رهبری و هوش احساسی را در بر می‌گیرند و سخنرانی‌های او نیز بسیار محبوب و پرطرفدارند. برندا بیلی هیوز در بسیاری از شرکت‌های بزرگ آمریکایی به مربی‌گری و تربیت مدیران پرداخته است.

از میان دیگر آثار او، جز کتاب حاضر، می‌توان به خلاصه کتاب صوتی «جلوگیری از به تاخیر انداختن کارها» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی می‌شنویم

تلاش‌های خودتان برای ایجاد اعتماد را به عنوان سه دایره‌ی هم‌مرکز ببینید. بگذارید از دایره‌ی داخلی شروع کنیم. هسته‌ی اعتماد، مربوط به این می‌شود که ارزش اعتماد را داشته باشیم؛ یاد می‌گیریم که چطور تصمیمات اخلاقی بگیریم، زمانی که در وضعیت‌های دشوار قرار داریم؛ زمانی که قابلِ‌اعتماد بودن محک می‌خورد.

بعد سراغ دایره‌ی وسط می‌رویم. جایی که یاد می‌گیریم چطور با رفتارهای روزانه‌ای که از خودمان نشان می‌دهیم، اعتماد ایجاد کنیم. کارهای ما چه بزرگ باشند و چه کوچک، در دراز مدت به بقیه ثابت می‌کند که آیا می‌توانیم اعتماد آن‌ها را جلب کنیم.

و در آخر، حلقه‌ی بیرونی را بررسی می‌کنیم که شامل سرنخ‌هایی می‌شود که افراد استفاده می‌کنند تا اعتبارمان را تنها در چند ثانیه محک بزنند. من اسم این‌ها را گذاشته‌ام: «افزاینده‌ها و از بین‌برنده‌های اعتبار». این‌ها چیزهای کوچکی هستند که ناخودآگاه انجام می‌دهیم که می‌توانند اعتمادپذیری ما را کم کنند یا بهبود بدهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
بخش اول
1 دقیقه
بخش دوم
1 دقیقه
بخش سوم
6 دقیقه
بخش چهارم
1 دقیقه
بخش پنجم
5 دقیقه
بخش ششم
7 دقیقه
بخش هفتم
6 دقیقه
بخش هشتم
3 دقیقه
بخش نهم
2 دقیقه
بخش دهم
7 دقیقه
بخش یازدهم
5 دقیقه
بخش دوازدهم
3 دقیقه
بخش سیزدهم
8 دقیقه
بخش چهاردهم
4 دقیقه
بخش پانزدهم
3 دقیقه
بخش شانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی

Farzan Azarpour
۱۴۰۳/۱/۱۷
کتاب خوبیه، نکات جالبی رو اشاره میکنه که اون نکات درست جلوی چشمون هستش اما بهش دقت نمیکنیم! که با خوندن این کتاب شاید حواسمون بیشتر جم بشه وتوجه کنیم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی اعتمادسازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.