معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری

یک نامه‌ی رسمی چه تفاوت‌هایی با یک نامه‌ی دوستانه دارد؟ بایدها و نبایدها نامه نوشتن چیست؟ الیزابت کونکه در خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری نکات ارزنده و مفیدی را دراین‌باره به شما می‌آموزد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری

با وجود گسترش و پیشرفت بی‌سابقه‌ی ابزارهای ارتباطی، نامه‌نگاری هنوز هم طرفداران خودش را دارد. امروزه اغلب نامه‌ها در زمینه‌ی کاری و اداری نوشته و ارسال می‌شوند؛ نامه‌هایی که با «بسمه تعالی» شروع می‌شوند و با مهر و امضاء پایان می‌یابند. به‌غیر از نامه‌های اداری، افراد معدودی نیز هستند که نامه‌نگاری و مکاتبه را به دیگر روش‌های ارتباطی ترجیح می‌دهند. اما برای نگارش یک نامه‌ی حرفه‌ای باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

نامه‌نویسی فن و هنری است که همه‌ی افراد باسواد و تحصیل‌کرده باید آن را بدانند. چرا که هر آینه ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که مجبور به نوشتن یک نامه‌ی تمام‌وکمال باشید. از یادداشت کوتاه پشت ضمیمه‌ی کارت هدیه به دوستتان گرفته، تا نامه‌ی درخواست مساعدت مالی از مدیرعامل شرکتی که در آن کار می‌کنید. شما باید بدانید که که چگونه نامه بنویسید، خواه در زمینه‌ی تجاری و شغلی، خواه در قالب یک ایمیل بلندبالا، و یا حتی نامه‌ای شخصی. نامه‌نویسی یک مهارت مفید است که نه‌تنها برای برقراری ارتباطی واضح و بدون پارازیت، بلکه به منظور اثرگذاری بر مخاطب خود نیز روشی کارآمد و مفید به شمار می‌آید.

الیزابت کونکه در خلاصه کتاب شیوه‌های موثر نامه‌نگاری نحوه‌ی نوشتن نامه‌ی مناسب را با کارکردهای مختلف به شما می‌آموزد. شیوه‌ی صحیح نگارش یک نامه‌ی رسمی و همچنین نکاتی برای بهبود مهارت‌های نوشتن نامه‌ی شخصی را با چند مثال مفید در خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری می‌شنوید. معرفی دوباره‌ی هنر نامه‌نگاری، در نظر گرفتن گیرنده، چگونگی بازخوانی و تصحیح نامه، نحوه‌ی صحیح نوشتن نامه‌ای شخصی، چگونگی نوشتن نامه‌ی تسلیت و ارسال یادداشت تشکر، برخی از مطالبی هستند که الیزابت کونکه در این اثر به سراغ آن‌ها رفته است.

ترجمه‌ی حسین سلیمانی را از این اثر با صدای محسن حکیم معانی می‌شنوید. خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری به کوشش نشر صوتی استودیو نوار و انتشارات آوند دانش تهیه و منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در نامه‌نگاری به فردی خبره و چیره‌دست تبدیل شوید، می‌توانید از توصیه‌های الیزابت کونکه در این کتاب خلاصه کتاب صوتی بهره بگیرید.

با الیزابت کونکه بیشتر آشنا شویم

الیزابت کونکه (Elizabeth Kuhnke) تاکنون آثار پرفروشی را در حوزه‌ی ارتباطات و رفتارهای غیرکلامی از خود منتشر کرده است. او علاوه‌بر نویسنده‌ی این قبیل آثار، یک مربی اجرایی خبره نیز به شمار می‌رود که در زمینه‌ی تأثیر نفوذ شخصی به مربیگری می‌پردازد. الیزابت از این طریق به رهبران بلندپایه و ستارگان مشهور در سازمان‌های جهانی بسیاری کمک کرده است که بهترین نسخه‌ی خود را در زمینه‌ی تعهد کاری و اعتمادبه‌نفس به نمایش بگذارند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری می‌شنویم

ترفند شغلی: فقط در صورتی که برایتان مهم نیست خواننده پیامتان را درک کند یا خیر، نامه‌هایتان را پر از سرنام، مخفف و سایر اصطلاحات خاص کنید.

نوشتن نامه‌های رسمی خاص: گاهی وقت‌ها نیاز دارید نامه‌های شغلی یا کاری خاصی بنویسید. مثل وقتی که برای شغل رویایی‌تان درخواست می‌دهید یا حتی وقتی استعفایتان را می‌نویسید. در ادامه شما را با چند نمونه‌ی متداول اما غالباً پیچیده آشنا می‌کنیم.

نوشتن نامه‌ی تمایل به همکاری: هنگامی که می‌خواهید برای یک شرکت خاص کار کنید، نامه‌ی تمایل به همکاری می‌نویسید. ساده بنویسید. به‌جز نامه‌ای که می‌خواهید یک سروگردن بالاتر از بقیه باشد، باید سبک و لحن مناسبی داشته باشید و تمام قدرتتان را روی یک صفحه نشان دهید. نامه‌ی تمایل شما احتمالاً نخستین ارتباطی است که رئیس احتمالی‌تان با شما دارد. بنابراین باید مطمئن شوید که نامه‌تان کارفرما را متقاعد می‌کند که شما بهترین فرد برای شغل مورد نظر هستید، کارفرما را ترغیب می‌کند سوابق شغلی شما را بخواند، و موجب می‌شود کارفرما بخواهد با شما مصاحبه کند. این هم چند نکته برای این که نامه‌ی متمایزی بنویسید. نامه‌تان را خطاب به مسئول استخدام بنویسید. اگر در این زمینه شک دارید، با شرکت تماس بگیرید بفهمید چه کسی مسئول استخدام است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ آغاز
31 دقیقه
شیوه‌های موثر نامه‌نگاری
1 دقیقه
تیتراژ پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری
نویسنده
مترجمحسین سلیمانی
راویمحسن حکیم معانی
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه
قیمت نسخه صوتی
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری

Ghasemcbd
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
این کتاب کوتاه مختصر و بسیار کاربردی است نویسنده خیلی ساده روان چگونگی نوشتن یک متن مناسب و فرمول یا بهتر از بگویم چهارچوب نوشتن نامه‌های اداری، رسمی، خودمانی و یا تبریک و تسلیت را بازگو می‌کند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های موثر نامه نگاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.