معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کفش باز

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کفش باز
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کفش باز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کفش باز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کفش باز

فیل نایت در خلاصه کتاب صوتی کفش باز به‌شکلی صادقانه و جذاب داستان سال‌های آغازین راه‌اندازی شرکت نایکی را روایت می‌کند. این کتاب که به مدت پنج سال یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون بود، تحسین بسیاری از فعالان حوزه‌ی کسب‌وکار را برانگیخته است و از سوی بسیاری از چهره‌های سرشناس به‌عنوان بهترین کتاب سال انتخاب شده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی کفش باز

فیل نایت (Phil Knight) در سال 1938 در شهر پورتلند، اورگان متولد شد. او تحصیلات خود را در دبیرستان کلیولند به اتمام رساند و پس از آن برای ادامه‌ی تحصیل به دانشگاه اورِگان و پس از آن به مدرسه عالی کسب‌وکار استنفورد رفت. در این زمان بود که برای یکی از کلاس‌های درسی‌اش، مقاله‌ای در مورد مزایای کفش‌های ورزشی ژاپنی نوشت. در همانجا بود که ایده‌ی وارد کردن کفش‌های باکیفیت و ارزان‌قیمت از کشور ژاپن به آمریکا به ذهنش رسید. پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد، فیل نایت به کشور ژاپن رفت و توانست با یکی از تولیدکننده‌های کفش در ژاپن قرارداد ببندد. او در سال 1964 شرکت محصولات ورزشی روبان آبی را بنیان نهاد تا اینکه در سال 1971 به پیشنهاد اولین کارمندش، نام آن را به نایکی (Nike)، الهه‌ی پیروزی یونانی، تغییر داد.

اما داستان موفقیت فیل نایت به همین سادگی نبود و او در ادامه با مشکلات فراوانی مواجه شد که داستان پرفرازونشیب آن را در خلاصه کتاب صوتی کفش باز (Shoe Dog) می‌شنوید. این خلاصه کتاب نشان می‌دهد فیل نایت، که زمانی در صندوق عقب ماشینش کفش می‌فروخت، می‌تواند الگویی برای بسیاری از کارآفرینان و مدیران کسب‌وکارهای کوچک باشد که به‌دنبال رسیدن به موفقیت و پیشرفت هستند.

انتشار کتاب کفش باز، تحسین بسیاری از چهره‌های مطرح و مشهورِ حوزه‌ی کسب‌وکار و ورزش، از جمله بیل گیتس، وارن بافت و بیل والتون را برانگیخت و فروش بسیار زیادی را هم در پی داشت. فیل نایت، در مقایسه با دیگر کارآفرینان و چهره‌های مشهور، بسیار کمتر در رسانه‌ها حضور می‌یابد و همین مسئله جذابیت ویژه‌ای به این کتاب داده است. در حقیقت، این اولین بار است که داستان موفقیت شرکت نایکی از زبان مؤسس خود این شرکت تعریف می‌شود.

خلاصه کتاب کفش باز توسط انتشارات مات و با ترجمه‌ی مهدیه شعبانی فقفوری منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی آوانامه به گویندگی سلمان ظاهری تهیه کرده است.

اقتباس سینمایی از کتاب کفش باز

در سال 2018 شبکه‌ی نتفلیکس اعلام کرد به‌دنبال ساخت فیلمی بر اساس کتاب کفش باز، به تهیه‌کنندگی فیل نایت و فرانک مارشال است. اسکات الکساندر و لری کراشفسکی (Scott Alexander and Larry Karaszewski) مسئولیت نوشتن فیلم‌نامه‌ی این فیلم را برعهده گرفتند.

جوایز و افتخارات کتاب کفش باز

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین کتاب آمازون
  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز به‌عنوان بهترین کتاب در بخش خاطرات و زندگی‌نامه در سال 2016

نکوداشت‌های کتاب کفش باز

  • داستانی جذاب که به ما یادآوری می‌کند مسیر رسیدن به موفقیت در واقعیت چگونه است. (بیل گیتس، مؤسس شرکت مایکروسافت)
  • این کتاب بهترین کتابی‌ست که من پارسال خواندم. فیل نایت داستان‌گویی خوش‌ذوق است. (وارن بافت، سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی)
  • این کتاب چشم‌اندازی تاریخی در مورد یکی از مشهورترین شرکت‌های جهان ارائه می‌دهد. (وب‌سایت ESPN)
  • کتاب کفش باز بهترین زندگی‌نامه‌ایست که تاکنون خوانده‌ام. (ریچ کارلگارد، مؤسس نشریه‌ی فوربز)

خلاصه کتاب صوتی کفش باز برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به روایت‌های صادقانه و صمیمی از زندگی افراد موفق علاقه دارید و دوست دارید با سختی‌های مسیر پیشرفت و موفقیت آشنا شوید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کفش باز می‌شنویم

در سال 1962، نایت تصمیم می‌گیرد ایده‌ی دیوانه‌وار خود را دنبال کند و آن را با پدرش مطرح می‌کند. چون برای اجرایی کردن ایده‌ی خودش به سرمایه‌گذاری وی نیاز داشت. ایده‌ی دیوانه‌وار نایت، از مقاله‌ای نشأت گرفته بود که او آن را در یک سمینار کارآفرینی در دانشگاه استنفورد ارائه کرد و مدرک مدیریت ارشد کسب‌وکار خود را هم از همان‌جا گرفت. ایده‌ی مقاله‌ی ارائه‌شده در سمینار دانشگاه استنفورد به این معنا بود که می‌توان از صنعت کفش ژاپن، در جهت تولید کفش‌های مخصوص دویدن استفاده کرد. چیزی مشابه با اینکه ورود ژاپن به تولید دوربین، چشم‌انداز بازار دوربین را تغییر داده است. حین نگارش و ارائه‌ی مقاله، نایت به اجرایی کردن این ایده به‌شدت می‌اندیشید. هرچند تا آن زمان، حرکتی در جهت عملی کردن آن انجام نداده بود. نایت، همچنین در نظر داشت تا سفری به دور دنیا از جمله ژاپن برود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مرور کتاب کفش‌باز
68 دقیقه
بخش اول: 1962 تا 1975
29 دقیقه
بخش دوم: 1975 تا 1980

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کفش باز
نویسنده
مترجممهدیه شعبانی فقفوری
راویسلمان ظاهری
ناشر چاپیانتشارات مات
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کفش باز

حمیدرضا تاجیک
۱۴۰۳/۱/۲۱
برای کسانیکه دنبال شروع کسب و کار هستند عالیه همچنین راههای خوبی برای دنبال کردن هدف و به نتیجه رساندن در کتاب اشاره شده
علی اصغر نیکویی
۱۴۰۲/۸/۲۹
سلام درخال مطالعه این کتابم تاکنون نکات بسیار مهم ومفیدی در زمینه رشد چالشی یک کسب وکار یاد گرفتم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کفش باز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کفش باز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.