معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی کفش باز: نکات کلیدی و آنالیزها

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی کفش باز: نکات کلیدی و آنالیزها
قیمت:
52500 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کفش باز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی کفش باز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی کفش باز: نکات کلیدی و آنالیزها

در خلاصه کتاب صوتی کفش باز قرار است به چکیده‌ی مطالب کتابی جذاب با همین عنوان گوش بسپارید. این اثر اتوبیوگرافیک از فیل نایت که علاوه بر فروش بالا در نیویورک تایمز، سابقه‌ی نامزدی جایزه‌ی گودریدز را هم در کارنامه دارد، از خاطرات بنیانگذار و مدیرعاملِ برندِ پرآوازه‌ی نایکی تشکیل شده است. گفتنی است که اثر حاضر ذیل مجموعه کتاب‌های صد خلاصه برتر دنیا به انتشار می‌رسد.

درباره خلاصه کتاب صوتی کفش باز:

فیل نایت (Phil Knight) در سال 1962 جوانی 24 ساله بود. او در این زمان، با سرمایه‌ای اندک که از پدرش قرض می‌گیرد شرکتی کوچک را برای تولید کفش‌های ورزشیِ مخصوص پیاده‌روی تأسیس می‌کند که در واقع بیشتر به یک کارگاه جمع‌وجور شباهت دارد. با این حال همین کارگاه جمع‌وجور هسته‌ی اولیه‌ی یکی از سه غول بزرگ در میان بی‌شمار برند پوشاک ورزشی در جهان امروز است: منظورمان برند نایک یا نایکی (Nike) است، که حتماً شما هم با محصولات متنوع آن آشنایی دارید.

اینکه تجارت فیل نایت چطور بالا می‌گیرد و کارِ در ابتدا خُردش چگونه گسترش پیدا می‌کند، داستانی بسیار هیجان‌انگیز و خصوصاً آموزنده دارد که در کتاب کفش باز (Shoe Dog) از زبان خود او بازگو شده است. واقعیت اما این است که مطالب این کتاب ممکن است برای برخی از افراد بیش اندازه طولانی و مفصل، و در نتیجه کمی کسل‌کننده به نظر برسد؛ توصیه‌ی ما به این گروه این است که به جای اصل کتاب، به نسخه‌ی خلاصه‌ای از آن گوش بسپارند که هم‌اینک مقابلشان است.

در این نسخه تمام ماجراهای مربوط به تأسیس و رشد شرکت نایکی بیان شده است؛ منتها به شکلی فشرده و موجز. به نحوی که مخاطب پس از اتمام آن، هم از هسته‌ی اصلی کتاب معروف و پرفروش کفش باز آگاه شده، و هم اینکه دنبال کردن مطالبِ اثر تا پایان برایش پرکشش و جذاب باقی مانده است. پس این شما و این خلاصه کتاب صوتی کفش باز.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی کفش باز:

- فیل نایت به ما یاد می‌دهد که چگونه می‌توان از اشتباهات پلی به سوی موفقیت ساخت. (مایکل اسپنس، برنده جایزه نوبل اقتصاد)
- سرشار از خرد و هوشمندی‌ای کمیاب. (نشریه‌ی پورتلند بیزینس)
- خودزندگینامه‌ای در نهایت صداقت. (بیل گیتس)

برخی از افتخارات خلاصه کتاب صوتی کفش باز:

- قرار گرفتن در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
- قرار گرفتن در فهرستی با عنوان «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهد کرد»
- نامزد دریافت جایزه بهترین کتاب گودریدز در بخش زندگینامه (2016)

خلاصه کتاب صوتی کفش باز مناسب چه کسانی است؟

در پاسخ به سوال فوق، جمله‌ای از آندره آغاسی، پیشکسوت مشهور دنیای تنیس را نقل می‌کنیم: «این کتاب مخصوص کسانی‌ است که عاشق ورزش و شنیدن خاطرات هستند.» علاوه بر این، اثر حاضر می‌تواند برای علاقه‌مندان به یادگیری تکنیک‌های فروش و بازاریابی نیز جالب توجه باشد.

با فیل نایت بیشتر آشنا شویم:

وی (زاده‌ی 1938) یک تاجر آمریکایی اهل اورگان است که فعالیت‌هایی جدی در امور انسان‌دوستانه دارد. نایت یکی از بنیانگذاران اصلی و رئیس سابق شرکت Nike است. مجله ی Forbes در آگوست 2018، فیل نایت را بیست و هشتمین شخص ثروتمند در دنیا اعلام کرد. او همچنین مالک یک شرکت فیلم‌سازی به نام Laika، و نویسنده‌ی کتابی پرفروش و موفق به نام کفش باز است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی کفش باز می‌شنویم:

در مارس 1971، نایت و همسرش، پذیرای کیتامی شدند. آنها کیتامی را به پیاده‌روی‌های طولانی در ساحل بردند و از او در رستوران رو به اقیانوس که ازدواجشان را در آنجا جشن گرفته بودند پذیرایی کردند. زمانی که نایت کیتامی را برای بازدیدِ دفاتر روبان آبی در تیگارد برد، کیتامی خاطرنشان کرد فروش روبان آبی ناامیدکننده بوده است.

وقتی کیتامی پورتلند را به قصد سواحل شرقی ترک کرد، نایت می‌دانست که او قصد بازدید از دیگر پخش‌کننده‌های کفش ورزشی در کشور را دارد. هفته‌ی بعد که کیتامی برگشت، نارضایتی خود را از عملکرد روبان آبی اعلام کرد و راه حلی ارائه داد.

او گفت که اونیتسوکا 51 درصد از سهام روبان آبی را خریداری می‌کند، و کنترل بهره‌ی آن را به دست می‌گیرد. اگر نایت و باورمن این پیشنهاد را رد می‌کردند، اونیتسوکا توزیع‌کنندگان برتر دیگری را انتخاب می‌کرد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
21 دقیقه
قسمت اول
25 دقیقه
قسمت دوم
27 دقیقه
قسمت سوم
28 دقیقه
قسمت چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی کفش باز: نکات کلیدی و آنالیزها
نویسنده
مترجمنازنین صابری
راویفریبا فصیحی تاش
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، خلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
52500 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی کفش باز

مهنوش غلامزاده
۱۴۰۲/۱/۴
خود کتاب اصلی رو بخرید این خلاصه افتضاحه صدای گوینده هم بسیار بد هست. انگار برداشت خودش از کتاب رو می‌خونه دوبرابر پول بدید و از کتاب اصلی لذت ببرید
آناناظمی
۱۴۰۱/۲/۹
خیلی جذاب و مهیج تن صدا گوینده عالی بود فقط کاش کمی روان تر و همچینین تن صداهای بیشتری استفاده میشد
علی رادمرد
۱۴۰۳/۱/۲۶
فایل صوتی خوب است اما کتاب اصلی هم بخونید
Roshanak
۱۴۰۳/۱/۵
بهتره کتاب اصلی رو بخونید.
شادیا رفعت خواه
۱۴۰۱/۱۰/۴
جالب بود روند پیشرفت و تلاشش
الهام بخشه
ملیناصوفی
۱۴۰۱/۶/۱۶
خوب بود کاش روند خوندن کمی سریعتر میبود
Erfwan Mimbashi
۱۴۰۰/۹/۱۶
خوب بود ولی یکم حوصله سر بر بود
حسین مطلوبی
۱۴۰۳/۱/۲۹
کتاب بسیار عالی بود
عقیل عاطفی منش
۱۴۰۱/۶/۱۵
عالی بود دمش گرم
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی کفش باز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی کفش باز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.