معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت
قیمت:
۲۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت

خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت، گردآوریِ مطالبی از یک دوره‌ی آموزشی به همین نام با تدریس پل نواک است. نواک، که از برجسته‌ترین مدرسان تندخوانی و تقویت حافظه است، در این کتاب نکاتی کلیدی و راهبردی را برای بهبود سرعت و کیفیت مطالعه و همچنین ماندگاری مطالب در ذهن به مخاطب خود ارائه داده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت

پل نواک (Paul Nowak) در خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت (Learning Study Skills) بر موضوع مطالعه‌ی سریع، پایدار و تأثیرگذار متمرکز است. اگر امتحان دارید و هر چه می‌خوانید، انگار هیچ چیزی را مطالعه نکرده‌اید و مطالبی که تا چند دقیقه‌ی پیش حفظ بودید، از خاطرتان رفته، اگر کتابی طولانی را مطالعه کرده‌اید اما حتی عنوانِ آن هم برای شما ناآشناست، اگر تلاش می‌کنید دستورالعمل‌هایی را که برای به کار انداختنِ یک دستگاه خوانده بودید، به‌خاطر بیاورید و کار با آن دستگاه را آغاز کنید اما چیزی یادتان نمی‌آید، نگران نباشید! مطالعه‌ی ماندگار و مؤثر کاملا امکان‌پذیر است؛ فقط کافی‌ست راه آن را بلد باشید و اگر نمی‌دانید چطور باید به چنین چیزی دست پیدا کنید، پل نواک اینجاست تا راه را به شما نشان دهد.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت

نواک در خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت به ما می‌گوید که امروزه، با این حجمِ انبوه از تبادل داده‌ها، باید بتوانیم سرعت و کیفیت مطالعه و توانایی‌های حافظه‌مان را ارتقا دهیم تا به نتیجه‌ی دلخواه دست پیدا کنیم. چه قصد شرکت در یک آزمون را داشته باشیم، چه مطالعه کنیم تا درباره‌ی موضوعی خاص اطلاعاتی را به دست آوریم، یا به‌سادگی، مطلبی دلنشین و جالب‌توجه را می‌خوانیم، هدف ما این است که آن اطلاعات را تا زمانی که ممکن است، در گوشه‌ی ذهن خود داشته باشیم. دوست داریم بتوانیم سرعت و کیفیتِ مطالعه‌مان را بالا ببریم و فعالانه در فرآیند یادگیری شرکت کنیم.

آموزش روش‌های مؤثرتر و سریع‌تر مطالعه، اهمیت و چگونگی یادداشت‌برداری هنگام مطالعه، روش‌های تقویت حافظه، شیوه‌ی به‌خاطر سپردن واژگان و فرمول‌های جدید و... از جمله مطالبی هستند که پل نواک در خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت به آن‌ها پرداخته است. در نتیجه‌ی راهکارهایی که نواک در این خلاصه کتاب صوتی ارائه می‌دهد، می‌توانید مطالعه‌ی ماندگارتر و باکیفیت‌تری داشته باشید.

خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت را انتشارات شادن پژواک با خوانش علی اصغر قره خانی در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان قرار داده است.

خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت به هر فردی که علاقه‌مند است سرعت مطالعه‌ و درک متن خود را افزایش داده و مهارت یادگیریِ خود را به سطحی بالاتر ارتقا دهد، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت می‌شنویم

یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های تندخوانی استفاده از دست موقع مطالعه است، اما همان‌طور که قبلاً گفتیم انجام‌دادنش روی صفحه‌ی کامپیوتر یک مقداری سخته. توی این قسمت تکنیک‌های مطالعه از روی صفحه‌ی کامپیوتر را بررسی می‌کنیم. اینکه موقع خوندن، دست‌تون رو روی صفحه‌ی کامپیوتر بکشید، به‌دردبخور نیست و اگه صفحه لمسی باشه، مشکل‌ساز می‌شه. توی این بخش درباره‌ی این حرف می‌زنیم که چطور بدون دست از روی صفحه‌ی لپ‌تاپ یا تبلت تندتر مطالعه کنید.

اول بیایید درباره‌ی مشکلاتی که موقع خوندن از روی صفحه‌ی کامپیوتری پیش میاد حرف بزنیم. یک تحقیق نشون داده سرعت خوندن آدم‌های معمولی از روی صفحه‌ی کامپیوتر بیست تا سی درصد کندتر از خوندن از روی کاغذه. یک دلیلش مسئله‌ی راحتیه. یادتون باشه وقتی دارید از روی صفحه‌ی کامپیوتر می‌خونید نور از صفحه مستقیم به چشماتون می‌خوره و وقتی برای مدت طولانی مشغول خوندن باشید، آزاردهنده می‌شه. پس فکر خوبیه که مطمئن بشید نور صفحه‌تون تنظیمه تا مطالعه تا حد امکان راحت باشه. اما راحتی تنها مشکل نیست. دلیل اصلی کند خوندن از صفحه‌ی کامپیوتر، حواس‌پرتی‌های مختلفه. مثلاً تبلیغاتی که گوشه‌ی صفحه موقع مطالعه‌ی شما چشمک می‌زنند، حواس شما رو از متن پرت می‌کنند اما بعضی از حواس‌پرتی‌ها هم شخصی‌اند. مثلاً داریم یه مقاله رو می‌خونیم و یهو احساس نیاز به چک کردنِ ایمیل یا این‌جور چیزها می‌کنیم. شاید موقع خوندن یک پیغام روی صفحه ظاهر بشه. موقع مطالعه با کامپیوتر حواس‌پرتی‌های خیلی زیادی وجود دارند برای همین مهمه تا یاد بگیریم تمرکزمون رو روی کار خودمون حفظ بکنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
قسمت اول
1 دقیقه
قسمت دوم
1 دقیقه
قسمت سوم
1 دقیقه
قسمت چهارم
1 دقیقه
قسمت پنجم
2 دقیقه
قسمت ششم
6 دقیقه
قسمت هفتم
4 دقیقه
قسمت هشتم
2 دقیقه
قسمت نهم
3 دقیقه
قسمت دهم
3 دقیقه
قسمت یازدهم
3 دقیقه
قسمت دوازدهم
2 دقیقه
قسمت سیزدهم
2 دقیقه
قسمت چهاردهم
2 دقیقه
قسمت پانزدهم
5 دقیقه
قسمت شانزدهم
4 دقیقه
قسمت هفدهم
3 دقیقه
قسمت هجدهم
4 دقیقه
قسمت نوزدهم
4 دقیقه
قسمت بیستم
4 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
4 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
10 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم
3 دقیقه
قسمت بیست‌وچهارم
5 دقیقه
قسمت بیست‌وپنجم
5 دقیقه
قسمت بیست‌وششم
1 دقیقه
قسمت بیست‌وهفتم
3 دقیقه
قسمت بیست‌وهشتم
1 دقیقه
قسمت بیست‌ونهم
2 دقیقه
قسمت سی‌ام
2 دقیقه
قسمت سی‌ویکم
4 دقیقه
قسمت سی‌ودوم
3 دقیقه
قسمت سی‌وسوم
3 دقیقه
قسمت سی‌وچهارم
2 دقیقه
قسمت سی‌وپنجم
1 دقیقه
قسمت سی‌وششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویعلی اصغر قره خانی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت

محمدرضا پاسبان
۱۴۰۳/۱/۱۴
بیشتر تعالیمی که توی کتاب داده میشه ارجاع به سایت نویسنده داره و خود کتاب حاوی مطالب مفید کمی هستش.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی فراگیری مهارت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.