معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟

آیا راهی وجود دارد که با پیش گرفتن آن موفقیت خود را در زندگی شخصی و شغلی خود تضمین کنید؟ مرضیه قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟ در این باب پیشنهاداتی را ارائه می‌کند. این اثر در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟

چند مرتبه در زندگی خود تلاش کرده‌اید مهارتی را یاد بگیرید اما در میانه‌ی راه قید آن را زده‌اید و بابت دلایل مختلف عطایش را به لقایش بخشیده‌اید؟ چند کتاب خودآموز زبانی جدید را در بیست صفحه‌ی اول رها کرده‌اید؟ چند ساز بی‌آواز کنج کمدتان خاک می‌خورند؟ فکر می‌کنید چرا در برخی کارها ناتمام هستید و فرآیند یادگیری بعضی چیزها را نیمه‌کاره رها می‌کنید؟ مرضیه قریشی در خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم؟ به شما می‌گوید که مشکل نه از اراده‌ی شماست و نه از سخت بودن مهارت جدید؛ بلکه علت را باید در برنامه‌ریزی داشتن یا نداشتن جست‌وجو کنید.

انداختن قطار پیشرفت روی ریل نیازمند چه عواملی است؟ موفقیت‌های شخصی و شغلی ما منوط به چه چیزهایی است؟ در خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم؟ برنامه‌ای منسجم و کارآمد ارائه شده است که با استفاده از آن می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

برای موفقیت در تجارت و زندگی شخصی‌تان، باید به‌انداه‌ز‌ی کافی از خود انعطاف به خرج دهید و برنامه‌ریزی جامع خوبی داشته باشید. بسیاری از مردم گمان می‌کنند همین که هر صبح در دفتر کار خود را باز می‌کنند، پشت رایانه‌های خود می‌نشینند، با ارباب رجوع سروکله می‌زنند و درآمدی نیز از این طریق برای خود فراهم می‌کنند، در مسیر موفقیت قدم برمی‌دارند. اما دستیابی به موفقیت به این سادگی‌ها نیستد. در این خلاصه کتاب صوتی بیشتر دراین‌باره می‌شنوید.

مرضیه قریشی مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از خلال مقالات سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه کرده و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را تهیه نموده است. این اثر را که در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد، با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید موفقیت و پیشرفت خود را در زندگی و کار تضمین کنید، شنیدن این اثر را از دست ندهید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟ می‌شنویم

پرورش دانش و مهارت‌های جدید می‌تواند یک فرآیند هیجان‌انگیز و رضایت‌بخش باشد. اما پیدا کردن زمان برای تغییر دادن واقعیت، ممکن است دشوار باشد. بنابراین، باید با مدیرتان همکاری کنید تا به شما کمک کند تا هر گونه آموزش حین کار یا رسمی آماده شوید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که مسئولیت‌های روزانه خود را برآورده می‌کنید و همچنین مطمئن شوید که بار خود را بر روی دوش همکارانتان نمی‌اندازید.

ممکن است خوداندیشی، خودش با چالش‌هایی روبه‌رو باشد. به‌عنوان مثال، از اثر دانینگ-کروگر غافل نشوید که این ممکن است باعث شود فکر کنید شایسته‌تر واقعیت دارد هستید. و همچنین باید نسبت به سندروم ایمپاستر آگاهی داشته باشید، که می‌تواند این احساس را در شما به وجود بیاورد که یک کلاهبردار هستید و لیاقت موفقیت را ندارید.

در جست‌وجوی آنچه «برنامه‌ریزی یادگیری معجزه‌آسا» نامیده شده است و از منظر واقع‌گرایانه می‌توانید به دست آورید، باشید. و با اطمینان از اینکه PLP شما به‌خوبی پیش می‌رود و سرسختی خود را پرورش می‌دهید، شانس بهتری برای حفظ تغییر و رشدتان داشته باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
چگونه برای یادگیری برنامه‌ریزی داشته باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟
نویسنده
مترجممرضیه قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟

Nasirzadeh_ Official
۱۴۰۲/۱۲/۹
بسیارکاربردی جامع و خلاصه بیان شده، گوینده بیانی شیوا و گیرا داشتند.
سمیراجعفری
۱۴۰۲/۱/۱۹
چیزی واسه یادگیری نداشت کلا ۱۵دقیقه اونم مطلبی که اصلا اموزنده نبود
Abbas Ghaheri
۱۴۰۳/۲/۳
نکات مهمی را آموزش داده است،
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه برای یادگیری برنامه ریزی داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.