معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری

استادِ افزایشِ عملکرد، تاتیانا کلوو در خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری، استراتژی‌های قوی و کارآمدی را آموزش می‌دهد که به کمکِ آن‌های می‌توان در برابرِ مشکلاتِ زندگی، خونسردی و آرامش خود را حفظ کرد. این خلاصه کتاب صوتی، نشان می‌دهد تاب‌آوری و قدرت فقط با مطالعه یا نشستن در کلاسِ درس افزایش نمی‌یابد، بلکه می‌بایست آن را در جای‌جای زندگی روزمره تمرین و تقویت کرد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری

تاتیانا کلوو (Tatiana Kolovou)، کارِ خود را از حوزه‌ی ورزش و تناسب اندام شروع کرد. او پس از این واردِ حوزه‌ی افزایشِ عملکردِ کاری شد و با مطالعاتش در حوزه‌ی ارتباطات تجاری و بین‌فرهنگی دوره‌های متعددی را برای کارآموزان فراهم کرد. او در خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری (Building Resilience)، تکنیک‌ها و روش‌هایی که در این حوزه‌های متعدد فراگرفته است را آموزش می‌دهد تا بتوان تاب‌آوری را افزایش داد و استرس را مدیریت کرد.

تاتیانا کلوو در این خلاصه کتاب نشان می‌دهد که اصولِ تناسب اندام و روش‌هایی که در این حوزه برای افزایش انعطاف پذیری و تاب‌آوری مورد استفاده قرار می‌گیرند را می‌توان به راحتی در ساختنِ تیم‌های قوی و بی‌پروا به کار برد و از این راه افزایشِ چشمگیری را در عملکرد و کارآیی شرکت‌ها به دست آورد. پس از این، او این اصول را در دیگر حوزه‌های زندگی نیز به کار می‌بندد و تأثیرِ مثبتِ آن‌ها در بهبودِ عملکرد را نشان می‌دهد.

در ادامه‌ی خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری، اهمیتِ تمرین کردن و نقشِ آن در فرآیندِ رشد و گسترشِ مهارت‌ها بررسی می‌شود. تاتیانا کلوو از این راه، تمرین‌های متعددی برای افزایشِ تاب‌آوری و مهارت‌های مرتبط با آن را ارائه می‌دهد. او در این خلاصه کتاب صوتی، از ما می‌خواهد: «درخواست‌های‌مان را مطرح کنیم و با رد شدن‌شان کنار بیاییم»، «خود را در موقعیت‌های چالش‌برانگیز بگذاریم و مهارت‌های جدیدی بیاموزیم»، «زبانِ درونی‌مان را مدیریت کنیم» و «رفتار‌های گذشته‌مان را موردِ ارزیابی قرار دهیم».

همه‌ی این تمرین‌ها، به ما کمک می‌کنند در شرایطِ غیرقطعی و نامساعدِ جهان، انعطاف پذیری بیشتری داشته باشیم و بهتر بتوانیم با مشکلات کنار بیاییم. او با ارجاع به روان‌شناسان و نظریه‌پردازان مهم در حوزه‌ی مدیریت استرس، مفاهیمِ شفاف و پر کاربردِ این حوزه را معرفی می‌کند و از آن‌ها برای ساختنِ چارچوبی مفهومی و درعین‌حال ساده بهره می‌برد.

خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری، توسطِ انتشارات شادن پژواک، به ترجمه‌ی فریبا سبز چمنی و گویندگی سحر طهرانچی منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبالِ افزایش و تقویتِ اراده و تاب‌آوریِ خود هستند، از شنیدن خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری لذت خواهند برد.

با تاتیانا کلوو بیشتر آشنا شویم

تاتیانا کلوو سخنران ارشد در مدرسه‌ی کسب و کار کلی در دانشگاه ایندیاناست. او در این مدرسه به دانشجویان رشته‌ی MBA، ارتباطات تجاری و ارتباطات بین‌فرهنگی را آموزش می‌دهد. او پیش از این در دانشکده‌ی منابع انسانی دانشگاه ایندیانا مشاورِ توسعه‌ی سازمانی بود و سمینار‌های فراوانی در رابطه با بهینه کردنِ عملکردِ شغلی برگزار کرده است. تاتیانا کلوو که در حال حاضر در آمریکا به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند، در آتنِ یونان متولد شده و سال‌های کودکیِ خود را در یونان گذرانده است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری می‌شنویم

وقتی سطح فعلی مقاومت‌تان را تشخیص دادید باید آستانه‌ی آن را بالا ببرید تا برای اتفاقات استرس‌آورِ آینده، آماده باشید. سال‌های پیش روان‌شناسی به نامِ چارلز اسپیلبرگر گفت آدم‌ها به دو صورت به محرک‌های استرس‌آور و بیرونی واکنش نشان می‌دهند: استرسِ حالتی، میزانِ استرسی‌ست که بدنِ ما در یک لحظه‌ی مشخص تولید می‌کند؛ و اضطراب صفتی، که شدت اضطرابی‌ست که معمولاً شاهد آن هستیم. مثلاً آدم‌هایی را می‌شناسیم که عصبی‌ترند و ظاهرشون مضطرب‌تر از بقیه است و به قولِ اسپیلبرگر میزان اضطراب صفتی آن‌ها بالاتر از بقیه است؛ ولی در شرایط مساعد، ممکن است خیلی آرام باشند، یعنی اضطراب حالتی آن‌ها پایین است. اگر برای شرح میزان مقاومتی که در موقعیت‌های خاص از خودمان نشان می‌دهیم واژه‌های صفتی و حالتی را تعبیر کنیم، به هدف‌مان می‌رسیم. بگذارید مقایسه‌ی دیگری انجام بدهیم تا بهتر مفهومِ افزایش سطح مقاومت را متوجه شویم. ورزش‌کاران همیشه برای رسیدن به حداقلِ آمادگیِ مورد نیاز‌شان تمرین می‌کنند. گاهی این آمادگی ممکن است بالاترین سطح مورد نیاز در یک رقابت واقعی باشد. پس در تمرین، شرایطی بازسازی می‌شود که قلب، شُش‌ها و تمام بدن‌شان به آمادگی لازم برای آن رویدادِ واقعی برسد. شما هم باید تمرین کنید، تا آستانه‌ی مقاومت‌تان بالا رود و بتوانید مشکلات واقعی را شکست دهید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
بخش 1
4 دقیقه
بخش 2
3 دقیقه
بخش 3
2 دقیقه
بخش 4
3 دقیقه
بخش 5
3 دقیقه
بخش 6
3 دقیقه
بخش 7
4 دقیقه
بخش 8
3 دقیقه
بخش 9
2 دقیقه
بخش 10
3 دقیقه
بخش 11
4 دقیقه
بخش 12
2 دقیقه
بخش 13
5 دقیقه
بخش 14
2 دقیقه
بخش 15
3 دقیقه
بخش 16

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویسحر طهرانچی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۲۰۰۰۰ ۱۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری

Hoori
۱۴۰۲/۴/۷
کتاب خوبی هست. با تمرین‌های کوتاهی که میده بهتون کمک می‌کنه آستانه‌ی مقاومت‌تون رو بالا ببرید و استراتژی‌هایی برای کمک به ثبات این عادت میده.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی انعطاف پذیری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.