معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم

اگر احساس می‌کنید هر کاری در توانتان بوده را انجام داده‌اید، اما همچنان به جایگاهی که می‌خواستید نرسیده‌اید، راهنمایی‌های موجود در خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم، اثر مایکل برن آف، به کمک شما خواهد آمد. این سخنران انگیزشی در خلاصه کتاب حاضر، موانعی که بر سر راه موفقیتتان قرار گرفته‌اند را به شما نشان خواهد داد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم

گاهی اوقات می‌بینید که همه‌چیز سر جای خودش قرار دارد و باز هم نتیجه درست نیست. به‌اندازه‌ی کافی تلاش کرده و به تمام دستورات لازم هم عمل کرده‌اید، اما باز هم از آنچه انتظار داشته‌اید خیلی فاصله دارید. به بیان مایکل برن آف (Michael Bernoff) در خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم، آنچه در چنین مواقعی شما را آزار می‌دهد این است که می‌دانید هنوز یک مرحله‌ی ضروری برای رسیدن به موفقیت را نپیموده‌اید. شما خبر دارید که این مرحله‌ی نپیموده چیست و شامل چه کارهایی می‌شود؛ اما مشکل این است که دست‌به‌کار نمی‌شوید و آن را انجام نمی‌دهید؛ حداقل به‌اندازه‌ی کافی روی آن پافشاری نمی‌کنید.

مایکل برن آف در خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم ادامه می‌دهد که گاهی این عدم پافشاری و پشتکار کافی، تقصیر خودتان نیست و نمی‌توان شما را بابت آن سرزنش کرد. در چنین مواقعی احساس می‌کنید فلج شده‌اید یا اینکه کسی دست‌وپای شما را بسته و مانع از حرکت کردنتان به‌سوی آن گام ضروری شده است. مایکل برن آف به این نکته اشاره می‌کند که گاهی در واقعیت، نیرویی نامرئی بر انسان فشار می‌آورد و مانع از حرکت او می‌شود. او در خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم، تلاش می‌کند تا ماهیت این نیرو را آشکار سازد. چراکه با شناخت این نیرو قادر به ایستادگی در برابر آن و خنثی کردنش خواهیم شد.

مایکل برن آف قصد ندارد، استراتژی‌های لازم برای رسیدن به موفقیت در کسب‌وکار و زندگی حرفه‌ای را به مخاطبان خود بیاموزد. خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم، دعوتی به ملاقات با خودِ واقعی ماست. جنبه‌ای از ما که زندگی خود را به همان صورت که می‌خواهد، می‌گذراند. مایکل برن آف به مخاطبان این کتاب می‌آموزد که چطور شیوه‌ی فکر کردن خود درباره‌ی امور و نحوه‌ی رفتار کردنشان را تغییر دهند تا احساس لذت و رضایت بیشتری نسبت به زندگی خود داشته باشند.

خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم را نشر صوتی کلید آموزش با صدای مهدی سعادتی و براساس ترجمه‌ی موعود کوهکن منتشر کرده است.

خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم برای مخاطبان کتاب‌های خودسازی، مثبت‌اندیشی و موفقیت مناسب خواهد بود.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم می‌شنویم

بذارید یه سؤال ازتون کنم: چند نفرتون می‌خواید که در طول زندگی از مسیر سریع‌تر استفاده کنید و امروز با چیزی بیشتر از دانش از این اتاق خارج بشید؟ چون دانش شما رو به هیچ‌جا نمی‌رسونه. متفاوت عمل کردنه که باعث می‌شه شما پیشرفت کنید. حالا می‌خوام بر روی سه ناحیه‌ی به‌خصوص تمرکز کنم. اولیش، حالت هیجانیه. چطوره خودتون رو تو حالتی از احساسات و هیجانات قرار بدید که بتونید به‌وسیله‌ی اون، به چیزهایی که می‌خواید برسید؟

این رو یه‌جا یادداشت کنید. منطق، شما رو به جایی نمی‌رسونه؛ احساساتن که همه‌چیز رو تغییر می‌دن. قاعدتاً شما نباید کیک شکلاتی بخورید. قاعدتاً باید برید باشگاه. قاعدتاً باید پول بیشتری دربیارید، اما این احساساتن که همه‌چیز رو تغییر می‌دن. زمانی که احساسات، چنان در اعماق وجود شما نهادینه شدن که باعث بشن شما کاری رو انجام بدید، اون وقته که همه‌چیز تغییر می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
بخش اول
36 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم
نویسنده
مترجمموعود کوهکن
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتیانتشارات کلید آموزش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۸/۳
نمیدونم پادکست یا سخنرانی؟! اما بی نظیر در این ۷۳ دقیقه اصل مطلب تصمیم گیری و هدفگذاری را، مایکل برن آف، بیان میکند، دست مریزاد. اینجا نوشته خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم؟ از مایکل برن آف، اما شما بخوانید ۴ راه پیشرفت در زندگی: ۱. مهارت اعتماد به نفس۲. برقراری ارتباط با خود و دیگران ۳. پشتکار ۴. هماهنگی کتاب فقط شما را هیجان زده و با انگیزه نمی‌کند، بلکه به شما راهنمایی می‌دهد که چجوری بهتر به اهدافتان برسید و چطور از اینکه الآن هستید بهتر باشید؟ نه اینکه هدف بزرگ بردارید و خودتان را برای نرسیدن به آن هر روز و هر لحظه شکست خورده بیابید! کتاب کم حجم است اما پرمغز. بارها بشنویدش و اقدام آن را عملی کنید. به قول مایکل برن آف: تأسف بار است که میدونید چی میخواهید اما انجامش نمیدهید؟! 😤😱
پرنیا صفری
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
چجوری از این نقطه‌ای که هستیم به نقطه‌ای که میخوایم بریم؟ سادس لطفا عمل کن به چیز‌هایی که میدونی... (عمل و استمرار)
تو میخوای اندامت خوب باشه، پس ورزش کن
این کتاب میگه ما میدونیم چی میخوایم و میدونیم که چه کاری باید انجام بدیم ولی زمانی میرسیم که انجامش بدیم و عمل کنیم.
ما باید تبدیل به راه و
حل برای مشکلات زندگیمون بشیم. اول از همه هوشمندانه خودخواه باشیم دنبال یک موفقیت چشمگیر نباشیم و فوکوس کنیم روی هر بار بهتر شدن و پیشرفت کردن.
منتظر این نباش که برات اتفاق خوبی بیفته و بالاخره موفق شی، میگه که بلند شو و تلاش کن و سعی کن زندگیتو تغییر بدی و این زندگی تغییر دادن و موفق شدن رو تو قدم‌های کوچک و مستمر بودن ببین.
یادگیری و پیشرفت با انجام دادن میسر میشه.
کارهاتون رو متفاوت انجام بدید.. مثلا تا الان یه کاری رو انجام دادی و نتیجه نداده، خب متفاوت یا به روش دیگه‌ای انجامش بده. سریع‌ترین راه رسیدن به موفقیت مهار کردن الانمونه یعنی بخاطر یه لحظه یا یه حس خوب رو تجربه کردن، همه چی رو له نکنیم.
مثلا باید انداممون خوب بشه، بخاطر یه کیک خوشمزه نریم بخوریم و تلاشمون رو از بین ببریم. با این کار اعتماد به نفس ما تقویت میشه. میگه برای موفق شدن باید چهار نکته رو در نظر بگیریم
۱. ارتباط برقرار کردن با دیگران۲. اعتماد به نفس داشتن۳. پشتکار و استقامت۴. هماهنگی و کنترل اوضاع در مسیر درستمون یعنی (حرف=عمل)
نتایج و اهداف موقتی هستند ولی مهارتی که یاد بگیریم همیشگیه.
در کل: برای موفق شدن تو مسیر قرار بگیرید و انجام بدید و آزمون و خطا کنید با یک جا نشستن و فک کردن هیچی درست نمیشه و ببینید چطور هر روز بهتر بشید در اعتماد به نفستون در مصمم بودنتون در ارتباط با دیگران و در مهارت‌هایی که دوست دارید.
مریم حسینی
۱۴۰۳/۱/۱۴
به کسانی که علاقمند به مطالعه در زمینه موفقیت هستند. توصیه می کنم این فایل صوتی که برگرفته از یک همایش هست را گوش کنند. البته مطالب از نظر انسجام کمی دچار مشکل هستند. اما در مجموع نگاه خوبی به موانع موفقیت دارد. نقاط قوت این فایل که بسیار کاربردی هم هستند شامل موارد زیر است: در نظر گرفتن اهمیت در " احساسات مقابل منطق انجام کار. (به نظر می رسد اکثر افراد می دانند چه اقداماتی باید انجام دهند اما نمی توانند احساسات خود را مدیریت کنند. مطلب بعدی اهمیت اقدام در برابر دانش است. به نظر می رسد نویسنده به شدت معتقد است که دو صد گفته چون نیم کردار نیست. او معتقد است مدت کمی صرف تصمیم گیری و مدت بیشتری صرف اقدام شود. نکته بسیار کاربردی دیگر این که نویسنده معنای مفهوم موفقیت را از نقطه یا دستاوردی که باید به آن رسید با احساس خوب فرایند یادگیری مهارتها و داشتن احساس رضایت طولانی مدت جایگزین می کند. مساله مهم دیگر اشاره به مهارتهای مشترک افراد موفق است که شامل اعتماد به نفس، ارتباط با خود و دیگران، پشتکار و هماهنگی بین حرف و عمل است. در مجموع شنیدن این فایل می تواند نقطه آغازی باشد برای کسانی که دغدغه احساس رضایتمندی دارند.
Ta Kh
۱۴۰۲/۹/۱۹
کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم نوشتهٔ مایکل برن آف و ترجمهٔ موعود کوهکن با صدای مهدی سعادتی است و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است.
درباره کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم
چرا شما در جایگاهی که دوست
داشتید باشید، نیستید؟
برای رسیدن به آنجایی که دوست داشتید الان آن جا بودید، چه کارهای عملی باید انجام دهید؟
در کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم یاد می‌گیرید چطور ذهن خود را تغییر دهید، از حاشیهٔ امن خود خارج شوید و احساسات خود را کنترل کنید تا به جایگاهی که می‌خواهید برسید. کافی است این اصول اساسی را بیاموزید تا زندگی شما برای همیشه تغییر کند.
شنیدن کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم را به کسانی که بارها در زندگی شکست را تجربه کردن پیشنهاد می‌کنم.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، به نظرم خیلی خوبه و به عنوان یه پادکست میشه نگاهش کرد که سخنران با تجربه و در کار خود با علم هستند که به این راحتی و روان نصیحت وار تجربیات زندگی شخصی خودشون را به مخاطبین خودشون در میون می‌گذارند. نکات بسیار مهم و کاربردی را که در زندکی شخصی هر نفر پیش ممکنه اومده باشه را موشکافانه برسی می‌کند و راهکار مناسب و قابل انجام را ارائه می‌دهند. ترجمه‌ی خوبی داره و خوانش بسیار مطلوب. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
Sara Asadpour
۱۴۰۲/۸/۱۰
در این کتاب صوتی یاد می‌گیریم چطور ذهن خود را تغییر دهیم. از حاشیه امن خود خارج شویم و احساسات خود را کنترل کنیم تا به جایگاهی که میخواهیم برسیم. کافی است این اصول اساسی را بیاموزیم تا زندگمان برای همیشه تغییر کند، در واقع این کتاب برگرفته شده از یک سخنرانی است. به زبان رسا و خودمانی به نگارش در امده است. صدای گوینده آن را جذاب تر و گیرا تر کرده است،
هلینا
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
آب دستتونه بذارید زمین، این سخنرانی رو گوش کنید. اگه سالهاست دنبال نقطه کور درون خودت می‌گردی که چرا یک کار رو انجام نمی‌دی، چرا اهمال کاری می‌کنی، اصلا چطوری یک تغییر اساسی توی خودت انجام بدی و علیه تنبلیت و اهمال کاریت، به آگاهی واقعی و بدون حرف اضافه، خلاصه و مفید برسی، این سخنرانی ارزشمند رو از گوش کن. اونم هزار بار.
ممنون کتابراه که این سخنرانی ارزشمند رو ارائه داده و رایگان هم در اختیار همه قرار داده. واقعا ممنونم
سیده لیلا موسوی اطهر
۱۴۰۲/۸/۹
عالی بود باید در نظر گرفت که این کتاب رو چند دفعه باید بادقت گوش داد تا این نکته رو که اعتماد بنفس داشتن هست رو بتونیم در لایه‌های اعماق مغزمون خوب جا بدیم. لازمه که به خودمون کمک کنیم. درجایی که هستیم آرامش داشته باشیم واز زندگیمون راضی باشیم، به خودمون کمک کنیم تا به اون چیزی که مدنظرمون تو موفقیت است برسیم، چون جامعه به ما فقط استرس میده
Arya
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
کتاب اما مارا کمی از نقطه‌ای که میخواهیم دور می‌کند اما کتاب خوبیه باید بعضی وقت‌ها از مسیری که درونش هستی بیای بیرون و راه سریع تر رو انتخاب و امتحان کنی این کتاب کمی درباره خودخواهی اشتباه میکنه انسان باید کمی خودخواه باشه ولی بقیه هم مهم هستن و ما وقتی مداوم از خودمون به بهانه مراقبت از دیگران و محافظت کنیم حتی انسانیتمون نابود خواهد شد اما درست هم میگه خوب کتاب بدم نیست خوبه اینکه روز یا شب خوش
ع س
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
با سلام. حیف وقتی که برای دانلود این کتاب هدر دادم. جهان بینی این کتاب با جهان بینی من زمین تا آسمان فرق داره. زیاده خواهی و خودخواهی جامعه بشری رو بیچاره کرده. تشویق به بیشتر خواستن و بیشتر خوردن و بیشتر پوشیدن و... مصرف گرایی که به مرور باعث خودخواهی میشه. و همنوعت رو فراموش میکنی و قبل از اون به توجه خدا رو از دست میدی. به دست آوردن ثروت اصلا بد نیست. مهم نحوه خرج کردن اون ثروته و جایی که صرف میشه. موفق باشید
نسرین شهابی
۱۴۰۲/۸/۶
خیلی ظریف و البته حرفه ای به علل رنجها پرداخته و جالبتر اینکه راه حل ارائه داده حالت بی فکری و غرق نشدن ولی بهتر بود خیلی جزیی تر و عملی تر برای رفع مشکل راهکار میداد علی ایحال واقعا تکان دهنده هست اینکه احساسات تعیین کننده سرنوشت و هرلحظه ماهستن و اینکه حتی افسار اون احساسات دست ذهن و فکرماست و افسار احساسات هم دست ما برای مهار همه غرق شدگی ها
سمیه شفیعی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
کتاب چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که میخواهیم برسیم یک بار بشنوید و مدام مرور کنید در عین کوتاه بودن پر از نکات و تلنگر بود که همه ما بهش نیاز داریم گاهی گره‌های زندگیمون فقط با عمل کردم به یک حرف باز میشه و مسیر زندگیمون هموارتر در کل من هر وقت حس میکنم دیگه هیچ راهی وجود نداره و دورتا دور دیواره یه کتاب در زمینه موفقیت و خودشناسی میخونم شارژ مجدد میشم
رویا جهانشاهی
۱۴۰۲/۸/۶
این کتاب با اینکه رایگان هست اما روی آن واقعا نمیتوان قیمت گذاشت دوستان عزیز من. بنظر من عالی بود و کمک می‌کنه جایگاه کنونی را درک کنید و با عزم راسخ به هدف نهایی خود برسید.
ممنون از کتابراه که این کتاب بینظیر را رایگان در اختیار جامعه علاقه مند به کتاب قرار داده است.
maryam mafakheri
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
نویسنده، مایکل برن آف در کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم یاد می‌دهد، چطور به جای فقط مشغول برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف بودن، شروع به عمل کنیم. ‌ یا اگر سری اهداف موفقیت را از "و"،   "و"،   "و" به "یا"، "یا"، "یا" تبدیل کنیم شادتر خواهیم بود. با تشکر از پدیدآورندگان آورندگان این کتاب خوب  و کتابراه عزیز.
:] Parnia
۱۴۰۲/۸/۱۰
به جرعت میتونم بگم کتابایی که جدیدا با موضوع انگیزه و هدف گذاری هستند نکته خاصی ندارن و معمولا شباهت زیادی به بقیه کتابا دارن، ولی این کتاب صوتی پر از نکته هاییه که من اصلا به گوشم نخورده بود، حقیقتا فکر نمیکردم یه کتاب رایگان انقدر نکته‌های جدید و مفهومی داشته باشه، این موضوع واقعا منو شگفت زده کرد.
مشاهده همه نظرات 192

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه از نقطه‌ای که در آن قرار داریم به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.