معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مغز برتر

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مغز برتر
قیمت:
۹۸۰۰ 4900 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مغز برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مغز برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مغز برتر

خلاصه کتاب صوتی مغز برتر نوشته‌ی دیپاک چوپرا و رودلف ایی تانزی، با نحوه عملکرد و توانایی‌های مغز آشنایتان می‌کند و به شما یاد می‌دهد که چگونه از طریق خودآگاهی و ذهن آگاهی به سعادت، شادی و سلامت روح و جسم دست یابید.

درباره خلاصه کتاب صوتی مغز برتر:

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید با توانایی‌ها و قدرت‌های مغزتان آشنا شوید و کیفیت زندگی خود را بالا ببرید؟ خلاصه کتاب صوتی مغز برتر (Super Brain) راهنمایی مناسب برای شماست تا از این عضو مهم بدن، نهایت استفاده را ببرید و از آن به عنوان دروازه‌ای برای دستیابی به سلامتی، شادی و رشد معنوی استفاده کنید.

دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) به عنوان یکی از پزشکان برجسته و مشهور در دنیا به همراه رودلف ایی تانزی (Rudolph E. Tanzi)، خرد و تخصص خود را به کار گرفته تا درک جدیدی از پتانسیل‌های مغز خود پیدا کنید و از طریق خودآگاهی، استفاده‌ای فراتر از آن داشته باشید. شیوه‌ای جدید و سودمند که شما را از محدودیت‌های فعلی‌تان خارج می‌کند و تحقیقات پیشرفته علمی را با بینش‌های معنوی در هم می‌آمیزد.

شما در کتاب مغز برتر یاد می‌گیرید:

- چگونگی کاهش خطرات پیری
- چگونگی ایجاد سبک زندگی ایده‌ال برای داشتن مغز سالم
- مرتبط ساختن ذهن و بدن که درنهایت منجر به شادی و رفاه بیشتر می‌شود.
- غلبه بر شایع‌ترین بیماری‌ها از جمله از دست دادن حافظه، افسردگی، اضطراب و چاقی
- و ...

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی مغز برتر:

- کتابی بسیار هیجان‌انگیز... آن را بادقت بخوانید و همه چیز را مغز برتر جدید خود پردازش کنید. (Wayne W. Dyer، نویسنده)

- متفکرانه و جذاب. کتابی که زندگی بسیاری را بهبود می‌بخشد و راز و رمزهای مغز را افشا می‌کند. خواندن این کتاب ضروری است چراکه به شما در ساختن قوی‌ترین ابزار بدن‌تان می‌کند تا به سلامتی، طول عمر و حداکثر پتانسیل دست یابید. (Dean Ornish، استاد پزشکی دانشگاه کالیفرنیا)

- کتاب مغز برتر یک کتاب راهنمای کاربردی برای مغز است که نه براساس اطلاعات قدیمی، بلکه برپایه جدیدترین تحقیقات موجود در دنیا و خود درمانی کاملا جدید و متفاوت نوشته شده است. (William Mobley، رئیس و استاد برجسته علوم اعصاب دانشگاه کالیفرنیا)

خلاصه کتاب صوتی مغز برتر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید با توانایی‌های مغز خود آشنا شوید و به سلامت جسم و روح‌تان اهمیت می‌دهید، شنیدن این میکروکتاب صوتی را از دست ندهید.

دیپاک چوپرا را بیشتر بشناسیم:

او پزشکی‌ست که شعر می‌گوید، می‌نویسد و به ادبیات عرفانی و معنوی آگاه است. حتی مجله TIME دیپاک چوپرا را یکی از 100 قهرمان برتر قرن توصیف کرده است. وی بیش از 80 عنوان کتاب دارد و آثارش همیشه جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده‌ و به 50 زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند.

تفکرات و آثار چوپرا شهرت جهانی دارد؛ چراکه او را از بنیان‌گذاران درمان معنوی می‌دانند و همواره به نقش مهم و اثرگذار معنویت و خودشناسی برای درمان بسیاری از بیماری‌های جسمی و روحی معتقد است. درواقع دیپاک چوپرا باور و عمل به قوانین معنوی را در دنیای مادی و ماشینی شده‌ی امروز الزامی می‌داند.

«اکسیر، بازتاب سایه، جاده عشق، چگونه خدا را بشناسیم، جوان‌تر بمانید، عمر طولانی تری داشته باشید، در شادی پایدار زیستن، ذهن بی انتها، جسم پردوام و هفت قانون معنوی موفقیت» از معروف‌ترین کتاب‌های ترجمه شده او در ایران هستند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مغز برتر می‌شنویم:

برای برملا کردن یکی دیگه از نویدهای مغز برتر باید به سراغ حل یک معمای قدیمی بریم؛ اون معمای قدیمی، پیریه. در گذشته بشر راه‌های مختلفی رو طی کرده تا بتونه درمقابل پیری بایسته. استفاده از اکسیرها، معجون‌ها، جادو‌ها و دعاهای مختلف نتونسته پیری رو متوقف کنه. همه پیر میشن و هیچ استثنایی هم در این زمینه وجود نداره. اما از نظر پزشکی هیچکس به خاطر پیری نمی‌میره. مرگ زمانی رخ میده که یکی از سیستم‌های کلیدی بدن از کار بیفته. اما چطور می‌تونیم جلوی تخریب و از کار افتادن سیستم‌های حیاتی رو بگیریم؟ راه‌حل موثر اینه که تمام عمر به بدن خودمون توجه کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
میکروکتاب چیست
2 دقیقه
درباره کتاب و نویسنده
3 دقیقه
مقدمه
27 دقیقه
فصل اول: پرورش بزرگ‌ترین موهبت
45 دقیقه
فصل دوم: ساختن واقعیت؛ مغز شما، دنیای شما
21 دقیقه
فصل سوم: معما و نوید؛ مغز علیه پیری
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مغز برتر
نویسنده،
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، خلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
۹۸۰۰ 4900 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مغز برتر

مرضیه کردبچه
۱۴۰۲/۵/۲۹
کتاب صوتی مغز برتر اثر رودلف ایب تانزی و دیپاک چوپرا، یکی از بهترین کتابهایی که در زمینه عملکرد مغز نگاشته شده، این کتاب با وجودی که خلاصه است ولیکن شما نکات بسیار پر اهمیتی را متوجه میشوید و گوینده نیز صدای بسیار گیرایی دارد، من به شخصه این کتاب را تا الان ۲ بار گوش داده‌ام و کلی نت برداری دیپاک و کرده‌ام، چوپرا که یک پزشک با شهرت جهانی همچنین یکی از موسسین درمان معنوی است که تاثیر ذهن آگاهی و مسائل معنوی را در درمان بیماریهای روحی و جسمی بسیار مهم میداند. او در ضمن یکی از ۱۰۰ نفر قهرمان قرن به نوشته مجله تایم می‌باشد، چوپرا بیش از ۸۰ جلد کتاب نوشته و کتابهای ایشان به ۵۰ زبان دنیا ترجمه شده، خواندن و شنیدن این کتاب را به همه‌ی کسانی که به دنبال کسب آرامش و همچنین رسیدن به راز طول عمر هستند توصیه و پیشنهاد میکنم.
بهار عبدالوند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
در کل نکات خوبی داشت که بطور خلاصه بیان شده بود و سرنخ‌های اصلی پیدا کردن مسیر درست بهتون نشون میده که در صورت علاقه باید خودتون دنبال بهترین روش اجرا و تثبیت آن‌ها و کاربردشون توی زندگیتون باشید.
سارا حسینی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
اینقدر با خواندن کتاب لذت بردم که دنبال بقیه کتابهای دیپاک چوپرا رفتم و منتظرم درکتابراه صوتیشم موجود بشه. واقعا سپاسگزارم از گروه کتابراه به خاطر انتخاب کتابهای پر محتوا
فریده ملایی
۱۴۰۲/۳/۲۱
عالی بود صدای گوینده هم خیلی خوب بود من سه بار کتاب صوتی را گوش دادم هردفعه برایم مطالب جالبتر و آموزنده تر میشوند.، ممنون ازکتابراه
Soheil
۱۴۰۱/۶/۸
خیلی خوب بود اگه درکش کنید و بهش عمل کنید واقعا کیفیت زندگیتون بالا میره گفته‌های کتاب همه پس زمینه علمی داره و میشه بهش اعتماد کرد.
نگار صادقی
۱۴۰۱/۵/۱۶
چوپرا فوق العادست
هرکسی که میخواد به زندگی اروم و ارامش برسه واقعا پیشنهاد میکنم‌کتاب هاشو بخونه
مدیتیشن هاشم گوش بدید عالیه
abbas masjedian
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
سلام... بطور کلی کتابهای دیپاک چوپرا همگی عالی هستند.. همگی قابل تامل هستند و باید با تمام وجود گوش کرد..
maryam ammareh
۱۴۰۲/۸/۲۷
کتاب فوق العاده برای افزایش طول عمر و دارای نکات واقعا حقیقی و جنبه‌ی علمی نیز دارد
Zahra
۱۴۰۱/۶/۵
میکرو کتاب جالبی بود و دیدگاه نویسنده رو دوست داشتم
Sarineh Vartoomian
۱۴۰۱/۱/۱
اطلاعات مفید و واقع بینانه در اختیار می‌گذارد.
sayedmorteza tabibzadeh
۱۴۰۰/۱۰/۳
خیلی عالی بود واقعامطالبی درکتاب هست که من تاکنون نشنیدم
معصومه شهبازی
۱۴۰۲/۵/۲۰
کتاب خوبیه و صوت خوبی داشت
سعید قربانپور
۱۴۰۲/۲/۲۷
مغز به شدت میتونه توانند باشه
محمود سلیمانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
فوق‌العاده بود واقعا بدرد بخور
رضاخسروجردی
۱۴۰۱/۹/۱۰
سلام کتاب مفید واموزنده‌ای است
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مغز برتر

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مغز برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.