معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم؟: راهنمایی برای کشف خودتان و ارزش‌هایتان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم؟: راهنمایی برای کشف خودتان و ارزش‌هایتان
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم؟: راهنمایی برای کشف خودتان و ارزش‌هایتان

آیا شما واقعاً می‌دانید چه کسی هستید و برای چه چیزی به دنیا پا گذاشته‌اید؟ مارک منسون در خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم؟ به شما کمک می‌کند تا ارزش‌های وجودی خود را کشف کنید و در راستای همان ارزش‌ها قدم بردارید.

درباره خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم:

شاید برایتان این سؤال پیش آمده باشد که چرا بعد از این همه تلاش هنوز به آن چیزهایی که می‌خواستید نرسیده‌اید. یا اینکه رسالت واقعی شما در این جهان چیست و واقعاً چه کسی هستید. مارک منسون در کتاب من چه کسی هستم؟ (Personal Values How to know who you are and what you stand for) درمورد همین موضوع صحبت می‌کند.

او در ابتدا درمورد برنامه روتین روزانهٔ هیتلر صحبت می‌کند و می‌گوید: او هر روز ساعت 5 صبح از خواب برمی‌خاست و بعد از یوگا و نوشتن یادداشت‌های روزانه به سراغ کارهایش می‌رفت. وی از طریق اجرای این عادت‌ها می‌توانست بر روی اهداف بلندپروازانه خود تمرکز کند. اگر آن روی خشن و وحشت‌آور هیتلر را کنار بگذارید، به‌طورکلی می‌توان او را یکی از موفق‌ترین افراد خودساخته در تاریخ جهان به شمار آورد. هیتلر در عرض دو دهه از یک فرد شکست‌خورده به فرماندهی کل یک کشور تبدیل شد و به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان الهام بخشید.

خوب بودن از نظر هرکسی متفاوت است و بستگی به ارزش‌های آن‌ها دارد. بعضی از افراد موفق شدن را در ثروت می‌دانند و برخی دیگر در تشکیل خانواده. به همین دلیل می‌توان گفت ارزش‌های شخصی ما خوب بودن یا موفقیت ما را تعیین می‌کنند. نویسنده عقیده دارد شما نمی‌توانید در مورد خودسازی صحبت کنید تا زمانی که ارزش‌های خود را به میان نیاورید؛ بنابراین تنها رشد کردن کافی نیست و شما باید تعریف دقیقی از رشد برای خود داشته باشید و تصمیم بگیرید قرار است در کدام جهت رشد کنید.

بسیاری از مردم این موضوع را درک نمی‌کنند و با وسواس زیاد بر شاد بودن و احساس خوب داشتن تمرکز می‌کنند. درحالی‌که نمی‌دانند اگر ارزش‌های شخصی‌شان چیزی سطحی باشد، نه‌تنها به احساس خوب آن‌ها کمکی نمی‌کند بلکه به آن‌ها آسیب هم می‌رساند. تلاش منسون در این مقاله در این است که به شما کمک کند ابتدا ارزش‌های خود را بشناسید و بعد بر اساس آن‌ها اهداف خود را تعیین کنید.

خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید ارزش‌های درونی خود را بشناسید و در مسیر هدف خود رشد کنید، شنیدن این فایل صوتی به شما کمک زیادی می‌کند.

مارک منسون را بیشتر بشناسیم:

او یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز است و یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های رشد شخصی در جهان (markmanson. net) را دارد. درواقع ماهانه بیشتر از دو میلیون نفر نوشته‌های این نویسنده را مطالعه می‌کنند.

مارک منسون (Mark Manson) با نوشتن کتاب «هنر ظریف بی‌خیالی» شهرتی جهانی به دست آورد و بعد از آن کتاب‌هایش به 50 زبان ترجمه شد‌اند و بیش از 12 میلیون نسخه از آن‌ها در سراسر جهان به فروش رفت.

مقالات منسون در نیویورک‌تایمز، وال‌استریت ژورنال، مجله TIME، فوربس، سی. ان. ان و ووکس و بسیاری از مطبوعات مشهور دیگر به چاپ رسیده و طرفداران زیادی دارد. کتاب‌های دیگر او که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند، «عشق کافی نیست» و «همه چیز به فنا رفته» نام دارند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم می‌شنویم:

چند وقت پیش یکی از انگیزشی‌ترین سخنرانی‌های تد رو می‌دیدم. این سخنرانی به ارائهٔ ایده‌ها و نظرات دیوانه‌کننده و تأثیرگذار نپرداخته بود. قرار نبود با دیدن اون سخنرانی ایدهٔ آن چنانی نصیب من و حاضرین شه. طوری که فورا اون رو در زندگی به کار ببریم. حتی سخنران هم یک سخنران چندان حرفه‌ای نیست. داریل دیویس موزیسین سیتاه پوستیه که به سراسر جنوب آمریکا سفر کرده و بلوز نواخته. او در حرفهٔ خودش با گروهی از برتری طلبان سفید پوست روبه‌رو شد. اما به جای اینکه با اون‌ها بجنگه یا بحث و دعوا راه بندازه، انتخاب کرد که کاری غیرمنتظره انجام بده.

او با اونها دوست شد. شاید این کار احمقانه به نظر برسه یا اصلا شاید هم احمقانه باشه. اما احمقانه‌تر از این کار اینه که او تونست دویست نفر از اعضای سازمان سری ضد سیاه پوستان آمریکا رو متقاعد کنه تا ردای خودشون رو دربیارن و دست از باورهاشون بردارن. این همون چیزیه که بیشتر آدما دربارهٔ تغییر ارزش‌ها نمی‌دونن و اون رو درک نمی‌کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
1 دقیقه
دربارهٔ کتاب
1 دقیقه
دربارهٔ نویسنده
7 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
فصل اول: ارزش‌های فردی شما کدام است؟
13 دقیقه
فصل دوم: چطور خودتان را از نو بسازید
13 دقیقه
فصل سوم: انتخاب ارزش‌های بهتر
30 دقیقه
فصل چهارم: چطور یک فرد بالغ باشیم؟
15 دقیقه
فصل پنجم: چطور بزرگ شویم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم؟: راهنمایی برای کشف خودتان و ارزش‌هایتان
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم؟

محمد اعتماددار
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
تجربه خوبی از پیدا کردن ارزش می‌ده.
اما در ادامه به تناقضی بر می‌خوریم در کتاب.
همون طوری که می‌گه ارزش‌های هر شخص متفاوته ولی در ادامه ارزش‌های خوب و بد رو متنایز می‌کنه و این کتاب رو به بن‌بست می‌بره و اصل کتاب رو زیر سوال می‌بره.
بهار مسعودی
۱۴۰۱/۵/۱۲
به نظرم این کتاب می‌تونه یک دستورالعمل اخلاقی و فلسفی عالی برای زندگی روزمره باشه و کوتاه بودنش هم بسیار کمک کننده هست که چند وقت یکبار بشه گوش کرد چون لازمه گوینده هم خیلی خوب خوانش کرده و ترجمه هم بسیار روان هست.
پروفسور سهیل تخصصی دانشجو
۱۴۰۱/۷/۱۹
گوش بدیدم چیزای جدیدی یاد میگیریم.
اما عالی و خوب نبود.
بعضی از حرفهایش زننده و غیر انسانی بودن رو نشون میداد، بیشتر در حالت فیزیکی گیر کرده است.
Ali Ahmadian
۱۴۰۲/۳/۸
تکراری از بقیه کتاب‌های مارک منسون بود. متاسفانه اونقدر هم خلاصه و سریع که نمیشه با کتاب ارتباط برقرار کرد
Parsa Haghighat
۱۴۰۰/۸/۸
کتاب فوق العاده‌ای
میتونه کمکتون کنه توی شناخت بیشتر خود و ارزش هاتون و دور شدن از ایگوی درونتون
پیشنهاد میکنم
Esmail Rahimi
۱۴۰۱/۸/۵
کم حجم، پرمفهوم، ارزشمند،
گوش کنید، چندبار، قطعا دنیاتون تغییر خواهد کرد، قطعا
کتاب خوان
۱۴۰۱/۷/۱۶
مطالب برای من خیلی جدید نبودند. شاید کتاب‌هایی بهتر بتوان یافت.
دیانا حکیمیان
۱۴۰۱/۷/۱۶
سوال‌های خوبی میکنه. کتاب مفیدی بود
معصومه کاظمیان
۱۴۰۰/۱۱/۳
کتاب خوب و منطقی هست.
hamidreza rostami
۱۴۰۰/۹/۱۰
اصلا کتاب خوبی نیست چرته
Hamid Mahdian
۱۴۰۰/۸/۵
انرژی بخش و روراست... مرسی خوب بود
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی من چه کسی هستم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.