معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب: روش‌هایی برای خلق یک زندگی فوق رویایی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب: روش‌هایی برای خلق یک زندگی فوق رویایی
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب: روش‌هایی برای خلق یک زندگی فوق رویایی

خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب، اثر پرفروش نیویورک‌تایمز از گابریل برنستین، راه‌های تبدیل شدن به ابرقهرمانی جذب‌کننده را می‌آموزد. اگر می‌خواهید خواسته‌های قلبی‌تان راهشان را به عالم واقع پیدا کنند، گوش سپردن به داستان تلاش‌های شخصی این نویسنده، راهِ جذب انرژی‌های معنوی را به شما خواهد آموخت.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب

ما همان چیزی هستیم که آرزو می‌کنیم. باید به یاد داشته باشیم که آنچه در دل تمنایش را داریم و آنچه بر زبان می‌رانیم به واقعیت می‌پیوندند. جهان کائنات بسیار گسترده‌تر از وجودِ کوچکِ ماست. گابریل برنستین (Gabrielle Bernstein) انرژی نامحدوی را در جهان جاری می‌بیند که اتصال به آن، ما را به هرآنچه می‌خواهیم می‌رساند. نویسنده اصطلاح اَبَرجاذب را برای حالتی عنوان می‌کند که فرد به قهرمانی جذب‌کننده تبدیل می‌شود که از انرژی‌های جهان جهت رسیدن به خواسته‌هایش بهره می‌برد. برنستین در خلاصه کتاب صوتی ابرجاذب (Super Attractor) روش‌هایی را برای تجلی زندگی‌ای ورای رویاهایمان در اختیار می‌گذارد.

به عقیده‌ی گابریل برنستین اگر مدام ادعا کنیم که آدم شوربختی هستیم، این فکر به واقعیت تبدیل می‌شود و برعکس اگر خود را فردی خوش‌شانس بدانیم، بخت و اقبال به ما روی خوش نشان می‌دهد. این نویسنده تسلیم شدن در برابر کائنات را یکی از مؤثرترین راه‌های رسیدن به خواسته‌ها می‌داند. او فرقِ این تسلیم را با انفعال توضیح می‌دهد و بیان می‌کند که چگونه با تسلیمِ کامل می‌توانیم پذیرای فرصت‌هایی شویم که جهان پیرامون برایمان به همراه دارد. خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب اسرارِ موفقیت را از خلال داستان‌ تلاش‌های شخصیِ گابریل برنستین‌ فاش می‌کند.

برنستین دعا و مراقبه را مهم می‌شمارد و نگاهی کلی به این موضوع می‌اندازد که با جایگزین کردنِ احساسات منفی با احساسات مثبت، چه تغییر شگرفی در زندگی رخ می‌دهد. اگر نمی‌دانیم چگونه روح خود را به روی افکار مثبت باز کنیم، خلاصه کتاب صوتی ابرجاذب راهش را نشانمان خواهد داد. افراد معنوی اغلب با قدرتی برتر هم‌فرکانس می‌شوند. وقتی که این کتاب را می‌شنویم فرقی نمی‌کند که با کدام قدرت هم‌فرکانس می‌شویم، مهم این است که به دنبال جواب می‌گردیم. ایجاد اتصال معنوی و نگرش مثبت می‌تواند رویاهایمان را بسازد.

برای اتصال به دنیایی سرشار از امکانات و فرصت‌ها، گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب را در اولویت قرار دهید. این اثر توسط نشر صوتی جیحون عرضه شده و کامبیز خلیلی گویندگی آن را بر عهده دارد.

نکوداشت‌های کتاب ابر جاذب

  • تردیدی نداریم که در هر لحظه جهان آینه‌ای از وضعیت درونی ماست. این کتاب با سادگی و ظرافت توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید نویسنده‌ی داستان زندگی خود باشید و عمیق‌ترین خواسته‌ها و رویاهایتان را به تحقق بخشید. (دیپاک چوپرا)
  • گابریل یک انسان واقعی است و کارش بسیار قابل احترام است. (دکتر وین دایر)
  • یکی از کتاب‌های درخشانی که در دوران قرنطینه به من کمک کرد، کتاب فوق‌العاده‌ی ابرجاذب بود. این اثرِ گابریل برنستین معادله را بر هم می‌زند. (Fearne Cotton)

خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر وقت کمی برای مطالعه دارید، این خلاصه کتاب صوتی می‌تواند مطالب را مفید و گزیده در اختیارتان قرار دهد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب: روش‌هایی برای خلق یک زندگی فوق رویایی می‌شنویم

هرچه بیشتر سعی کنید شرایطتان را کنترل کنید، ارتباطتان با دنیای اطرافتان کمتر می‌شود. برنستین می‌گوید با وجود اینکه درباره‌ی این موضوع سخنرانی می‌کند، ولی خودش گاهی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند. سپس مثال می‌زند که چطور سعی داشت یک موقعیت را کنترل کند و چقدر این کار انرژی‌اش را تحلیل برد. او دچار خشم و اضطراب بود و احساس شادی در زندگی‌اش گم شده بود. وقتی از کنترل یک موقعیت دست برمی‌دارید و می‌گذارید که همه‌چیز جریان پیدا کند، زندگی خیلی آسان‌تر می‌شود. این موضوع در اکثر مواقع صدق می‌کند. می‌توانید آرام باشید و از الهامات اطرافتان لذت ببرید. ارتعاش شما خودبه‌خود حمایت لازم را جذب می‌کند و موانع خودبه‌خود ناپدید می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
فصل یک تا فصل پنج
25 دقیقه
فصل شش تا فصل یازده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی ابر جاذب: روش‌هایی برای خلق یک زندگی فوق رویایی
نویسنده
مترجممریم دریانی
راویکامبیز خلیلی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب

بهاره مرتضوی
۱۴۰۳/۱/۴
کتاب متنی ان بسیار مفهوم تر است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی ابر جاذب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.