معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟
قیمت:
۵۰۰۰ 3500 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با ترس از پرواز دست و پنجه نرم می‌کنید، خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟ می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. احسان عبدالباقی مطالب این خلاصه کتاب را از مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟

آیا تجربه‌ی پرواز یا حتی فکر کردن به آن باعث می‌شود که رطوبت عرقی سرد روی پوست شما بنشیند؟ باید بدانید تنها نیستید و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با این فوبیا درگیرند و هنگام پرواز اضطراب فراوانی را تجربه می‌کنند. احسان عبدالباقی در خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟ مطالب مفیدی را پیرامون مقابله با این ترس از خلال مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است.

آیروفوبیا نامی است که برای شدیدترین حالت ممکن از این ترس انتخاب کرده‌اند. جنبه‌های مختلف پرواز مانند برخاستن هواپیما، فرود آن، محبوس شدن در هواپیما و رد شدن از چاله‌های هوایی می‌توانند دلایل بروز علائم این اضطراب باشند. ممکن است به امن بودن پرواز آگاه باشید اما این آگاهی الزاماً نمی‌تواند دلیلی برای رهایی شما از اضطراب باشد. افرادی که به این ترس مبتلا هستند، الزماً از سقوط هواپیما نمی‌ترسند. آن‌ها ممکن است از اضطراب شدید ناشی از حضور در هواپیما بترسند. ترسی که می‌تواند ریشه در تنگناهراسی داشته باشد.

اگر در این دسته قرار دارید، احتمالاً دوستان و خانواده همواره به شما یادآوری می‌کنند که پرواز امن‌ترین روش حمل و نقل است. بی‌راه هم نمی‌گویند. در کشوری با شرایط طبیعی، احتمال مرگ شما در سانحه‌ی هوایی تقریباً یک در 10 میلیون است. در حالی که احتمال مرگ در تصادف با اتومبیل یک در 272 است. توصیه‌هایی مانند زود حاضر شدن در فرودگاه برای از بین بردن استرس‌های غیرضروری نیز عملی است، اما برای افرادی که با اضطرابی جدی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، راهکارهای بزرگتری لازم است. در این خلاصه کتاب صوتی مواردی از این راهکارها را می‌شنوید.

این خلاصه کتاب به همت نشر نوین کتاب گویا منتشر شده است و در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد. آن را با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم در زمره‌ی افرادی هستید که از پرواز یا حتی فکر کردن به آن مضطرب می‌شوید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را از دست ندهید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟ می‌شنویم

هنگامی که ترس‌های خود را شناختید، توجه کنید که چه کارهایی این ترس‌ها را در وجود شما کاهش می‌دهند. خود را در شرایط پرواز با هواپیما فرض کرده و کارهای مختلفی از جمله کتابخوانی، جویدن آدامس، آواز خواندن زیر لب انجام دهید تا بدانید با کدام کار استرس و اضطراب شما پایین می‌آید.

با دانش به هواپیما وارد شوید. دانش در هر زمینه‌ای کمک‌کننده است، به‌خصوص که در این حوزه‌ی خاص داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص وسیله‌ی پرنده طبق آمار 70٪ الی 80٪ استرس و ترس شما را کاهش خواهد داد. بیشتر ترس‌ها با واژه‌ی «اگر» شروع می‌شود: «اگر همه‌چیز خوب پیش نرود»، «اگر موتورهای هواپیما چک نشده باشند»، «اگر…». این اگر‌ها در صورتی که اطلاعات خود را از پروسه‌ی پرواز بالا برید هرگز به ذهن شما ورود نخواهد کرد. به عنوان مثال اگر بدانید که در میان تمام وسایل نقلیه، هواپیما امن‌ترین وسیله نسبت به تعداد حمل مسافر در هر سفر است مطمئناً اضطراب شما کمتر خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟
نویسنده
مترجماحسان عبدالباقی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ 3500 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه ترس پرواز را از بین ببریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.