معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم؟

ویژگی‌های یک فرد خودشیفته چیست؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم؟ به شما کمک می‌کند دربرخورد با این افراد روش صحیحی را پیاده کنید و به بهترین نحو با آن‌ها تعاملی سازنده برقرار سازید. این فایل صوتی جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که همه آن‌ها از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم:

شاید بتوان گفت تقریبا همهٔ انسان‌ها گرایش خفیفی به خودشیفتگی دارند. ممکن است حتی تا زمانی که با کسی ارتباط عمیقی برقرار نکرده باشید، به خودشیفته بودن او پی نبرید. احتمالا در اطرافیانتان افرادی را می‌شناسید که به خودشیفتگی مشهورند. کنترل کردن این افراد کار سختی است و کسانی که با آن‌ها ارتباط دارند هرروز با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوند.

خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته صحبت کنیم به شما راهکارهایی را ارائه می‌کند که با کمک آن‌ها قادر خواهید بود با این افراد ارتباط بهتری برقرار کنید. تمام روان‌شناسان، مشاوران، درمانگران و حتی افراد عادی می‌توانند از نکات روان‌شناسی مهمی که در این فایل صوتی مطرح می‌شوند استفاده کرده و با استفاده از راهکارهای ارائه شده در آن ویژگی‌های شخصیتی این افراد را بهتر بشناسند. با شناخت بهتر و عمیق‌تر این افراد می‌توانید ارتباط خود را با آن‌ها بهبود بخشید و آرامش بیشتری در این ارتباط کسب کنید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

این مجموعه شامل فایل‌های صوتی می‌شود که در هر یک از آن‌ها اطلاعات مهم و با ارزشی در زمینه‌های متنوع به شما ارائه می‌شود. موضوعاتی که در این فایل‌ها به آن‌ها اشاره می‌شود شامل موفقیت شخصی و شغلی، سلامتی جسمی و سلامتی روانی و رشد و توسعه فردی می‌شوند. کتاب‌های انتشار یافته در این مجموعه را متخصصین مختلف ایرانی و خارجی نوشته و تالیف کرده‌اند. راهکارهای تاثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید خود را در زمینه‌های مختلف ارتقا داده و عادت‌های نامناسب خود را با عادات مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر در اطرافیان خود افراد خودشیفته‌ای دارید که نمی‌توانید با آن‌ها کنار بیایید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند به شما کمک کند که ارتباط بهتری با این افراد داشته باشید. همچنین تمام روان درمانگران و کسانی که به کتاب‌های موفقیت و خودیاری علاقه دارند، می‌توانند این کتاب صوتی را گوش کنند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم می‌شنویم:

محققان در بررسی‌های قبلی دو نوع آسیب‌پذیر و بزرگ‌نما را برای خودشیفتگی تعیین کردند. خودشیفتهٔ آسیب‌پذیر پوسته‌ای از خودمحوری و خود جذب شدگی دارد که روی هستهٔ ضعیفش را می‌پوشاند؛ درمقابل یک خودشیفتهٔ بزرگ‌نما حقیقتا به عالی بودن خودش اعتقاد دارد و گاهی حتی ممکن است به همان خوبی که بقیه تصور می‌کنند باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم؟
نویسنده
مترجممریم قریشی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم؟

مهدیه دهقان
۱۴۰۲/۸/۲۳
توی یک صفحه یا حتی کمتر میشه کل نکات رو خلاصه کرد. خیلی خیلی محتواش کم بود. از اسم کتاب. خیلی جامعتر به نظر میومد.
sahel safari
۱۴۰۲/۱۲/۵
بیشتر راجب ویژگی‌های خودشیفته‌ها صحبت کردند که هیچ ربطی به اسم کتاب نداشت
سپیده ایری
۱۴۰۲/۸/۲۳
چیز خاصی نگفت. کلا ۱۱ دقیقه بود! وقت گفتن چیزی نداشت اصلا!
Mahsaab
۱۴۰۲/۶/۲۸
به جای جواب دادن به سوال‌های ذهنی بد تر گمراه کنندس
نشمین باقری
۱۴۰۲/۴/۲۲
این کتاب مثل یک جوک بود بدون سر وته و اصلا بهره‌ای نبردم
علیرضا حسین زاده
۱۴۰۱/۲/۳۰
کتاب صوتی ضعیفی است محتوای کمی دارد ارزش خریدن رو نداره
زهرا رجبی
۱۴۰۳/۱/۱۱
خیلی کلی و غیر کاربردی بود
اردوان(رضا آذرآیین)
۱۴۰۲/۸/۴
ناکافی بود، خیلی سطحی
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه با افراد خودشیفته رفتار کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.