معرفی و دانلود کتاب نامحدود: مغز خود را ارتقا دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی فوق العاده خود را آغاز کنید

عکس جلد کتاب نامحدود: مغز خود را ارتقا دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی فوق العاده خود را آغاز کنید
قیمت:
۸۰۰۰ 4000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نامحدود: مغز خود را ارتقا دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی فوق العاده خود را آغاز کنید

جیم کوییک در کتاب نامحدود که یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال محسوب می‌شود، با ارائه‌ی راهکارهایی طلایی به شما این قدرت را می‌بخشد تا با از بین بردن عقاید اشتباه و افکار منفی به رویاهایتان برسید و طعم شیرین موفقیت را در زندگیتان بچشید.

درباره‌ی کتاب نامحدود:

اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید سریع بخوانید، بیشتر به خاطر بسپارید و ناامید می‌شوید، کتاب نامحدود (Limitless) برای شماست. این کتاب طرز فکر شما را تغییر خواهد داد و به شما انگیزه رسیدن به اهدافی که غیرممکن می‌پنداشتید را می‌دهد.

همه‌ی ما می‌خواهیم که به اهداف و رویاهایمان دست پیدا کنیم. اما اغلب اوقات موانع و محدودیت‌هایی بر سر راه دستیابی به این رویاها وجود دارد؛ محدودیت‌هایی که ریشه در افکار و ذهن ما دارند. جیم کوییک در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه اغلب ما در اسارت این اندیشه‌های غلط درآمده‌ایم و چطور می‌توانیم خود را از بند این محدودیت‌ها نجات دهیم.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا بدانید چطور تمرکز کنید، ذهن خود را از اندیشه‌ها و عوامل مزاحم دور نمایید و روی کاری که تمایل دارید انجام دهید تمرکز کنید تا به موفقیت برسید. همچنین جیم کوییک با ارائه‌ی نکاتی آموزنده کمک می‌کند تا حافظه‌ی قوی‌تر و بهتری داشته باشید و به این جمله‌ی طلایی برسید که ما حافظه‌ی بد یا خوب نداریم بلکه حافظه‌ی پرورش یافته یا تربیت نشده داریم. در این شرایط می‌توانید نداهای درونی محدودکننده خود را خاموش کنید و برای یادگیری هرچیزی که علاقه دارید آماده شوید و ذهنیتی رو به رشد را تجربه نمایید.

با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که همه‌ی ما قادر هستیم به رویاها و اهدافمان برسیم، به شرطی که خودمان را باور داشته باشیم و مسیر درستی برای دستیابی به اهدافمان انتخاب کنیم. جیم کوئیک در این کتاب تجربیات خود را به عنوان یک فرد آسیب دیده به تصویر می‌کشد.

این مربی مجرب اکنون تجربیاتش را در کتاب مغز خود را ارتقا دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی فوق العاده خود را آغاز کنید در اختیار تمام مردم دنیا قرار می‌دهد و به دیگران یاری می‌رساند تا در مسیر درست قدم بردارند. قبل از هر چیزی باید به این حقیقت برسید که باور به محدود بودن، شما را از بزرگترین آرزوهایتان بازمی‌دارد و کتاب نامحدود نیز بر همین موضوع تمرکز دارد. این اثر ارزشمند، راهنمایی‌تان می‌کند تا محدودیت‌های ذهنی خود را کنار بگذارید و قدرت مغز و حافظه خود را ارتقا دهید تا با ایجاد عادت‌های سالم و استفاده‌ی بهینه از زمان پیشرفت کنید.

جیم در این کتاب شما را با عاملی مخرب که انشعابات زیادی دارد، آشنا می‌کند؛ دنیای دیجیتال! دنیایی که سد راه پیشرفتتان می‌شود و حافظه و تمرکزتان را ضعیف می‌نماید. خوشبختانه با مطالعه‌ی این کتاب یاد می‌گیرید تا بر تبعات منفی دنیای دیجیتال غلبه کنید و عوامل آسیب‌زا را از خود دور نمایید تا با اراده‌‌ای قوی در مسیر رویاهایتان قدم بردارید.

کتاب نامحدود برای چه کسانی مناسب است؟

تعبیرات بزرگ نیاز به یک ابزار ذهنی دارند که خلاقیت، یادگیری سریع، تفکر در رده‌ی جهانی و خوش‌بینی را تقویت کند. خواندن این کتاب برای هر کسی که خواهان افزایش پتانسیل مغز خود و حتی رفتن فراتر از آن می‌باشد، ضروری است.

نکوداشت‌های کتاب نامحدود:

- در حالی که نویسندگان زیادی ادعا می‌کنند که مهارت‌های شگفت‌انگیزی را آموزش می‌دهند، هیچ مهارتی به اندازه آموختن این که چطور بیاموزیم قدرتمند نیست. قدرت برتری که تمام نیروهای دیگر از آن شکوفا می‌شود. با چشمان خودم شاهد بوده‌ام که با اهداف سه گانه‌ی «انگیزه، طرز فکر و روش» چه کارهایی می‌توان کرد. این کتاب را بخوانید و آنچه را که می‌آموزید به کار گیرید و از خودتان شگفت زده شوید. (اریک شرنبرگ)

- جنگ‌جویان در طول زمان خود را آماده و متمرکز می‌کنند. آن‌ها تسلیم نمی‌شوند جیم کویک به شما کمک می‌کند مغز خود را تسخیر کنید و خود را در مقابل عوامل حواس پرتی و منفی کنترل کنید. کتاب «نامحدود» او برای ذهن‌های توقف‌ناپذیر جزء واجبات است. (جرارد بوتلر)

- کتاب نامحدود همراه کامل برای هر کسی است که مایل به ایجاد تغییر به معنی داری در زندگی خود است. در این کتاب جیم به شما نشان خواهد داد که چگونه ذهن خود را رها کنید. (لیزا نیکلز)

- همه ما اهمیت غذا را به عنوان سوخت برای یک مغز سالم می‌دانیم. آنچه شما برای تقویت توانایی ادراک خود انجام می‌دهید مهم است. در این کتاب جیم به شما طرز فکر درست و استراتژی‌هایی در کمک به رسیدن به نبوغ ذهنی را خواهد گفت. (مکس لوگاور)

- به عنوان فردی که تمام زندگی خود را به دنبال دانش بوده است، من با آغوش باز پذیرای آنچه جیم در این کتاب آموزش می‌دهد هستم. زمانی که شما می‌آموزید که چطور یاد بگیرید، همه چیز ممکن است و جیم بهترین راهنما برای این کار است. (کوینسی جونز)

با جیم کوییک بیشتر آشنا شویم:

نویسنده این کتاب یک متخصص مشهور در زمینه‌ی بهبود حافظه، بهینه‌سازی مغز و یادگیری سریع است. جیم کوییک (Jim Kwik) پس از آسیب مغزی‌ای که در دوران کودکی داشت، دچار مشکلات بسیاری در زمینه‌ی یادگیری شد و راهکارهایی را برای بهبود چشمگیر عملکرد ذهنی خود ایجاد کرد. او از آن زمان زندگی خود را وقف کمک به دیگران کرده و به عنوان مربی مغز دانش‌آموزان، سالمندان، کارآفرینان و مربیان فعالیت داشته است.

کوئیک، مدافع سلامت مغز و آموزش جهانی است و به عنوان یک انسان خیرخواه در پروژه‌هایی بسیاری از جمله ایجاد مدارس از گواتمالا تا کنیا، ارائه‌ی خدمات بهداشتی، آب تمیز و یادگیری برای کودکان نیازمند فعالیت دارد. مأموریت جیم این است: هیچ مغزی نباید پشت سر گذاشته شود!

جملات برگزیده‌ی نامحدود:

- برای تغییر دادن دنیا احتیاجی به جادویی نیست. ما تمام نیروی که نیاز داریم را درون خود داریم. (جی. کی. رولینگ)
- اکنون این حقیقت را می‌دانیم که یادگیری یک عمل طولانی و همیشگی است تا فرد را در مقابل تغییرات به روز نگه دارد و مهم‌ترین کار آموزش یادگیری به مردم است. (پیتر دروکر)
- هدف از آموزش این است که شخص را در شرایطی بگذاری که مدام سؤال‌هایی بپرسد. (بیشاپ مندل کرایتون)
- همه نابغه هستند اما اگر یک ماهی را قضاوت کنید که نمی‌تواند از درخت بالا برود کل زندگی خود بر این باور است که یک احمق است. (آلبرت انیشتن)

در بخشی از کتاب نامحدود می‌خوانیم:

مصرانه بر این باور هستم که همه ما نیروی خارق‌العاده‌ای داریم که منتظر بیدار شدن هستند. من در مورد توانایی پرواز، ایجاد زره آهنین یا پرتاب لیزر از چشمانتان صحبت نمی‌کنم اما از توانایی‌های عملی زندگی واقعی مثل پرواز میان کتاب‌ها، حافظه آهنین، تمرکز لیزری و خلاقیت بدون مرز، آگاهی ذهن، نگرش ذهنی برتر و... سخن می‌گویم. همه ما به طریقی قهرمانیم. هر قهرمان همانطور که قدرت دارد، دشمنانی هم دارد. جوکر در فیلم بتمن را در نظر بگیرید. لکس لوتور در فیلم سوپرمن، دشمنانی که با آن‌ها مواجه هستیم ممکن است مانند افراد شرور در فیلم‌ها نباشند، اما با این حال آدم بد هستند، که باید آن‌ها را کنترل کنید و شکست دهید. شرورهای دنیای مدرن امروزی به سر راه ما می‌آیند و زندگی را مشکل‌تر می‌کنند، ما را از نیروی اصلی خود باز می‌دارند، ما را از خلاقیت، بهره‌وری از فکر، آرامش و سعادت عقب نگه می‌دارند. شناخت و شکست آن‌ها به ما بستگی دارد. اگر تا به حال کتاب‌های مصور قهرمانی و یا فیلم‌های ابرقهرمانی را تماشا کرده باشید می‌دانید که افراد شرور اغلب در مکان‌های ناخوشایند بوده‌اند.

هاروی دنت را برای مثال در نظر بگیرید که به لقب دو چهره نیز شناخته شده است. اما با بزرگترین اهداف شروع می‌کند. او یک دادستان است که به اجرای قانون کمک می‌کند و انسان‌های بد را به زندان می‌اندازد و با بتمن متحد می‌شود. اما در پی یک عمل انتقام‌جویانه صورت او زخمی می‌شود و او عصبانی و کینه توز می‌شود و زندگی خود را به جنگ می‌پردازد و تبدیل به جنایتکاری در رو می‌شود که با آینده قربانیان خود بازی می‌کند و خوبی‌های خود را در جهت اهداف شوم به کار می‌برد و به همین ترتیب چهار عامل مضر یادگیری که بی‌گناه بودند با برخی از بزرگترین پیشرفت‌هایی که بشر در صد سال گذشته داشته است تغذیه می‌شوند، به واسطه تکنولوژی و فناوری رشد می‌کنند. اگر بخواهیم صادق باشم، تکنولوژی بخش حیاتی پیشرفت و نامحدود بودن است. به ما اجازه هر کاری را می‌دهد، از اتصال به یکدیگر گرفته تا آموزش زندگی ما را راحت‌تر کرده است. اما ما از این فناوری به قدری استفاده می‌کنیم که حتی خلق‌کنندگان آن کار را افراد می‌دانند. امروزه سطح تکنولوژی که در دست ماست آنقدر جدید و زیاد است که نمی‌دانیم چطور تعامل خود با آن کنترل کنیم. در کلاس‌های آموزشی که با دانش‌آموزان داشته‌ام، ده‌ها میلیون نسخه پادکست تهیه کردیم ولی جامعه ما نسبت به این مقدار از اتکا به فناوری ابراز نگرانی می‌کنند نزد ما می‌آیند تا مغز خود را ارتقا دهند و از این چهار عامل مخرب یعنی سیل دیجیتال، حواس‌پرتی دیجیتال، زوال عقل دیجیتال و نتیجه‌گیری دیجیتال رهایی یابند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول: ذهن خود را آغاز کنید
فصل اول: نامحدود شدن
فصل دوم: چرا این مساله حائض اهمیت است
فصل سوم: مغز نامحدود شما
فصل چهارم: چگونه این کتاب و هر کتاب دیگری را بخوانیم و بخاطر بسپاریم.
بخش دوم: طرز فکر نامحدود
فصل پنجم: تعریف نظام باورها
فصل ششم: هفت دروغ یادگیری
بخش سوم: انگیزه نامحدود
فصل هفتم: هدف
فصل هشتم: انرژی
فصل نهم: قدم‌های کوچک ساده
فصل دهم: غرق شدن در کار
بخش چهارم: روش‌های نامحدود، چگونگی آن
فصل یازدهم: تمرکز
فصل دوازدهم: مطالعه
فصل سیزدهم: حافظه
فصل چهاردهم: تندخوانی
فصل پانزدهم: فکر کردن
سخن پایانی
برنامه ده روزه آغاز با کویک
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نامحدود: مغز خود را ارتقا دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و زندگی فوق العاده خود را آغاز کنید
نویسنده
مترجمنوشین داودی
ناشر چاپیانتشارات آکادمیک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات260
زبانفارسی
شابک978-622-7609-10-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های هوش و حافظه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نامحدود

مهدی قائد
۱۴۰۳/۱/۲۹
افکار نامحدود و قربانی بودنت رو از ذهنت بیرون میکنه و بیشتر با ذهنت ارتباط برقراری میکنی، به قدرت ذهن و قدرت یادگیری با تلاش و کوشش و روند درست یادگیری مسائل خیلی کمک میکنه
مرتضی
۱۴۰۳/۱/۴
کتاب خوبیه با این که می‌توانست بهتر باشه. جیم کوییک آمده تو این کتاب پیش آمد و مشکلات خودش رو آورده. در صورتی که این مربی با استعداد می‌توانست بهتر از این رو ارائه بده، با راهکار
مهدی آرزومندی
۱۴۰۰/۴/۸
کتاب جالبی بود یکسری راهکارها که اگر اجرا بشه بسیار کمک کننده است
در کنار این روش‌ها در مورد مفهوم بعضی مسائل مثل یادگیری و... چیزهای جدیدی یاد گرفتم
Miyuki
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
در حدی نیست که بخواد این همه، جای تعریف داشته باشه.
در کل یک کتاب معمولی با کلی اشتباه تایپی و ترجمه ضعیف.
میترا محمدزاده
۱۴۰۲/۹/۲۹
این کتاب توصیف کننده این هست که مغز نامحدود هست و همه چیز به افکار ما برمیگرده.
سام تیموری
۱۴۰۰/۸/۵
کتاب خیلی خوبیه ولی متاسفانه از همون اول پر از غلطای تایپیه
Amin Hanavi
۱۴۰۰/۹/۸
یکی از عالی‌ترین کتاب‌ها که نگرش جدید به زندگی میده
آریا پاکنیت
۱۴۰۰/۵/۱۷
بهترین کتاب برای موفقیت
Pezhman Fathhi
۱۴۰۱/۱/۲۵
خیلی کتاب خوب و کاملی بوذ
فهیمه موسی زاده
۱۴۰۰/۹/۱
کتاب واقعا فوق العاده ایه
hesam spehry
۱۴۰۰/۶/۱۷
واقعا عالی بود تشکر از برنامه و مترجم بسیار عالی مفید
تارا عجمی
۱۴۰۰/۶/۱۰
بسیارعالی وجذاب بود
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب نامحدود

برای دریافت کتاب نامحدود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.